eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA PROFESJONALNYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH I ICH CZĘŚCI DLA OPERY WROCŁAWSKIEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-28

Ogłoszenie nr 374744 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.

Wrocław: DOSTAWA PROFESJONALNYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH I ICH CZĘŚCI DLA OPERY WROCŁAWSKIEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 351842 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355359 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska, krajowy numer identyfikacyjny 27894200000, ul. ul. Świdnicka  35, 50066   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 708 800, faks 813 708 852, e-mail marzena.malinowska@opera.wroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.opera.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA PROFESJONALNYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH I ICH CZĘŚCI DLA OPERY WROCŁAWSKIEJ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/PN/32/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia dostawa profesjonalnych instrumentów muzycznych i ich części dla Opery Wrocławskiej składająca się z 5 odrębnych części i tak: Część 1: Dostawa 5 sztuk kotłów orkiestrowych firma Premier seria Elite wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją zawartą w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniku nr 2 do SIWZ Część 2: Dostawa 3 sztuk puzonów wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją Część 3: Dostawa 10 sztuk trąbek typu B i C klasy mistrzowskiej z osprzętem wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją zawartą w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniku nr 2 do SIWZ Część 4: Dostawa waltorni wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją zawartą w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniku nr 2 do SIWZ Cześć 5: Dostawa ręcznie wykonanego rożka angielskiego wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją zawartą w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniku nr 2 do SIWZ 1.1. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego: 1.1.1. W ramach gwarancji Wykonawca zapewni realizację naprawy lub wymiany instrumentu / instrumentów: a) w ciągu 6 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności naprawy lub wymiany przez Zamawiającego, jeżeli realizacja naprawy lub wymiana będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego; b) w ciągu 16 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności naprawy lub wymiany przez Zamawiającego, jeżeli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego, przy czym termin ten będzie zachowany pod warunkiem zwrotu naprawionego /naprawionych lub dostarczenia wymienionego /wymienionych instrumentu /instrumentów Zamawiającemu w wyżej określonym terminie; - przy czym pod pojęciem "dni roboczych" Strony rozumieją wszystkie dni poza sobotami oraz poza dniami wymienionymi w art. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 90). 1.1.2. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia serwis autoryzowany przez producenta instrumentów, włącznie z korektami intonacyjnymi i regulacją mechaniki. W ramach serwisu Wykonawca będzie dokonywał przeglądów serwisowych co najmniej 1 raz do roku, (w tym) po zakończeniu sezonu artystycznego z zastrzeżeniem, że ostatni z przeglądów w okresie gwarancyjnym zostanie dokonany nie wcześniej niż dwa miesiące przed upływem terminu gwarancji. 1.1.3. W przypadku realizacji naprawy, wymiany, przeglądu lub innych czynności w ramach gwarancji, których realizacja nie będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zapewni przygotowanie instrumentu /instrumentów do transportu oraz transport instrumentu /instrumentów z i do siedziby Zamawiającego na własne ryzyko i w ramach wynagrodzenia przewidzianego za realizację niniejszej umowy 1.1.4. Wszelkie koszty związane z realizacją gwarancji, w tym zwłaszcza koszty naprawy lub wymiany instrumentu lub instrumentów, autoryzowanego serwisu oraz przygotowania do transportu, pakowania, rozpakowania, wnoszenia, załadunku, rozładunku i transportu instrumentu lub instrumentów w ramach realizacji gwarancji pokrywa Wykonawca. 2. Podane nazwy wyrobów są przykładowe i mają na celu doprecyzowanie wymagań Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie sprzętu lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznoużytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (Ustawa Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2015 r., poz.2164 oraz 2016r. poz. 831,996 i 1020). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz.2164 oraz 2016r. poz. 831,996 i 1020) 4. Za równoważny w stosunku do wskazanych instrumentów Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawcę instrumenty, które pod względem artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będą równoważne do opisanych w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: a. artystycznym, brzmieniowym, wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie instrumenty, które umożliwią na etapie ich eksploatacji osiągnięcie walorów artystycznych, dźwiękowych i użytkowych w trakcie wykonywania utworów muzycznych analogicznych, jak opisane w przedmiocie zamówienia, b. technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonane instrumenty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę, rozwiązania techniczne, budowę mechanizmu, wyposażenie i zastosowane materiały, jakość wykonania, trwałość, jak opisane w przedmiocie zamówienia. 5. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający wymaga, by w przypadku oferty równoważnej użyte materiały były takie jak instrumentów opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ 6. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę instrumentów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ich szczegółowy opis do składanej oferty w postaci informacji zawartych na Formularzu wyceny z Załącznik nr 6 oraz poprzez dołączenie kart katalogowych. 7. W przypadku oferowania instrumentów równoważnych ze względu na bezwzględną konieczność zespolenia brzmienia nowych instrumentów z pozostałymi instrumentami w orkiestrze Zamawiającego oraz potrzebę dostarczenia instrumentów spełniających najwyższe wymogi jakościowe zarówno pod względem wykonania, jak i brzmienia, Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego oferowanych instrumentów dla oceny tych instrumentów z punktu widzenia zgodności z OPZ w przypadku oferowania instrumentów równoważnych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 6 do SIWZ Wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 37310000-4
Dodatkowe kody CPV: 37316000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa 5 sztuk kotłów orkiestrowych firma Premier seria Elite wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT63000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZM Concept Zbigniew Zygmunt,  biuro@zm-concept.pl,  Ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1/2,  85-080 ,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 116198.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 116198.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116198.10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa 3 sztuk puzonów wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT153140
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Brass Point Nell Nowicka- Henglewska ,  henglewscy@henglewscy.com.pl,  Ul. Grotkowska 17,  60-176 ,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 235487.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 235487.01
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 235487.01
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawa 10 sztuk trąbek typu B i C klasy mistrzowskiej z osprzętem wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT122845.53
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Jarmuła Music s.c.,  info@jarmula.com,  ul. Modrzejewskiej 12,  33-103 ,  Tarnów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 171749.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 171749.94
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179887.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Dostawa waltorni wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT27900
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZM Concept Zbigniew Zygmunt,  biuro@zm-concept.pl,  Ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1/2,  85-080 ,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39237.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39237.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39237.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Dostawa ręcznie wykonanego rożka angielskiego wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie ze specyfikacją
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT27670.91
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Thomas Orlowski prowadzący działalność pod nazwą Manufaktur Orlowski ,  info@manufaktur-orlowski.com,  Oberhauser str. 13A,  13583,  Berlin,  kraj/woj. Niemcy
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: tak
Skrót literowy nazwy państwa: DE
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47256.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47256.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47256.10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.