eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH I PRZEPOMPOWNI MELIORACYJNEJ ZAWARCIE NA TERENIE MIASTA GORZOWA WLKP. ORAZ PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH WRAZ Z AGREGATEM PRĄDOTWÓRCZYM PRZY UL. WAŁ OKRĘŻNY W GORZOWIE WLKP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Gorzów Wielkopolski: UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH I PRZEPOMPOWNI MELIORACYJNEJ ZAWARCIE NA TERENIE MIASTA GORZOWA WLKP. ORAZ PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH WRAZ Z AGREGATEM PRĄDOTWÓRCZYM PRZY UL. WAŁ OKRĘŻNY W GORZOWIE WLKP
Numer ogłoszenia: 374448 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH I PRZEPOMPOWNI MELIORACYJNEJ ZAWARCIE NA TERENIE MIASTA GORZOWA WLKP. ORAZ PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH WRAZ Z AGREGATEM PRĄDOTWÓRCZYM PRZY UL. WAŁ OKRĘŻNY W GORZOWIE WLKP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu kanalizacji deszczowej, przepompowni wód opadowych i przepompowni melioracyjnej Zawarcie na terenie miasta Gorzowa Wlkp. oraz przepompowni wód opadowych wraz z agregatem prądotwórczym przy ul. Wał Okrężny w Gorzowie Wlkp. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA TRZY ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWE. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: 1.Przedmiot zamówienia: Zamówieniem objęte są usługi związane z utrzymaniem i funkcjonowaniem kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Zakres prac obejmuje między innymi: 1) Czyszczenie studni rewizyjnych i ulicznych studzienek ściekowych. 2) Czyszczenie kanałów i przykanalików sieci kanalizacji deszczowej. 3) Czyszczenie odwodnień liniowych terenu typu ACO-DRAIN. 4) Wymiana uszkodzonych włazów i kratek ściekowych oraz elementów odwodnień liniowych - ACO-DRAIN. 5) Regulacja pionowa włazów i kratek ściekowych. 6) Realizacja zgłoszonych przez Zamawiającego spraw pilnych polegających m.in. na: a)uzupełnieniu brakujących kratek na wpustach i włazach na studniach; b)wypompowaniu wody z dróg, budynków, terenów zielonych i innych, które uległy podtopieniu w wyniku niesprawnego działania lub awarii miejskiej kanalizacji deszczowej; c)udrożnieniu wpustów, studni oraz kanałów poprzez ich wyczyszczenie, których zanieczyszczenie powoduje wystąpienie podtopień na danym terenie tj. dróg, budynków, terenów zielonych i innych; d)zabezpieczeniu miejsca awarii przez ustawienie stosownego oznakowania drogowego. 7) Przeglądy techniczne istniejących i nowobudowanych sieci kanalizacji deszczowych. 8) Przekazanie raz na kwartał informacji o liczbie przechowywanych elementów kanalizacji deszczowej oraz o odpadach wytworzonych podczas realizacji zleconych prac. 9) Przechowywanie w magazynie Wykonawcy elementów kanalizacji deszczowej pochodzących z demontażu np.: kratki, włazy. 10) Raz w roku na podstawie spisanego protokołu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym należy zdać do punktu skupu złomu uszkodzone elementy kanalizacji deszczowej nie nadające się do ponownego zastosowania i uzyskać dowód przyjęcia złomu uprawniającego do wystawiania przez Wydział Infrastruktury Miejskiej faktury sprzedaży. 11) W uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie art.62 Prawa budowlanego dokonania przeglądów sieci kanalizacji deszczowej i zgodnie z art.64 Prawa budowlanego dokonanie wpisów dotyczących zrealizowanych przez Wykonawcę usług polegających na: naprawie, czyszczeniu, inspekcji i ocenie stanu technicznego kolektorów w przekazanych przez Zamawiającego książkach obiektów budowlanych. Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 1 SIWZ w formularzu cenowym. Długość sieci kanalizacji deszczowej wynosi w przybliżeniu 275 kilometry. Studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej jest ok. 9 500 sztuk. Wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej jest ok. 5 000 sztuk. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte jest utrzymanie przepompowni wód opadowych i przepompowni melioracyjnej Zawarcie na terenie miasta Gorzowa Wlkp. zlokalizowanych: a) przepompownie wód opadowych: ul. Kasprzaka, ul. Błotna, ul. Bierzarina, ul. Piłsudskiego, ul. Wał Okrężny WDK, ul. Strażacka, ul. Złotego Smoka b) przepompownia melioracyjna Zawarcie: - u zbiegu Wału Okrężnego i Poprzecznego. 