eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › ZARZĄDZANIE ORAZ UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE TARGOWISK MIEJSKICH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ŻORACH W 2011 R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Żory: ZARZĄDZANIE ORAZ UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE TARGOWISK MIEJSKICH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ŻORACH W 2011 R.
Numer ogłoszenia: 374748 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4348245, faks 032 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZARZĄDZANIE ORAZ UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE TARGOWISK MIEJSKICH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ŻORACH W 2011 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie oraz utrzymywanie czystości i porządku w imieniu Gminy Miejskiej Żory na terenie targowisk miejskich w Żorach znajdujących się w następujących lokalizacjach (stanowiących poszczególne części zamówienia): Część nr 1: Targowisko Miejskie przy ul. Folwareckiej: - plac targowy o powierzchni ok. 4.680 m2, - szalety dla kupców i dla osób z zewnątrz, Część nr 2: Targowisko Miejskie przy ul. Za Targiem: - plac targowy ogrodzony o powierzchni ok. 2.055 m2, - szalety dla osób z zewnątrz, Część nr 3: Targowisko Miejskie przy ul. Dąbrowskiego: - plac targowy ogrodzony o powierzchni ok. 1.330 m2, - szalety dla osób z zewnątrz, - zgodnie z planem inwestycyjnym w drugiej połowie 2011 r. przewidziana jest modernizacja targowiska miejskiego. W związku z powyższym istnieje możliwość wstrzymania prac na powyższym targowisku miejskim Część nr 4: Targowisko Miejskie przy ul. Targowej: - plac targowy ogrodzony o powierzchni ok. 2.850 m2, - pas zieleni o powierzchni ok. 5.200 m2, - pas drogi o powierzchni ok. 2.205 m2. Podmiot gospodarczy prowadzący targowiska będzie wykonywał usługę na własny rachunek i ryzyko w ramach prowadzonej i zarejestrowanej działalności gospodarczej w oparciu o aktualne regulaminy targowisk oraz aktualne uchwały Rady Miasta Żory. I. We wszystkich częściach (od nr 1 do nr 4) wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach zarządzania obejmuje: 1) obsługę techniczną: a) organizowanie sprzedaży targowej zgodnie z regulaminami targowisk, b) kierowanie pracami związanymi z czystością na targowiskach i szaletach, c) pobieranie opłat za korzystanie z urządzeń targowych, d) nadzór nad przestrzeganiem regulaminu targowisk. 2)zawieranie w imieniu Gminy Miejskiej Żory umów z kupcami na korzystanie z urządzeń targowych (dzierżawy), 3) wystawianie w imieniu Miasta Żory faktur za korzystanie z urządzeń targowych, 4) prowadzenie ewidencji kupców chętnych do zawarcia umowy na korzystanie z urządzeń handlowych, 5)zawieranie z kupcami targowisk dzierżawiącymi urządzenia handlowe umów na korzystanie z energii elektrycznej na targowiskach przy ul. Za Targiem i przy ul. Dąbrowskiego, 6)prowadzenie rozliczeń za zużytą energię elektryczną z kupcami targowisk dzierżawiącymi urządzenia handlowe i refakturowanie należności za zużytą energię na targowiskach przy ul. Za Targiem i ul. Dąbrowskiego, 7)zawieranie umowy na ochronę targowiska przy ul. Folwareckiej i refakturowanie tej należności na kupców, 8)zawieranie umów na dostawę energii elektrycznej, wody i odprowadzanie ścieków, wywóz nieczystości, 9) dbałość o stan wewnętrznej instalacji elektrycznej, w tym o oświetlenie targowiska. II. W części nr 4 wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach zarządzania dodatkowo obejmuje: 1)organizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa targów trzody chlewnej w każdy wtorek miesiąca oraz w każdy drugi wtorek miesiąca organizowanie tzw. targu końskiego na targowisku miejskim przy ul. Targowej. Ponadto: III. W częściach od nr 1 do nr 3 wykonywanie przedmiotu zamówienia w ramach utrzymywania czystości i porządku na targowiskach obejmuje: 1)Sprzątanie - utrzymywanie czystości (codziennie przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty): a)utrzymanie