Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Gryfice: Wykonywanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice w roku 2012
Numer ogłoszenia: 374720 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice , Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, tel. 091 3843321; 3842516.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice w roku 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice z zakresu zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, a także szkółkarstwa leśnego w roku 2012. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 13 części zwanych dalej pakietami, z których każdy stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Podział na pakiety oraz łączny maksymalny rozmiar wszystkich rodzajów usług w danym pakiecie przedstawia się następująco: Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Mrzeżyno; łączna pracochłonność (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h) - 11871,53 Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Gosław; łączna pracochłonność (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h) - 30986,03 Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Raduń oraz wykonanie usługi z zakresu gospodarki leśnej w gospodarstwie szkółkarskim Nadleśnictwa Gryfice; łączna pracochłonność (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h) - 24573,31 Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Górzyca; łączna pracochłonność (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h) - 22703,16 Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Prusinowo; łączna pracochłonność (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h) -19992,25 Pakiet nr 6 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Lubin; łączna pracochłonność (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h) - 24843,21 Pakiet nr 7 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Rybokarty; łączna pracochłonność (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h) -28471,40 Pakiet nr 8 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Kołomąć; łączna pracochłonność (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h) - 22703,18 Pakiet nr 9 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Pobierowo; łączna pracochłonność (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h) - 22901,56 Pakiet nr 10 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Niczonów; łączna pracochłonność (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h) - 22283,25 Pakiet nr 11 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Świerzno; łączna pracochłonność (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h) - 32048,49 Pakiet nr 12 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Jatki; łączna pracochłonność (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h) - 24595,01 Pakiet nr 13 - Wykonanie usług z zakresu mechanicznego rozdrabniania pozostałości pozrębowych; łączna pracochłonność (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h) - 245,94 Szczegółowa lokalizacja pozycji prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia z określeniem szacowanej ilości i rodzaju prac tworzących dany pakiet oraz miejsc ich wykonywania (adresów leśnych) określona została specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający, w stosunku do zamówień określonych w pakietach 1 - 13, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego liczonych odrębnie dla każdego z pakietów.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne pakiety w następujących kwotach: 1) Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Mrzeżyno - 2.900,00 zł. 2) Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Gosław - 7.460,00 zł 3) Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Raduń oraz w gospodarstwie szkółkarskim Nadleśnictwa Gryfice - 5.470,00 zł 4) Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Górzyca -5.580,00 zł 5) Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Prusinowo - 4.740,00zł 6) Pakiet nr 6 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Lubin - 5.450,00 zł 7) Pakiet nr 7 -Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Rybokarty - 6.430,00 zł 8) Pakiet nr 8 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Kołomąć - 5.230,00 zł 9) Pakiet nr 9 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Pobierowo - 4.390,00 zł 10) Pakiet nr 10 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Niczonów - 4.950,00 zł 11) Pakiet nr 11 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Świerzno - 6.910,00 zł 12) Pakiet nr 12 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Jatki - 5.590,00 zł 13) Pakiet nr 13 - Wykonanie usług z zakresu mechanicznego rozdrabniania pozostałości pozrębowych - 300,00 zł Szczegóły dotyczące wniesienia wadium zawarte są w właściwej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej SIWZ)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Szczegółowy opis kryteriów jakie trzeba spełnić i dokumentów jakie trzeba złożyć aby spełnić powyższy warunek zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Szczegółowy opis kryteriów jakie trzeba spełnić i dokumentów jakie trzeba złożyć aby spełnić powyższy warunek zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Szczegółowy opis kryteriów jakie trzeba spełnić i dokumentów jakie trzeba złożyć aby spełnić powyższy warunek zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Szczegółowy opis kryteriów jakie trzeba spełnić i dokumentów jakie trzeba złożyć aby spełnić powyższy warunek zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Szczegółowy opis kryteriów jakie trzeba spełnić i dokumentów jakie trzeba złożyć aby spełnić powyższy warunek zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku gdy zakres przedmiotu zamówienia nie zostanie zrealizowany przed upływem terminu realizacji zamówienia. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gryfice
Osada Zdrój 1
72-300 Gryfice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Mrzeżyno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Mrzeżyno; łączna pracochłonność - 11871,53 nh+h (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Gosław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Gosław, łączna pracochłonność - 30986,03 nh+h(normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Raduń oraz wykonanie usługi z zakresu gospodarki leśnej w gospodarstwie szkółkarskim Nadleśnictwa Gryfice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Raduń oraz wykonanie usługi z zakresu gospodarki leśnej w gospodarstwie szkółkarskim Nadleśnictwa Gryfice, łączna pracochłonność - 24573,31 nh + h (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Górzyca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Górzyca, łączna pracochłonność - 22703,16 nh + h (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Prusinowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Prusinowo, łączna pracochłonność - 19992,25 nh+h (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Lubin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Lubin, łączna pracochłonność - 24843,21 nh + h (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Rybokarty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Rybokarty, łączna pracochłonność - 28471,40 nh+h (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Kołomąć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Kołomąć, łączna pracochłonność - 22703,18 nh + h (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Pobierowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Pobierowo, łączna pracochłonność - 22901,56 nh +h (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Niczonów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Niczonów, łączna pracochłonność - 22283,25 nh + h (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Świerzno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Świerzno, łączna pracochłonność - 32048,49 nh + h (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Jatki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Jatki, łączna pracochłonność - 24595,01 nh + h (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Wykonanie usług z zakresu mechanicznego rozdrabniania pozostałości pozrębowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu mechanicznego rozdrabniania pozostałości pozrębowych, łączna pracochłonność -245,94 nh + h (normogodziny katalogowe - nh i godziny zegarowe - h).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Renowacja (remont) konstrukcji i pokrycia dachu budynku Domu Pomocy Społecznej w Jarominie 50
- Wykonywanie usług z zakresu ochrony mienia Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Lasów Państwowych "Bażyna" w Pogorzelicy w latach 2024 - 2025
- "Dostawa leku Imiglucerasum (Cerezyme) do Apteki szpitalnej przy SPZZOZ w Gryficach - powtórzenie".
- Remont pomostu na przystani kajakowej w Gryficach
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Gminie Olszanica w 2024 r.
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
- Kompleksowe wykonawstwo prac leśnych na terenie Nadleśnictwie Białogard w roku 2006.
- usługi z zakreu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Dabrowa w roku 2006.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.