2. Zamówienie obejmuje: I. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: 1) Obsługa i bieżąca konserwacja przepompowni zgodnie z załączoną Dokumentacją Techniczno Ruchową, a w tym: a) oczyszczanie komory, w której zainstalowane są pompy, b)pokrycie kosztów umowy na usługi telekomunikacyjne z urządzenia przekazującego informację o nieprawidłowej pracy i stanach awaryjnych pomp ww. przepompowniach maksymalnie do trzech aparatów komórkowych. 2) Prowadzenie książek obiektów ww. przepompowni. 3)Zgodnie z art. 62 Prawa budowlanego przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego poszczególnych obiektów. Ww. działanie należy odnotować w książce obiektów. 4) Wykonanie pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w terminie do 30.06.2015r. i przekazanie wyników Zamawiającemu. 5) Przedłożenie raz na sześć miesięcy raportu ze stanu wszystkich przepompowni. 6) Koszenie terenów przepompowni w okresie wegetacyjnym tj. od 1 kwietnia do 1 listopada raz w miesiącu. a) ul. Kasprzaka ok. 330 m2(teren w obrębie ogrodzenia oraz 1 m pasem wokół ogrodzenia), b) ul. Błotnej ok. 100 m2 (teren w obrębie ogrodzenia oraz 1 m pasem wokół ogrodzenia), c) ul. Wał Okrężny GDK ok. 200 m2 d) ul. Bierzarina ok. 120 m2 e) ul. Strażackiej ok. 4 m2 f) ul. Złotego Smoka ok.16 m2 g) przepompownia melioracyjna Zawarcie teren w obrębie ogrodzenia obiektu. (teren w obrębie ogrodzenia obiektu, schodów do obiektu i przy wylocie do Kanału Ulgi). 7) Usunięcie wszelkich nieczystości z terenu ww. przepompowni oraz przepustu na kanale Mazowieckim wraz z ich utylizacją bądź wywiezieniem na wysypisko (dopływ do zbiornika retencyjnego przy przepompowni melioracyjnej) w całym okresie objętym umową. 8) Zapewnienie całodobowego dyżuru, również w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta. 9) Zapewnienie numeru alarmowego, który należy umieścić na obiekcie przepompowni w widocznym miejscu. Numer alarmowy musi być dostępny całą dobę. 10) Przechowanie elementów przepompowni wód deszczowych zdemontowanej przy ul. Husarskiej. 11) W ramach eksploatacji zasuwy w przepompowni przy ul. Wał Okrężny WDK, Wykonawca zobowiązany jest do następujących czynności w zakresie konserwacji i obsługi (wszystkie, ww. czynności należy każdorazowo odnotować w książce eksploatacji): a) raz w miesiącu dokonać oględzin uszczelnienia podczas regularnych przerw konserwacyjnych, b) raz w roku należy sprawdzać momenty dokręcenia śrub mocujących wspornik z napędem i zasuwy na kołnierzu i w razie potrzeby dociągnąć, c) konserwacja zasuwy polega na okresowym uzupełnianiu smaru, d) części ruchome zasuw należy systematycznie smarować smarem stałym, e) częstotliwość smarowania i rodzaj smaru powinny być dostosowane do warunków pracy zasuwy (temperatura, wilgotność, ph, itp.), ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 3 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte jest utrzymanie przepompowni wód opadowych wraz z agregatem prądotwórczym przy ul. Wał Okrężny w Gorzowie Wlkp. 2. Zamówienie obejmuje: I. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: 1) Obsługa i bieżąca konserwacja przepompowni zgodnie z załączoną Instrukcją Eksploatacji w tym: a) oczyszczanie komory, w której zainstalowane są pompy, b) uruchamianie kontrolne agregatu prądotwórczego zamontowanego w przepompowni tj. raz w miesiącu, c) uruchamianie kontrolne zastawek zamontowanych na wylocie z przepompowni, d) przeprowadzenie okresowych oględzin i przeglądów zgodnie z DTR urządzeń 2) Prowadzenie książki obiektu ww. przepompowni. 3) Zgodnie z art. 62 Prawa budowlanego przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektu Ww. działanie należy odnotować w książce obiektu. 4) Wykonanie pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w terminie do 30.06.2015 r. i przekazanie wyników Zamawiającemu. 5) Przedłożenie raz na sześć miesięcy raportu stanu przepompowni. 