w systemie ciągłym czystości i porządku na całym terenie również po zajściu zdarzeń losowych, w szczególności naniesionego rumoszu, nieczystości w czasie ulewnych deszczy, b)utrzymanie w systemie ciągłym czystości (zbieranie śmieci, liści, gałęzi) na targowiskach miejskich tj. ciągów pieszych, chodników, przejść między pawilonami handlowymi (z wyłączeniem utrzymania czystości w pawilonach handlowych, co należy do dzierżawców), opróżnianie na bieżąco koszy tzw. ulicznych, wkładanie czystych worków na śmieci, zbieranie śmieci przyległych do ogrodzenia po obu jego stronach, zamiatanie alejek i chodników, c)organizacja wywozu nieczystości stałych i ciekłych z obiektów przez koncesjonowanych przewoźników lub gminne jednostki organizacyjne. Ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym wystarczającej liczby pojemników na odpady, dbałość o ich stan techniczny i estetyczny. Opróżnianie pojemników na odpady i wywóz odpadów po ich opróżnieniu będzie odbywało się stosownie do potrzeb. Opróżnianie zbiorników na nieczystości ciekłe będzie odbywało się stosownie do potrzeb. Wykonawca będzie obowiązany do comiesięcznego przekazywania dokumentu potwierdzającego zrealizowanie tego obowiązku, e)usuwanie aktów wandalizmu, w tym m.in. napisów, graffiti, naprawa koszy, itp. 2) Naprawy: a)wykonywanie bieżących napraw uszkodzeń infrastruktury targowiska, b)zgłaszanie Zamawiającemu napraw i konserwacji na terenie targowisk, 3) Dbałość o stan sanitarny: a)sprzątanie toalet publicznych na targowiskach miejskich poprzez: - mycie, dezynfekcję, czyszczenie zlewów, muszli klozetowych oraz pisuarów za każdym razem, kiedy urządzenia zostaną zabrudzone, minimum raz dziennie, - mycie na mokro podłóg za każdym razem, kiedy będą one zabrudzone, minimum raz dziennie, - uzupełnianie papieru toaletowego, w momencie stwierdzenia jego braku, - uzupełnianie mydła w momencie stwierdzenia jego braku, - mycie drzwi wejściowych za każdym razem, kiedy będą zabrudzone, przynajmniej raz w tygodniu, - mycie ścian, za każdym razem, gdy będą zabrudzone, przynajmniej raz w tygodniu, - mycie okien, za każdym razem, gdy będą zabrudzone, przynajmniej raz na kwartał, b)otwieranie i zamykanie toalet publicznych należy do Wykonawcy, c)utrzymanie drożności kratek ściekowych na targowiskach. 4) Zimowe utrzymanie: a)w okresie zimowym utrzymanie całego terenu targowisk (chodników, placów targowych) bez błota pośniegowego - bez śniegu, a także doprowadzenie ciągów pieszych do stanu użytkowania z nawierzchnią czarną łącznie z wywiezieniem śniegu z placów targowych oraz chodników, b)w przypadku ciągłych opadów śniegu usuwanie na bieżąco śniegu z całego terenu targowisk, c)posypywanie piaskiem alejek i chodników przed rozpoczęciem handlu (do godz. 7:00) w przypadku gołoledzi, d)odśnieżanie, posypywanie piaskiem wszystkich ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym przed rozpoczęciem handlu (do godz. 7:00) e)Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego uprzątnięcia piasku po zimie zalegającego na chodnikach, placach targowych, f)odśnieżanie w razie konieczności dachu na targowisku miejskim przy ul. Folwareckiej. 5) Pozostałe: a)sprzęt i materiały potrzebne do utrzymania czystości na targowiskach Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, b)Wykonawca będzie utrzymywał czystość i porządek z poszanowaniem praw osób prowadzących działalność handlową oraz kupujących, c)Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przepisów SANEPIDU, BHP i p.poż. w obrębie targowisk, d)Wykonawca będzie zobowiązany do podejmowania stosownych czynności w przypadku stwierdzenia niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania urządzeń znajdujących się na targowiskach, ich uszkodzenia lub kradzieży, e)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia w niezbędnym zakresie pisemnej dokumentacji targowisk, która okresowo podlegać będzie kontroli. f)Zamawiający lub wskazane przez niego jednostki organizacyjne posiadają prawo kontroli