Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-25
Wydminy: Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania III.
Numer ogłoszenia: 37463 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4210117, faks 87 4210117.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania III..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające uzdolnienia i zainteresowania, wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania z wykorzystaniem technik ICT. Zakres zamówienia obejmuje: 15 części, łącznie w 6 szkołach (gimnazjum w Wydminach i Gawlikach Wielkich oraz szkoły podstawowe w Wydminach, Gawlikach Wielkich, Talkach i Zelkach). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia od 1-15. Zajęcia będą odbywać się w oparciu o podstawę programową - adekwatnie do potrzeb i możliwości poznawczych każdej grupy wiekowej. Na zajęciach wyrównawczych będzie powtarzany program lekcji, aby dzieci mogły przyswoić materiał, którego nie opanowały na lekcjach. Na zajęciach pogłębiających wiedzę z przedmiotów, będą realizowane zadania wykraczające poza program nauczania. Zajęcia będą odbywać w oparciu o istniejące przepisy prawa, w tym rozporządzenie ministra edukacji narodowej z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Wszystkie zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, rzutnik, tablica interaktywna), a także przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: ćwiczeń, książek, scenariuszy itp. Wszystkie zajęcia będą prowadzone przy użyciu technik aktywizujących takich jak: (m.in. burza mózgów, gra symulacyjna, drama, meta-plan, eksperyment, drzewo decyzyjne i inne). Zajęcia prowadzone będą metodami innowacyjnymi, aktywizującymi uczniów (np. metoda projektu, gry i zabawy dydaktyczne, warsztaty, eksperymenty) - z wykorzystaniem innowacyjnych technologii teleinformatycznych. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć w sposób typowo lekcyjny. Na każdych zajęciach będzie wyznaczony czas na wykorzystanie wiedzy w praktyce oraz korzystanie ze zdobytych informacji (np. testy, ćwiczenia terenowe, doświadczenia). Wykonawcy zajęć wyrównawczych i uzdalniających zobowiązani będą do opracowania co najmniej 2 testów w roku szkolnym (początkowy i końcowy) i przeprowadzenia ich wśród uczestników zajęć we wszystkich grupach. Wyniki testów mają pokazać wzrost wiedzy i umiejętności, jakie zdobywać będą uczestnicy zajęć. Poza przeprowadzeniem zajęć w/w Wykonawcy będą zobowiązani do: współorganizacji, uczestnictwa i opieki w czasie wyjazdów edukacyjnych; wyjazdy edukacyjne odbywać się będą w dni powszednie lub w sobotę. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, w tym: programu zajęć, miesięcznych planów pracy, miesięcznych sprawozdań, dziennika zajęć, kart obserwacji oraz innych dokumentów wynikających ze specyfiki prowadzonych zajęć. Przedmiot zamówienia w zakresie świadczenia usług w szkołach podstawowych obejmuje przeprowadzenie zajęć edukacyjnych uczniów w gminie Wydminy i opracowanie programów zajęć przy zastosowaniu innowacyjnych metod nauczania. W ramach każdego rodzaju zajęć ma powstać wymierny efekt pracy uczniów w postaci: gazetek, prezentacji, zdjęć, filmów itp. Rozwój kompetencji kluczowych w odniesieniu do wszystkich zajęć będzie przebiegał w oparciu o innowacyjne metody pracy (m.in. Metaplan, śnieżna kula, burza mózgów, symulacja, drzewo decyzyjne, metoda projektu z wykorzystaniem ICT). Zabronione jest prowadzenie zajęć w sposób typowo lekcyjny. Zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, rzutnik, tablica interaktywna)oraz przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: gier, ćwiczeń, książek, scenariuszy itp.Zajęcia będą dopasowane do planu zajęć uczniów, mogą odbywać się w wybrane soboty. Będą odbywać się głównie w godzinach popołudniowych, po zrealizowaniu zajęć obowiązkowych. Pomiar: dziennik zajęć, listy, karty obserwacji. Zamawiający zapewnia salę, sprzęt i materiały warsztatowe do prowadzenia zajęć. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu do miejsca realizacji zajęć..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.-Wykonawca złoży również dokument potwierdzający spełnianie warunku udziału : -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według załącznika nr 5. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla danej części, na którą składa ofertę co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: -wykształcenie minimum wyższe o kierunku zgodnym z przedmiotem danej części zamówienia, (w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli i obowiązujące przepisy) -kwalifikacje uprawniające do nauczania w szkole podstawowej lub wyższej kończącej się egzaminem oraz stopień nauczyciela minimum kontraktowego, -minimum 3 letni staż w nauczaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze biologia - gimnazjum w Wydminach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z biologii. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 60 h zajęć dla 1 grupy uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 30 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 30 tyg. x 1 grupa. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. W ramach zajęć z biologii uczniowie pogłębią wiedzę w ramach nauk przyrodniczo- technicznych, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia opierać się będą na przeprowadzaniu doświadczeń i badań, analizie zjawisk. Zajęcia uświadomią i wskażą uczniowi interdyscyplinarność nauk przyrodniczych. W ramach realizacji zajęć zostaną zrealizowane cele szczegółowe tj.: kształtowanie odpowiedzialności za przydzieloną pracę, rozbudzanie zainteresowań edukacją przyrodniczą, kształtowanie szacunku dla przyrody, zachęcanie młodzieży do aktywnych działań na rzecz lokalnego środowiska przyrodniczego, kształcenie umiejętności korzystania z różnorodnych źródeł wiedzy poprzez przeprowadzanie eksperymentów, obserwacji, doświadczeń, badań terenowych, udział w warsztatach edukacyjnych, poznanie miejsc ciekawych przyrodniczo w regionie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze chemia - gimnazjum w Wydminach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 120 h zajęć dla 2 grup uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 60 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 30 tyg. x 2 grupy. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. W ramach zajęć z chemii uczniowie pogłębią wiedzę w ramach nauk przyrodniczo- technicznych, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia opierać się będą na przeprowadzaniu doświadczeń i badań, analizie zjawisk. Zajęcia uświadomią i wskażą uczniowi interdyscyplinarność nauk przyrodniczych. Cele szczegółowe zajęć to: rozbudzanie i rozwijanie pasji badawczej, kształcenie umiejętności, bezpiecznego posługiwania się odczynnikami i sprzętem laboratoryjnym podczas samodzielnego wykonywania doświadczeń chemicznych, nabywanie umiejętności samodzielnego projektowania doświadczeń jako sposobu sprawdzania hipotez naukowych, rozwijanie umiejętności samodzielnej pracy z podręcznikami i książkami popularnonaukowymi, rozwijanie wyobraźni poprzez modelowanie, mobilizowanie do samodzielnej pracy, rozwijanie nawyku systematycznego uzupełniania wiedzy, integrowanie treści programu chemii z treściami innych nauk matematyczno-przyrodniczych, wyjaśnianie zjawisk, obserwowanych w życiu codziennym w oparciu o zdobywaną wiedzę, ilościowa interpretacja zjawisk chemicznych, organizowanie w sposób twórczy wolnego czasu np. poprzez ćwiczenia terenowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze fizyka - gimnazjum w Wydminach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 60 h zajęć dla 1 grupy uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 30 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 30 tyg. x 1 grupa. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. W ramach zajęć z fizyki uczniowie pogłębią wiedzę w ramach nauk przyrodniczo- technicznych, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia opierać się będą na przeprowadzaniu doświadczeń i badań, analizie zjawisk. Zajęcia uświadomią i wskażą uczniowi interdyscyplinarność nauk przyrodniczych. Cele szczegółowe zajęć to: rozbudzanie i rozwijanie pasji badawczej, kształcenie umiejętności, nabywanie umiejętności samodzielnego projektowania doświadczeń jako sposobu sprawdzania hipotez naukowych, rozwijanie umiejętności samodzielnej pracy z podręcznikami i książkami popularnonaukowymi, rozwijanie wyobraźni poprzez modelowanie, mobilizowanie do samodzielnej pracy, rozwijanie nawyku systematycznego uzupełniania wiedzy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia z przedsiębiorczości - gimnazjum w Wydminach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć z przedsiębiorczości. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 90 h zajęć dla 3 grup uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 45 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 15 tyg. x 3 grupy. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. Celem prowadzonych zajęć z przedsiębiorczości będzie ukształtowanie postaw przedsiębiorczości, kreatywności, asertywności i mobilności na rynku pracy, umiejętności pracy w zespole i skutecznego komunikowania się, poznanie podstaw małej przedsiębiorczości, poznanie mechanizmów funkcjonowania gospodarki rynkowej. W trakcie zajęć uczniowie przygotują mini plany symulujące zakładanie własnego biznesu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z biologii - gimnazjum w Gawlikach Wielkich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z biologii. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 120 h zajęć dla 2 grup uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 60 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 30 tyg. x 2 grupy. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. W ramach zajęć z biologii uczniowie pogłębią wiedzę w ramach nauk przyrodniczo- technicznych, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia opierać się będą na przeprowadzaniu doświadczeń i badań, analizie zjawisk. Zajęcia uświadomią i wskażą uczniowi interdyscyplinarność nauk przyrodniczych. W ramach realizacji zajęć zostaną zrealizowane cele szczegółowe tj.: kształtowanie odpowiedzialności za przydzieloną pracę, rozbudzanie zainteresowań edukacją przyrodniczą, kształtowanie szacunku dla przyrody, zachęcanie młodzieży do aktywnych działań na rzecz lokalnego środowiska przyrodniczego, kształcenie umiejętności korzystania z różnorodnych źródeł wiedzy poprzez przeprowadzanie eksperymentów, obserwacji, doświadczeń, badań terenowych, udział w warsztatach edukacyjnych, poznanie miejsc ciekawych przyrodniczo w regionie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z przedsiębiorczości - gimnazjum w Gawlikach Wielkich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć z przedsiębiorczości. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 30 h zajęć dla 1 grupy uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 15 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 15 tyg. x 1 grupa. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. Celem prowadzonych zajęć z przedsiębiorczości będzie ukształtowanie postaw przedsiębiorczości, kreatywności, asertywności i mobilności na rynku pracy, umiejętności pracy w zespole i skutecznego komunikowania się, poznanie podstaw małej przedsiębiorczości, poznanie mechanizmów funkcjonowania gospodarki rynkowej. W trakcie zajęć uczniowie przygotują mini plany symulujące zakładanie własnego biznesu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Młodzi odkrywcy dla klas IV-VI - Szkoła Podstawowa w Wydminach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Młodzi odkrywcy dla klas IV-VI 1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h 2014/2015). Zajęcia rozwijające uczniów zdolnych z zakresu matematyczno-przyrodniczego. Zajęcia dla klas IV-VI. Cel: rozwijanie umiejętności przedmiotowych i ponad przedmiotowych, myślenia abstrakcyjnego i logicznego rozumowania, doskonalenia pamięci, uwagi, rozwijania sprawności umysłowej innowacyjnymi metodami. Doświadczenia i badania przyrodnicze, ćwiczenia matematyczne, łamigłówki, gry edukacyjne. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Wydminach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI 1 grupa * 2h * 30 tyg. = 60h (21 wyjazdów na basen w roku 2014, 9 wyjazdów na basen w roku 2015). Rozwijanie koordynacji ruchowej, wdrażanie zdrowego stylu życia, rozbudowy zainteresowań aktywnym i zdrowym sposobem spędzania wolnego czasu. Odreagowywanie złych emocji, zmęczenia umysłowego, nauka bezpośredniego poruszania się w wodzie. Zajęcia dla klas I-VI realizowane na pływalni. Przewidziana jest również praca w soboty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Młodzi odkrywcy dla klas IV-VI - Szkoła Podstawowa w Gawlikach Wielkich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Młodzi odkrywcy dla klas IV-VI 1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h w 2014/2015). Zajęcia rozwijające uczniów zdolnych z zakresu matematyczno-przyrodniczego. Zajęcia dla klas IV-VI. Cel: rozwijanie umiejętności przedmiotowych i ponad przedmiotowych, myślenia abstrakcyjnego i logicznego rozumowania, doskonalenia pamięci, uwagi, rozwijania sprawności umysłowej innowacyjnymi metodami. Doświadczenia i badania przyrodnicze, ćwiczenia matematyczne, łamigłówki, gry edukacyjne. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zajęcia wspierające aktywność artystyczno-ruchową Przygoda ze sceną dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Gawlikach Wielkich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wspierające aktywność artystyczno-ruchową Przygoda ze sceną dla klas I - VI, 1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h 2014/2015). Cel: niwelowanie barier z tytułu niskiego statusu ekonomiczno-społecznego, rozwój talentów, motywacja do bliskiego obcowania z kulturą. W trakcie realizacji programu zostaną przygotowane przedstawienia teatralne/ kabaret. Zajęcia dla klas I-VI. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Gawlikach Wielkich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI 1 grupa * 2h * 30 tyg. = 60h (21 wyjazdów na basen w roku 2014, 9 wyjazdów na basen w roku 2015). Rozwijanie koordynacji ruchowej, wdrażanie zdrowego stylu życia, rozbudowy zainteresowań aktywnym i zdrowym sposobem spędzania wolnego czasu. Odreagowywanie złych emocji, zmęczenia umysłowego, nauka bezpośredniego poruszania się w wodzie. Zajęcia dla klas I-VI realizowane na pływalni. Przewidziana jest również praca w soboty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Talkach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI 1 grupa * 2h * 30 tyg. = 60h (21 wyjazdów na basen w roku 2014, 9 wyjazdów na basen w roku 2015). Rozwijanie koordynacji ruchowej, wdrażanie zdrowego stylu życia, rozbudowy zainteresowań aktywnym i zdrowym sposobem spędzania wolnego czasu. Odreagowywanie złych emocji, zmęczenia umysłowego, nauka bezpośredniego poruszania się w wodzie. Zajęcia dla klas I-VI realizowane na pływalni. Przewidziana jest również praca w soboty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Warsztaty dziennikarskie dla klas IV-VI - Szkoła Podstawowa w Zelkach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Warsztaty dziennikarskie dla klas IV-VI 1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h 2014/2015). Zajęcia dla klas IV-VI. Cel: poznanie nowych obszarów związanych z językiem polskim, informatyką oraz łączenie ich wykorzystywania podczas zajęć z dziennikarstwa. Tworzenie gazetki szkolnej w formie druku, broszur, informacje na stronie www. Na zakończenie projektu wystawa prac literackich, wiersze, opowiadania, baśnie, bajki itp. Podczas realizacji projektu nagranie filmu z kolejnych etapów realizacji projektu i zamieszczenie na stronie internetowej. Metody ICT, tablica multimedialna, kamera, drukarka, aparat fotograficzny, zestawy doświadczalne, gry edukacyjne. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zajęcia wspierające aktywność artystyczno-ruchową Przygoda ze sceną dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Zelkach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wspierające aktywność artystyczno-ruchową Przygoda ze sceną dla klas I - VI 1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h 2014/2015). Cel: niwelowanie barier z tytułu niskiego statusu ekonomiczno-społecznego, rozwój talentów, motywacja do bliskiego obcowania z kulturą. W trakcie realizacji programu zostaną przygotowane przedstawienia teatralne/ kabaret. Zajęcia dla klas I-VI. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Zelkach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI, 1 grupa * 2h * 30 tyg. = 60h (21 wyjazdów na basen w roku 2014, 9 wyjazdów na basen w roku 2015). Rozwijanie koordynacji ruchowej, wdrażanie zdrowego stylu życia, rozbudowy zainteresowań aktywnym i zdrowym sposobem spędzania wolnego czasu. Odreagowywanie złych emocji, zmęczenia umysłowego, nauka bezpośredniego poruszania się w wodzie. Zajęcia dla klas I-VI realizowane na pływalni. Przewidziana jest również praca w soboty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych w projekcie "WYstartujMY RAZEM" - klasy I i II
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.