6) Zapewnienie całodobowego dyżuru, również w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta. 7) Zapewnienie numeru alarmowego, który należy umieścić na obiekcie przepompowni w widocznym miejscu. Numer alarmowy musi być dostępny całą dobę. 8) W ramach eksploatacji zasuw (3 szt.) w przepompowni, Wykonawca zobowiązany jest do następujących czynności w zakresie konserwacji i obsługi (wszystkie, ww. czynności należy każdorazowo odnotować w książce eksploatacji): a) w ciągu 14 dni od podpisania umowy należy przeprowadzić konserwację zasuw oraz sprawdzać momenty dokręcenia śrub mocujących wspornik z napędem i zasuwy na kołnierzu i w razie potrzeby dociągnąć , b) raz w miesiącu dokonać oględzin uszczelnienia podczas regularnych przerw konserwacyjnych, c) raz w roku należy sprawdzać momenty dokręcenia śrub mocujących wspornik z napędem i zasuwy na kołnierzu i w razie potrzeby dociągnąć, d) konserwacja zasuwy polega na okresowym uzupełnianiu smaru, e) części ruchome zasuw należy systematycznie smarować smarem stałym, f) częstotliwość smarowania i rodzaj smaru powinny być dostosowane do warunków pracy zasuwy (temperatura, wilgotność, ph, itp.),.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówień podstawowych polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień dla wszystkich trzech Zamówień Częściowych, opisanych w niniejszej SIWZ, zgodnie z Art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 50.80.00.00-3, 50.51.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: 5.000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: 1.000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc) ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 3: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania odpadami powstałymi po czyszczeniu sieci kanalizacji deszczowej (np. szlamy z kolektorów). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego dokumentu. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2 i Nr 3 Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: - co najmniej jedną usługę w ulicach miasta w ruchu ulicznym zgodnie z przedmiotem zamówienia - przy czym umowa na realizację usługi winna trwać nieprzerwanie przez okres minimum sześciu miesięcy na kwotę min. 300.000 zł. Wykonawca winien załączyć dowód potwierdzający, że usługa ta została należycie wykonana. Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu zamówień złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2 i Nr 3: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi zapewniającymi poprawną eksploatację sieci kanalizacji deszczowej, tj: - samochód asenizacyjny - 2 sztuki, - samochód ciśnieniowy - 2 sztuki, - samochód wyposażony w oprzyrządowanie do kamerownia sieci kanalizacji o średnicach od 150mm do 1800 mm - 1 szt. - koparka - 1 sztuka, - samochód dostawczy - 1 sztuka, - sprężarka - 2 sztuki, - agregat prądotwórczy - 2 sztuki, - samochód skrzyniowy lub samowyładowczy - 1 sztuka, - młoty pneumatyczne - 2 sztuki, - pilarka - 1 sztuka. (Zamawiający określił niezbędne minimum sprzętu). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu narzędziami i urządzeń technicznych złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi zapewniającymi poprawne wykonanie zamówienia, tj: - samochód dostawczy - 1 szt, - wciągarka elektryczna - 1 szt, - komplet przyrządów do: pomiaru stanu izolacji, pomiaru skuteczności ochrony przeciwpożarowej, do pomiaru instalacji odgromowej, - kompletnie wyposażony warsztat elektroniczny, przystosowany do sprawdzenia sterowników oraz pomiarów sieci kablowych. (Zamawiający określił niezbędne minimum sprzętu). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu narzędziami i urządzeń technicznych złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi zapewniającymi poprawne wykonanie zamówienia, tj: - samochód dostawczy - 1 szt, - wciągarka elektryczna - 1 szt, - komplet przyrządów do: pomiaru stanu izolacji, pomiaru skuteczności ochrony przeciwpożarowej, do pomiaru instalacji odgromowej, - kompletnie wyposażony warsztat elektroniczny, przystosowany do sprawdzenia sterowników oraz pomiarów sieci kablowych. (Zamawiający określił niezbędne minimum sprzętu). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu narzędziami i urządzeń technicznych złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do jego realizacji, a także przedstawi informację o podstawie dysponowania tymi osobami (min. 5 osób), tj: - minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży sanitarnej, - minimum dwie osoby posiadające uprawnieniami do obsługi wozów ciśnieniowych, - minimum dwie osoby posiadające uprawnieniami do obsługi wozów asenizacyjnych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu osób złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do jego realizacji, a także przedstawi informację o podstawie dysponowania tymi osobami (min.3 osoby), tj: - minimum 1 osoba nadzorująca prace, posiadająca uprawnienia w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń elektrycznych oraz posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - minimum 2 osoby posiadające ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowiska eksploatacji do 1 kV lub uprawnienia równoważne, Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu osób złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do jego realizacji, a także przedstawi informację o podstawie dysponowania tymi osobami (min. 4 osoby), tj: - minimum 1 osoba nadzorująca prace, posiadająca uprawnienia w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń elektrycznych oraz posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - minimum 3 osoby posiadające ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowiska eksploatacji do 1 kV lub uprawnienia równoważne, Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu osób złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1, Nr 2, Nr 3: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli, Wykonawca wskazał, że polega na zasobach innych podmiotów. 2. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1) - zastępuje się go dokumentem (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Uwaga: Wykaz zamówień wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie musi obejmować minimum usługi spełniąjace warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 91
  • 2 - Czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie - 9

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: Dla ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWEGO NR 1, 2, 3: Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy, w następujących przypadkach: - w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy, - wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron lub niemożności osiągnięcia celu umowy. - okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia: a)nagłych zmian stanu prawnego, zmian przepisów prawa, norm i standardów albo zmian w wiedzy technicznej; b)konieczności czasowego wstrzymania wykonania Przedmiotu umowy przez Zamawiającego; c)wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy tj.: - niesprzyjające warunki atmosferyczne, skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji umowy, - zdarzenia losowe np. powódź, uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie, d) okoliczności korzystne dla Zamawiającego uzasadniające przyspieszenie lub opóźnienie prac np. zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta, z uwagi na ostrzeżenia przed zdarzeniem losowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. pok.315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęte są usługi związane z utrzymaniem i funkcjonowaniem kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Zakres prac obejmuje: 1).Czyszczenie studni rewizyjnych i ulicznych studzienek ściekowych. 2).Czyszczenie kanałów i przykanalików sieci kanalizacji deszczowej. 3).Czyszczenie odwodnień liniowych terenu typu ACO-DRAIN. 4).Wymiana uszkodzonych włazów i kratek ściekowych oraz elementów odwodnień liniowych - ACO-DRAIN. 5).Regulacja pionowa włazów i kratek ściekowych. 