wykonywania usług oraz stanu targowisk, g) Wykonawca będzie działał w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. IV. W części nr 4 wykonywanie przedmiotu zamówienia w ramach utrzymywania czystości i porządku na targowisku obejmuje: 1) Sprzątanie: a)utrzymanie czystości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi targów zwierząt, b)utrzymanie czystości i porządku na całym terenie ogrodzonym targowiska oraz w pasie drogi ul. Targowej, gdzie kupcy ustawiają stragany, również po zajściu zdarzeń losowych, w szczególności naniesionego rumoszu, nieczystości w czasie ulewnych deszczy, c)utrzymanie czystości (zbieranie śmieci, liści, gałęzi) na targowisku oraz w pasie drogi ul. Targowej, gdzie kupcy ustawiają stragany, zbieranie śmieci przyległych do ogrodzenia po obu jego stronach, d)organizacja odbioru odpadów z terenu targowiska, wywożenie odpadów zgromadzonych na terenie targowiska oraz składanych przez użytkowników targowiska w wyznaczonych miejscach oraz ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym wystarczającej liczby pojemników na odpady, dbałość o ich stan techniczny i estetyczny. Opróżnianie pojemników na odpady i wywóz odpadów po ich opróżnieniu będzie odbywało się po zakończeniu każdego dnia targowego. Wykonawca będzie obowiązany do wywozu odpadów powstających przy utrzymaniu terenu objętego umową na składowisko odpadów komunalnych o uregulowanym statusie prawnym oraz do comiesięcznego przekazywania dokumentu potwierdzającego zrealizowanie tego obowiązku, e)sprzątanie i porządkowanie pasa zieleni oraz pasa drogi od ul. Pszczyńskiej 280 mb. wzdłuż ul. Targowej po każdym dniu targowym, f)usuwanie aktów wandalizmu, w tym m.in. napisów, graffiti, itp. 2) Roślinność: a)koszenie pasa zieleni o powierzchni ok. 5.200 m2 , co najmniej 4 razy w roku. 3) Naprawy: a)wykonywanie bieżących napraw uszkodzeń ogrodzenia, uwiązów dla koni, rampy wyładowawczej dla dużych zwierząt, b)zgłaszanie Zamawiającemu napraw i konserwacji na terenie targowiska, c)wykonywanie niezbędnych napraw na terenie targowiska (np. naprawa zamków wejściowych, wymiana uszczelek armatury sanitarnej). 4) Dbałość o stan sanitarny toalet: a)sprzątanie toalety publicznej na targowisku miejskim poprzez: - mycie, dezynfekcję, czyszczenie zlewów, muszli klozetowych oraz pisuarów za każdym razem, kiedy urządzenia zostaną zabrudzone, minimum po każdym dniu targowym, - mycie na mokro podłóg za każdym razem, kiedy będą one zabrudzone, minimum po każdym dniu targowym, - uzupełnianie papieru toaletowego, w momencie stwierdzenia jego braku, - uzupełnianie mydła w momencie stwierdzenia jego braku, - mycie drzwi wejściowych za każdym razem, kiedy będą zabrudzone, przynajmniej raz w miesiącu, - mycie ścian, za każdym razem, gdy będą zabrudzone, przynajmniej raz w miesiącu, b)otwieranie i zamykanie toalety publicznej należy do Wykonawcy, c)utrzymanie drożności kratek ściekowych na targowiskach. 5) Zimowe utrzymanie: a)w okresie zimowym utrzymanie całego terenu targowiska (placu targowego oraz pasa drogi) bez błota pośniegowego - bez śniegu, a także doprowadzenie ciągów pieszych do stanu użytkowania z nawierzchnią czarną łącznie z wywiezieniem śniegu z placów targowych oraz chodników, b)w przypadku ciągłych opadów śniegu usuwanie na bieżąco śniegu z całego terenu targowiska, c)posypywanie piaskiem alejek i chodników przed rozpoczęciem handlu (do godz. 5:00) w przypadku gołoledzi, d)odśnieżanie, posypywanie piaskiem wszystkich ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym, e)Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego uprzątnięcia piasku po zimie zalegającego na chodnikach, placu targowym. 