To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-28
Ogłoszenie nr 374622 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Wrocław: Remont dwóch dźwigów osobowych w budynku C-7 Politechniki Wrocławskiej przy
pl. Grunwaldzkim 11 we Wrocławiu.ZP/BZP/133/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319543 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, krajowy numer identyfikacyjny
55181193009000, ul.
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
27,
50370
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 202 182,32, faks
713 202 143, e-mail
bzp@pwr.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bzp.pwr.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dwóch dźwigów osobowych w budynku C-7 Politechniki Wrocławskiej przy pl. Grunwaldzkim 11 we Wrocławiu.ZP/BZP/133/2016
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/BZP/133/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest remont dwóch dźwigów osobowych w budynku C-7 przy pl. Grunwaldzkim 11 we Wrocławiu. Zakres robót szczegółowo opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU),stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. PFU obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania ( Etap I), wykonanie robót budowlano- montażowych wraz z uzyskaniem dopuszczenia do eksploatacji i rejestracją w UDT urządzeń dźwigowych (Etap II) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji Etapu II umowy. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Prace będą wykonywane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Realizacja prac następować będzie w poniższych Etapach: ETAP I: -opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie i w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla Etapu II niniejszej umowy, -opracowanie projektu budowlanego oraz elementów projektu wykonawczego niezbędnych dla realizacji zadania , -uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę (jeżeli będzie konieczna), -pozostałe opracowania - np. STWiORB, kosztorysy inwestorskie, przedmiary, -uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, zatwierdzeń, decyzji i uzgodnień właściwych organów i innych wymaganych szczegółowymi przepisami. ETAP II: -realizacja robót budowlanych w zakresie opisanym w dokumentacji stworzonej w ramach Etapu I niniejszej umowy wraz z dostawą i montażem urządzeń, -uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji i rejestrację w UDT urządzeń dźwigowych po remoncie, -pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia udziela Zamawiającemu okresu gwarancji - min. 3 lata na urządzenie dźwigowe (oceniane w kryterium oceny ofert) oraz 5 - letniej gwarancji na dokumentację projektową i roboty budowlane. W ramach okresu gwarancji na urządzenie dźwigowe Wykonawca zapewni na swój koszt serwis zainstalowanego urządzenia, w tym comiesięczną konserwację eksploatacyjną zgodnie z wymogami Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR) zamontowanych urządzeń i zaleceniami UDT. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 16 wzoru umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). 2.Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 roboty budowlane 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 42416100-6 Windy 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45313100-5 Instalowanie wind 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 42961000-0 System sterowania i kontroli 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT375400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 461742.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej na podstawie umowy ramowej
- WM/SZP/TP/1/2024/G Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów)przy ul. Opolskiej 55/3, ul. Opolskiej 55/11, ul. Komuny Paryskiej 82/5-6, ul. Parnickiego 21/9 we Wrocławiu
- Dostawa gadżetów promocyjnych z logo UEW
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 (w ramach 7 zadań)
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
- SZP/242-090/2024, Remont Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.