To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-22
Pabianice: Dostawa kosiarki samojezdnej do miasta Pabianic.
Numer ogłoszenia: 374427 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 324681 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, ul. Warzywna 1, Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kosiarki samojezdnej do miasta Pabianic..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa kosiarki samojezdnej do miasta Pabianic ( szt. 1) Opis techniczny kosiarki samojezdnej : 1.silnik Diesel chłodzony cieczą , moc min 24 Km ( 17,9 kW) 2.napęd bezstopniowy hydrostatyczny 3.blokada mechanizmu różnicowego 3.tempomat 3.prędkość jazdy powyżej 13 km/h do przodu 4.prędkość jazdy powyżej 8 Km/powyżej do tyłu 5.wspomaganie hydrauliczne układu kierowniczego 6.szerokość koszenia powyżej 150 cm 7.podnoszenie agregatu tnącego - hydrauliczne 8.fabryczne przystosowanie do zamontowania zbiornika na trawę min 600 l z podnoszeniem hydraulicznym i wyładunkiem na wysokość min 180 cm 9.możliwość mulczowania Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV):16.31.11.00-9.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.11.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 32786.88 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ASTECH Adam Skawiński, Pawlikowice 39, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 32786.88
- Oferta z najniższą ceną: 32786.88 oferta z najwyższą ceną: 32786.88
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Częściowy remont kuchni w trybie "zaprojektuj i wybuduj" - etap 0 - remont pokrycia dachowego
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych
więcej: przetargi w Pabianicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.