6). Realizacja zgłoszonych przez Zamawiającego spraw pilnych polegających m.in. na: a)uzupełnieniu brakujących kratek na wpustach i włazach na studniach; b)wypompowaniu wody z dróg, budynków, terenów zielonych i innych, które uległy podtopieniu w wyniku niesprawnego działania lub awarii miejskiej kanalizacji deszczowej; c)udrożnieniu wpustów, studni oraz kanałów poprzez ich wyczyszczenie, których zanieczyszczenie powoduje wystąpienie podtopień na danym terenie tj. dróg, budynków, terenów zielonych i innych; d)zabezpieczeniu miejsca awarii przez ustawienie stosownego oznakowania drogowego. 7).Przeglądy techniczne istniejących i nowobudowanych sieci kanalizacji deszczowych. 8).Przekazanie raz na kwartał informacji o liczbie przechowywanych elementów kanalizacji deszczowej oraz o odpadach wytworzonych podczas realizacji zleconych prac. 9).Przechowywanie w magazynie Wykonawcy elementów kanalizacji deszczowej pochodzących z demontażu np.: kratki, włazy. 10).Raz w roku na podstawie spisanego protokołu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym należy zdać do punktu skupu złomu uszkodzone elementy kanalizacji deszczowej nie nadające się do ponownego zastosowania i uzyskać dowód przyjęcia złomu uprawniającego do wystawiania przez Wydział Infrastruktury Miejskiej faktury sprzedaży. 11).W uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie art.62 Prawa budowlanego dokonania przeglądów sieci kanalizacji deszczowej i zgodnie z art.64 Prawa budowlanego dokonanie wpisów dotyczących zrealizowanych przez Wykonawcę usług polegających na: naprawie, czyszczeniu, inspekcji i ocenie stanu technicznego kolektorów w przekazanych przez Zamawiającego książkach obiektów budowlanych. Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 1 SIWZ w formularzu cenowym. Długość sieci kanalizacji deszczowej wynosi w przybliżeniu 275 kilometry. Studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej jest ok. 9 500 sztuk. Wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej jest ok. 5 000 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 50.80.00.00-3, 50.51.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91
    • 2. Czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie - 9

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie przepompowni wód opadowych i przepompowni melioracyjnej Zawarcie na terenie miasta Gorzowa Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte jest utrzymanie przepompowni wód opadowych i przepompowni melioracyjnej Zawarcie na terenie miasta Gorzowa Wlkp. zlokalizowanych:a) przepompownie wód opadowych: ul. Kasprzaka, ul. Błotna, ul. Bierzarina, ul. Piłsudskiego, ul. Wał Okrężny WDK, ul. Strażacka, ul. Złotego Smoka b) przepompownia melioracyjna Zawarcie: - u zbiegu Wału Okrężnego i Poprzecznego. 2. Zamówienie obejmuje: I. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: 1)Obsługa i bieżąca konserwacja przepompowni zgodnie z załączoną Dokumentacją Techniczno Ruchową, a w tym: a)oczyszczanie komory, w której zainstalowane są pompy, b)pokrycie kosztów umowy na usługi telekomunikacyjne z urządzenia przekazującego informację o nieprawidłowej pracy i stanach awaryjnych pomp ww. przepompowniach maksymalnie do trzech aparatów komórkowych. 2)Prowadzenie książek obiektów ww. przepompowni. 3)Zgodnie z art. 62 Prawa budowlanego przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego poszczególnych obiektów. Ww. działanie należy odnotować w książce obiektów. 4)Wykonanie pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w terminie do 30.06.2015r. i przekazanie wyników Zamawiającemu. 5)Przedłożenie raz na sześć miesięcy raportu ze stanu wszystkich przepompowni. 6)Koszenie terenów przepompowni w okresie wegetacyjnym tj. od 1 kwietnia do 1 listopada raz w miesiącu. a)ul. Kasprzaka ok. 330 m2(teren w obrębie ogrodzenia oraz 1 m pasem wokół ogrodzenia), b)ul. Błotnej ok. 100 m2 (teren w obrębie ogrodzenia oraz 1 m pasem wokół ogrodzenia), c)ul. Wał Okrężny GDK ok. 200 m2 d)ul. Bierzarina ok. 120 m2 e)ul. Strażackiej ok. 4 m2 f) ul. Złotego Smoka ok.16 m2 g)przepompownia melioracyjna Zawarcie teren w obrębie ogrodzenia obiektu. (teren w obrębie ogrodzenia obiektu, schodów do obiektu i przy wylocie do Kanału Ulgi). 