6. Pozostałe: a)sprzęt i materiały potrzebne do utrzymania czystości na targowiskach Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, b)Wykonawca będzie utrzymywał czystość i porządek z poszanowaniem praw osób prowadzących działalność handlowa oraz kupujących, c)Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania regulaminu targowiska, d)Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przepisów SANEPIDU, BHP i p.poż. Powiatowego Lekarza Weterynarii w obrębie targowisk, e)Wykonawca będzie zobowiązany do podejmowania stosownych czynności w przypadku stwierdzenia niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania urządzeń znajdujących się na targowiskach, ich uszkodzenia lub kradzieży, f)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia w niezbędnym zakresie pisemnej dokumentacji targowisk, która okresowo podlegać będzie kontroli. g)Zamawiający lub wskazane przez niego jednostki organizacyjne posiadają prawo kontroli wykonywania usług oraz stanu targowiska. h)pracownicy Wykonawcy wyznaczeni do obsługi targowiska (oprócz inkasenta pobierającego opłaty) będą przebywać na targowisku w Kleszczowie w każdy dzień targowy, a w dni organizowania targów końskich Wykonawca zabezpieczy odpowiednią liczbę osób potrzebnych do obsługi targowiska zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008 r., Nr 213, poz. 1342 t.j.) i)pracownicy targowiska będą prowadzili dokumentację pozwalającą na identyfikację właściciela zwierzęcia, j)pracownicy targowiska będą podejmowali niezwłoczne działania w zakresie usuwania odchodów zwierząt i zwłok zwierzęcych, k)Wykonawca będzie stosował się do wszystkich zaleceń Powiatowego Lekarza Weterynarii, l)Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostęp lekarza weterynarii m. in. do zapewnienia szybkiego dostępu do leczenia zwierząt i humanitarnego uboju zwierząt, ł) Wykonawca ponosić będzie koszty za czynności wykonywane przez Lekarza Weterynarii odpowiadającego za nadzór weterynaryjny targowiska zwierzęcego w Kleszczowie, m)Wykonawca będzie działał w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. V. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana na prowadzenie konkretnego konkretnych targowisk, przyjmuje do wiadomości, że będzie również prowadził obsługę inkasencką opłaty targowej na tych targowiskach (pod warunkiem podjęcia przez Radę Miasta uchwały o wyznaczeniu Wykonawcy jako inkasenta opłat targowych). Wynagrodzenie za powyższe czynności będzie uchwalane przez Radę Miasta. VI. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana na prowadzenie konkretnego/ konkretnych targowisk, przyjmuje do wiadomości, że przed podpisaniem umowy będzie musiał dostarczyć kserokopię umowy na odbiór odpadów stałych i ciekłych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 90.51.13.00-5, 90.62.00.00-9, 90.90.00.00-6, 90.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda część oferty musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 1 - 4.000,00 zł (słownie: czterytysiącezłotych 00/100), Część nr 2 - 4.000,00 zł (słownie: czterytysiącezłotych 00/100), Część nr 3 - 4.000,00 zł (słownie: czterytysiącezłotych 00/100), Część nr 4 - 4.000,00 zł (słownie: czterytysiącezłotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku określonego w punkcie 5.1.SIWZ, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek określony w punkcie 5.2. SIWZ za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj. co najmniej dwie usługi polegające na utrzymywaniu czystości obiektów użyteczności publicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (lub są wykonywane należycie - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku określonego w punkcie 5.3.SIWZ, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek określony w punkcie 5.4. SIWZ za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą, w szczególności Wykonawca winien dysponować jedną osobą, która posiada uprawnienia do zarządzania nieruchomościami zgodnie z art. 184 oraz 185 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 ze zm.). Wykonawca oświadczy, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek określony w punkcie 5.5. SIWZ za spełniony, jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000,00 zł, w przypadku braku opłaconej polisy inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy z treści polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć do oferty dowód jej opłacenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt, (jeżeli Wykonawca polegać będzie na zasobach innych podmiotów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług oraz innych przepisów prawa skutkuje zmniejszeniem/ zwiększeniem wynagrodzenia brutto Wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT oraz innych stawek ustalonych przepisami prawa. 2. Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy skutkuje spisaniem aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy. 3. Modernizacja, rozbudowa targowiska miejskiego, prace remontowe skutkuje zmniejszeniem/ zwiększeniem zakresu przedmiotu umowy oraz zmniejszeniem/ zwiększeniem wynagrodzenia brutto Wykonawcy. 4. Zmiana lokalizacji targowiska miejskiego skutkuje spisaniem aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmiany lokalizacji targowiska miejskiego. 5. Zamknięcie targowiska miejskiego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego skutkuje zmniejszeniem przedmiotu umowy oraz zmniejszeniem wynagrodzenia brutto Wykonawcy. 6. Wystąpienia zdarzeń losowych - powódź, pożar, trąba powietrzna itp. skutkuje zwiększeniem zakresu przedmiotu umowy/ zwiększeniem wynagrodzenia brutto Wykonawcy. 7. Rezygnacja z części prac na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia skutkuje zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe prace zostały wykonane

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory Zespół Zamówień Publicznych, pok. 207, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, Informacja - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZARZĄDZANIE ORAZ UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE TARGOWISK MIEJSKICH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ŻORACH W 2011 R. - targowisko miejskie przy ul. Folwareckiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzanie oraz utrzymanie w czystości i porządku na terenie targowisk miejskich znajdujących się w Żorach w 2011 r. - targowisko miejskie przy ul. Folwareckiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 90.51.13.00-5, 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.90.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZARZĄDZANIE ORAZ UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE TARGOWISK MIEJSKICH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ŻORACH W 2011 R. - targowisko miejskie przy ul. Za Targiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzanie oraz utrzymanie w czystości i porządku na terenie targowisk miejskiego znajdujących się w Żorach w 2011 r. - targowisko miejskie przy ul. Za Targiem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 90.51.13.00-5, 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.90.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZARZĄDZANIE ORAZ UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE TARGOWISK MIEJSKICH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ŻORACH W 2011 R. - targowisko miejskie przy ul. Dąbrowskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzanie oraz utrzymanie w czystości i porządku na terenie targowisk miejskich znajdujących się w Żorach w 2011 r. - targowisko miejskie przy ul. Dąbrowskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 90.51.13.00-5, 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.90.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZARZĄDZANIE ORAZ UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE TARGOWISK MIEJSKICH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ŻORACH W 2011 R. - targowisko miejskie przy ul. Targowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzanie oraz utrzymanie w czystości i porządku na terenie targowisk miejskich znajdujących się w Żorach w 2011 r. - targowisko miejskie przy ul. Targowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3, 90.51.13.00-5, 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.90.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.