eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wydminy › Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania III.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-25

Wydminy: Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania III.
Numer ogłoszenia: 37463 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach , ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4210117, faks 87 4210117.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania III..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające uzdolnienia i zainteresowania, wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania z wykorzystaniem technik ICT. Zakres zamówienia obejmuje: 15 części, łącznie w 6 szkołach (gimnazjum w Wydminach i Gawlikach Wielkich oraz szkoły podstawowe w Wydminach, Gawlikach Wielkich, Talkach i Zelkach). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia od 1-15. Zajęcia będą odbywać się w oparciu o podstawę programową - adekwatnie do potrzeb i możliwości poznawczych każdej grupy wiekowej. Na zajęciach wyrównawczych będzie powtarzany program lekcji, aby dzieci mogły przyswoić materiał, którego nie opanowały na lekcjach. Na zajęciach pogłębiających wiedzę z przedmiotów, będą realizowane zadania wykraczające poza program nauczania. Zajęcia będą odbywać w oparciu o istniejące przepisy prawa, w tym rozporządzenie ministra edukacji narodowej z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Wszystkie zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, rzutnik, tablica interaktywna), a także przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: ćwiczeń, książek, scenariuszy itp. Wszystkie zajęcia będą prowadzone przy użyciu technik aktywizujących takich jak: (m.in. burza mózgów, gra symulacyjna, drama, meta-plan, eksperyment, drzewo decyzyjne i inne). Zajęcia prowadzone będą metodami innowacyjnymi, aktywizującymi uczniów (np. metoda projektu, gry i zabawy dydaktyczne, warsztaty, eksperymenty) - z wykorzystaniem innowacyjnych technologii teleinformatycznych. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć w sposób typowo lekcyjny. Na każdych zajęciach będzie wyznaczony czas na wykorzystanie wiedzy w praktyce oraz korzystanie ze zdobytych informacji (np. testy, ćwiczenia terenowe, doświadczenia). Wykonawcy zajęć wyrównawczych i uzdalniających zobowiązani będą do opracowania co najmniej 2 testów w roku szkolnym (początkowy i końcowy) i przeprowadzenia ich wśród uczestników zajęć we wszystkich grupach. Wyniki testów mają pokazać wzrost wiedzy i umiejętności, jakie zdobywać będą uczestnicy zajęć. Poza przeprowadzeniem zajęć w/w Wykonawcy będą zobowiązani do: współorganizacji, uczestnictwa i opieki w czasie wyjazdów edukacyjnych; wyjazdy edukacyjne odbywać się będą w dni powszednie lub w sobotę. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, w tym: programu zajęć, miesięcznych planów pracy, miesięcznych sprawozdań, dziennika zajęć, kart obserwacji oraz innych dokumentów wynikających ze specyfiki prowadzonych zajęć. Przedmiot zamówienia w zakresie świadczenia usług w szkołach podstawowych obejmuje przeprowadzenie zajęć edukacyjnych uczniów w gminie Wydminy i opracowanie programów zajęć przy zastosowaniu innowacyjnych metod nauczania. W ramach każdego rodzaju zajęć ma powstać wymierny efekt pracy uczniów w postaci: gazetek, prezentacji, zdjęć, filmów itp. Rozwój kompetencji kluczowych w odniesieniu do wszystkich zajęć będzie przebiegał w oparciu o innowacyjne metody pracy (m.in. Metaplan, śnieżna kula, burza mózgów, symulacja, drzewo decyzyjne, metoda projektu z wykorzystaniem ICT). Zabronione jest prowadzenie zajęć w sposób typowo lekcyjny. Zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, rzutnik, tablica interaktywna)oraz przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: gier, ćwiczeń, książek, scenariuszy itp.Zajęcia będą dopasowane do planu zajęć uczniów, mogą odbywać się w wybrane soboty. Będą odbywać się głównie w godzinach popołudniowych, po zrealizowaniu zajęć obowiązkowych. Pomiar: dziennik zajęć, listy, karty obserwacji. Zamawiający zapewnia salę, sprzęt i materiały warsztatowe do prowadzenia zajęć. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu do miejsca realizacji zajęć..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.-Wykonawca złoży również dokument potwierdzający spełnianie warunku udziału : -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według załącznika nr 5. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla danej części, na którą składa ofertę co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: -wykształcenie minimum wyższe o kierunku zgodnym z przedmiotem danej części zamówienia, (w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli i obowiązujące przepisy) -kwalifikacje uprawniające do nauczania w szkole podstawowej lub wyższej kończącej się egzaminem oraz stopień nauczyciela minimum kontraktowego, -minimum 3 letni staż w nauczaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury/wydminy_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Szkół w Wydminach ul. Grunwaldzka 74, 11-510 Wydminy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze biologia - gimnazjum w Wydminach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z biologii. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 60 h zajęć dla 1 grupy uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 30 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 30 tyg. x 1 grupa. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. W ramach zajęć z biologii uczniowie pogłębią wiedzę w ramach nauk przyrodniczo- technicznych, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia opierać się będą na przeprowadzaniu doświadczeń i badań, analizie zjawisk. Zajęcia uświadomią i wskażą uczniowi interdyscyplinarność nauk przyrodniczych. W ramach realizacji zajęć zostaną zrealizowane cele szczegółowe tj.: kształtowanie odpowiedzialności za przydzieloną pracę, rozbudzanie zainteresowań edukacją przyrodniczą, kształtowanie szacunku dla przyrody, zachęcanie młodzieży do aktywnych działań na rzecz lokalnego środowiska przyrodniczego, kształcenie umiejętności korzystania z różnorodnych źródeł wiedzy poprzez przeprowadzanie eksperymentów, obserwacji, doświadczeń, badań terenowych, udział w warsztatach edukacyjnych, poznanie miejsc ciekawych przyrodniczo w regionie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze chemia - gimnazjum w Wydminach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 120 h zajęć dla 2 grup uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 60 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 30 tyg. x 2 grupy. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. W ramach zajęć z chemii uczniowie pogłębią wiedzę w ramach nauk przyrodniczo- technicznych, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia opierać się będą na przeprowadzaniu doświadczeń i badań, analizie zjawisk. Zajęcia uświadomią i wskażą uczniowi interdyscyplinarność nauk przyrodniczych. Cele szczegółowe zajęć to: rozbudzanie i rozwijanie pasji badawczej, kształcenie umiejętności, bezpiecznego posługiwania się odczynnikami i sprzętem laboratoryjnym podczas samodzielnego wykonywania doświadczeń chemicznych, nabywanie umiejętności samodzielnego projektowania doświadczeń jako sposobu sprawdzania hipotez naukowych, rozwijanie umiejętności samodzielnej pracy z podręcznikami i książkami popularnonaukowymi, rozwijanie wyobraźni poprzez modelowanie, mobilizowanie do samodzielnej pracy, rozwijanie nawyku systematycznego uzupełniania wiedzy, integrowanie treści programu chemii z treściami innych nauk matematyczno-przyrodniczych, wyjaśnianie zjawisk, obserwowanych w życiu codziennym w oparciu o zdobywaną wiedzę, ilościowa interpretacja zjawisk chemicznych, organizowanie w sposób twórczy wolnego czasu np. poprzez ćwiczenia terenowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze fizyka - gimnazjum w Wydminach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 60 h zajęć dla 1 grupy uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 30 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 30 tyg. x 1 grupa. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. W ramach zajęć z fizyki uczniowie pogłębią wiedzę w ramach nauk przyrodniczo- technicznych, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia opierać się będą na przeprowadzaniu doświadczeń i badań, analizie zjawisk. Zajęcia uświadomią i wskażą uczniowi interdyscyplinarność nauk przyrodniczych. Cele szczegółowe zajęć to: rozbudzanie i rozwijanie pasji badawczej, kształcenie umiejętności, nabywanie umiejętności samodzielnego projektowania doświadczeń jako sposobu sprawdzania hipotez naukowych, rozwijanie umiejętności samodzielnej pracy z podręcznikami i książkami popularnonaukowymi, rozwijanie wyobraźni poprzez modelowanie, mobilizowanie do samodzielnej pracy, rozwijanie nawyku systematycznego uzupełniania wiedzy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia z przedsiębiorczości - gimnazjum w Wydminach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć z przedsiębiorczości. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 90 h zajęć dla 3 grup uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 45 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 15 tyg. x 3 grupy. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. Celem prowadzonych zajęć z przedsiębiorczości będzie ukształtowanie postaw przedsiębiorczości, kreatywności, asertywności i mobilności na rynku pracy, umiejętności pracy w zespole i skutecznego komunikowania się, poznanie podstaw małej przedsiębiorczości, poznanie mechanizmów funkcjonowania gospodarki rynkowej. W trakcie zajęć uczniowie przygotują mini plany symulujące zakładanie własnego biznesu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z biologii - gimnazjum w Gawlikach Wielkich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z biologii. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 120 h zajęć dla 2 grup uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 60 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 30 tyg. x 2 grupy. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. W ramach zajęć z biologii uczniowie pogłębią wiedzę w ramach nauk przyrodniczo- technicznych, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia opierać się będą na przeprowadzaniu doświadczeń i badań, analizie zjawisk. Zajęcia uświadomią i wskażą uczniowi interdyscyplinarność nauk przyrodniczych. W ramach realizacji zajęć zostaną zrealizowane cele szczegółowe tj.: kształtowanie odpowiedzialności za przydzieloną pracę, rozbudzanie zainteresowań edukacją przyrodniczą, kształtowanie szacunku dla przyrody, zachęcanie młodzieży do aktywnych działań na rzecz lokalnego środowiska przyrodniczego, kształcenie umiejętności korzystania z różnorodnych źródeł wiedzy poprzez przeprowadzanie eksperymentów, obserwacji, doświadczeń, badań terenowych, udział w warsztatach edukacyjnych, poznanie miejsc ciekawych przyrodniczo w regionie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z przedsiębiorczości - gimnazjum w Gawlikach Wielkich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie programu zajęć i przeprowadzenie zajęć z przedsiębiorczości. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 30 h zajęć dla 1 grupy uczniów z klas I-III, w okresie od stycznia 2014 r. do czerwca 2015 r. (po 15 h w 2013/2014 i 2014/2015). Zajęcia w jednym roku szkolnym realizowane będą w średnim wymiarze 1 h x 15 tyg. x 1 grupa. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty. Celem prowadzonych zajęć z przedsiębiorczości będzie ukształtowanie postaw przedsiębiorczości, kreatywności, asertywności i mobilności na rynku pracy, umiejętności pracy w zespole i skutecznego komunikowania się, poznanie podstaw małej przedsiębiorczości, poznanie mechanizmów funkcjonowania gospodarki rynkowej. W trakcie zajęć uczniowie przygotują mini plany symulujące zakładanie własnego biznesu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Młodzi odkrywcy dla klas IV-VI - Szkoła Podstawowa w Wydminach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Młodzi odkrywcy dla klas IV-VI 1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h 2014/2015). Zajęcia rozwijające uczniów zdolnych z zakresu matematyczno-przyrodniczego. Zajęcia dla klas IV-VI. Cel: rozwijanie umiejętności przedmiotowych i ponad przedmiotowych, myślenia abstrakcyjnego i logicznego rozumowania, doskonalenia pamięci, uwagi, rozwijania sprawności umysłowej innowacyjnymi metodami. Doświadczenia i badania przyrodnicze, ćwiczenia matematyczne, łamigłówki, gry edukacyjne. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Wydminach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI 1 grupa * 2h * 30 tyg. = 60h (21 wyjazdów na basen w roku 2014, 9 wyjazdów na basen w roku 2015). Rozwijanie koordynacji ruchowej, wdrażanie zdrowego stylu życia, rozbudowy zainteresowań aktywnym i zdrowym sposobem spędzania wolnego czasu. Odreagowywanie złych emocji, zmęczenia umysłowego, nauka bezpośredniego poruszania się w wodzie. Zajęcia dla klas I-VI realizowane na pływalni. Przewidziana jest również praca w soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Młodzi odkrywcy dla klas IV-VI - Szkoła Podstawowa w Gawlikach Wielkich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Młodzi odkrywcy dla klas IV-VI 1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h w 2014/2015). Zajęcia rozwijające uczniów zdolnych z zakresu matematyczno-przyrodniczego. Zajęcia dla klas IV-VI. Cel: rozwijanie umiejętności przedmiotowych i ponad przedmiotowych, myślenia abstrakcyjnego i logicznego rozumowania, doskonalenia pamięci, uwagi, rozwijania sprawności umysłowej innowacyjnymi metodami. Doświadczenia i badania przyrodnicze, ćwiczenia matematyczne, łamigłówki, gry edukacyjne. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zajęcia wspierające aktywność artystyczno-ruchową Przygoda ze sceną dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Gawlikach Wielkich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wspierające aktywność artystyczno-ruchową Przygoda ze sceną dla klas I - VI, 1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h 2014/2015). Cel: niwelowanie barier z tytułu niskiego statusu ekonomiczno-społecznego, rozwój talentów, motywacja do bliskiego obcowania z kulturą. W trakcie realizacji programu zostaną przygotowane przedstawienia teatralne/ kabaret. Zajęcia dla klas I-VI. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Gawlikach Wielkich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI 1 grupa * 2h * 30 tyg. = 60h (21 wyjazdów na basen w roku 2014, 9 wyjazdów na basen w roku 2015). Rozwijanie koordynacji ruchowej, wdrażanie zdrowego stylu życia, rozbudowy zainteresowań aktywnym i zdrowym sposobem spędzania wolnego czasu. Odreagowywanie złych emocji, zmęczenia umysłowego, nauka bezpośredniego poruszania się w wodzie. Zajęcia dla klas I-VI realizowane na pływalni. Przewidziana jest również praca w soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Talkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI 1 grupa * 2h * 30 tyg. = 60h (21 wyjazdów na basen w roku 2014, 9 wyjazdów na basen w roku 2015). Rozwijanie koordynacji ruchowej, wdrażanie zdrowego stylu życia, rozbudowy zainteresowań aktywnym i zdrowym sposobem spędzania wolnego czasu. Odreagowywanie złych emocji, zmęczenia umysłowego, nauka bezpośredniego poruszania się w wodzie. Zajęcia dla klas I-VI realizowane na pływalni. Przewidziana jest również praca w soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Warsztaty dziennikarskie dla klas IV-VI - Szkoła Podstawowa w Zelkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów zdolnych Warsztaty dziennikarskie dla klas IV-VI 1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h 2014/2015). Zajęcia dla klas IV-VI. Cel: poznanie nowych obszarów związanych z językiem polskim, informatyką oraz łączenie ich wykorzystywania podczas zajęć z dziennikarstwa. Tworzenie gazetki szkolnej w formie druku, broszur, informacje na stronie www. Na zakończenie projektu wystawa prac literackich, wiersze, opowiadania, baśnie, bajki itp. Podczas realizacji projektu nagranie filmu z kolejnych etapów realizacji projektu i zamieszczenie na stronie internetowej. Metody ICT, tablica multimedialna, kamera, drukarka, aparat fotograficzny, zestawy doświadczalne, gry edukacyjne. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zajęcia wspierające aktywność artystyczno-ruchową Przygoda ze sceną dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Zelkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wspierające aktywność artystyczno-ruchową Przygoda ze sceną dla klas I - VI 1 grupa * 1h * 60 tyg. = 60h (30h w roku szkolnym 2013/2014, 30h 2014/2015). Cel: niwelowanie barier z tytułu niskiego statusu ekonomiczno-społecznego, rozwój talentów, motywacja do bliskiego obcowania z kulturą. W trakcie realizacji programu zostaną przygotowane przedstawienia teatralne/ kabaret. Zajęcia dla klas I-VI. W roku szkolnym 2013/2014 przewidziana jest również praca w soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI - Szkoła Podstawowa w Zelkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla klas I - VI, 1 grupa * 2h * 30 tyg. = 60h (21 wyjazdów na basen w roku 2014, 9 wyjazdów na basen w roku 2015). Rozwijanie koordynacji ruchowej, wdrażanie zdrowego stylu życia, rozbudowy zainteresowań aktywnym i zdrowym sposobem spędzania wolnego czasu. Odreagowywanie złych emocji, zmęczenia umysłowego, nauka bezpośredniego poruszania się w wodzie. Zajęcia dla klas I-VI realizowane na pływalni. Przewidziana jest również praca w soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.