7)Usunięcie wszelkich nieczystości z terenu ww. przepompowni oraz przepustu na kanale Mazowieckim wraz z ich utylizacją bądź wywiezieniem na wysypisko (dopływ do zbiornika retencyjnego przy przepompowni melioracyjnej) w całym okresie objętym umową. 8)Zapewnienie całodobowego dyżuru, również w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta. 9)Zapewnienie numeru alarmowego, który należy umieścić na obiekcie przepompowni w widocznym miejscu. Numer alarmowy musi być dostępny całą dobę. 10) Przechowanie elementów przepompowni wód deszczowych zdemontowanej przy ul. Husarskiej. 11)W ramach eksploatacji zasuwy w przepompowni przy ul. Wał Okrężny WDK, Wykonawca zobowiązany jest do następujących czynności w zakresie konserwacji i obsługi (wszystkie, ww. czynności należy każdorazowo odnotować w książce eksploatacji): a)raz w miesiącu dokonać oględzin uszczelnienia podczas regularnych przerw konserwacyjnych, b)raz w roku należy sprawdzać momenty dokręcenia śrub mocujących wspornik z napędem i zasuwy na kołnierzu i w razie potrzeby dociągnąć, c)konserwacja zasuwy polega na okresowym uzupełnianiu smaru, d)części ruchome zasuw należy systematycznie smarować smarem stałym, e)częstotliwość smarowania i rodzaj smaru powinny być dostosowane do warunków pracy zasuwy (temperatura, wilgotność, ph, itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 50.80.00.00-3, 50.51.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91
    • 2. Czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie - 9

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie przepompowni wód opadowych wraz z agregatem prądotwórczym przy ul. Wał Okrężny w Gorzowie Wlkp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte jest utrzymanie przepompowni wód opadowych wraz z agregatem prądotwórczym przy ul. Wał Okrężny w Gorzowie Wlkp. 2. Zamówienie obejmuje: I. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: 1)Obsługa i bieżąca konserwacja przepompowni zgodnie z załączoną Instrukcją Eksploatacji w tym: a)oczyszczanie komory, w której zainstalowane są pompy, b)uruchamianie kontrolne agregatu prądotwórczego zamontowanego w przepompowni tj. raz w miesiącu, c)uruchamianie kontrolne zastawek zamontowanych na wylocie z przepompowni, d)przeprowadzenie okresowych oględzin i przeglądów zgodnie z DTR urządzeń 2)Prowadzenie książki obiektu ww. przepompowni. 3)Zgodnie z art. 62 Prawa budowlanego przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektu Ww. działanie należy odnotować w książce obiektu. 4)Wykonanie pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w terminie do 30.06.2015 r. i przekazanie wyników Zamawiającemu. 5)Przedłożenie raz na sześć miesięcy raportu stanu przepompowni. 6)Zapewnienie całodobowego dyżuru, również w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta. 7)Zapewnienie numeru alarmowego, który należy umieścić na obiekcie przepompowni w widocznym miejscu. Numer alarmowy musi być dostępny całą dobę. 8)W ramach eksploatacji zasuw (3 szt.) w przepompowni, Wykonawca zobowiązany jest do następujących czynności w zakresie konserwacji i obsługi (wszystkie, ww. czynności należy każdorazowo odnotować w książce eksploatacji): a) w ciągu 14 dni od podpisania umowy należy przeprowadzić konserwację zasuw oraz sprawdzać momenty dokręcenia śrub mocujących wspornik z napędem i zasuwy na kołnierzu i w razie potrzeby dociągnąć , b)raz w miesiącu dokonać oględzin uszczelnienia podczas regularnych przerw konserwacyjnych, c)raz w roku należy sprawdzać momenty dokręcenia śrub mocujących wspornik z napędem i zasuwy na kołnierzu i w razie potrzeby dociągnąć, d) konserwacja zasuwy polega na okresowym uzupełnianiu smaru, e) części ruchome zasuw należy systematycznie smarować smarem stałym, f)częstotliwość smarowania i rodzaj smaru powinny być dostosowane do warunków pracy zasuwy (temperatura, wilgotność, ph, itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 50.80.00.00-3, 50.51.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91
    • 2. Czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie - 9

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.