eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawę maszyn do obsługi pieniędzy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Lublin: Dostawę maszyn do obsługi pieniędzy
Numer ogłoszenia: 374404 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi pocztowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę maszyn do obsługi pieniędzy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy, który obejmuje: a) - część I: dostawę 5 sztuk maszyn do liczenia banknotów w paczkach (pod opaską, banderolowanych), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały w załączniku nr 3.1.1 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy - część II: dostawę 6 sztuk maszyn skanujących do liczenia banknotów luzem, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały w załączniku nr 3.1.2 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.; - część III: dostawę 4 sztuk maszyn do sortowania bilonu, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały w załączniku nr 3.1.3 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.; - część IV: dostawę jednej maszyny do próżniowego pakowania banknotów, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały w załączniku nr 3.1.4 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.; - część V: dostawę jednej maszyny do liczenia banknotów, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały załącznik nr 3.1.5 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy. b) instalację i uruchomienie dostarczonych maszyn w miejscach ich użytkowania, c) przeszkolenie wyznaczonych pracowników użytkownika w zakresie podstaw obsługi eksploatacyjnej, bezpiecznej pracy oraz bieżącej konserwacji dostarczonych i zainstalowanych maszyn. d) zapewnienie gwarancyjnej obsługi serwisowej na warunkach określonych w § 7 projektu umowy. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.13.22.00-5, 30.12.36.10-6, 42.92.13.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część I - 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100) Część II - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) Część III - 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) Część IV - 200 zł (słownie: dwieście zł 00/100) Częśc V - 100 zł (słownie: sto zł 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek przeprowadzającego postępowanie: Poczta Polska S.A., Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium przetargowe należy wpłacić na konto: Bank Pocztowy S. A. Nr 85 1320 0019 0099 0718 2000 0025 Dopuszczalne są również inne formy wniesienia wadium przewidziane przez ustawę Prawo zamówień publicznych: - poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancje bankowe; - gwarancje ubezpieczeniowe; - poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42 poz. 275). Wykonawca, który nie wniesie wadium przetargowego zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego o którym mowa w niniejszej SIWZ. Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie. Gwarancja wnoszona w innej formie niż pieniężna musi obejmować cały okres związania ofertą i zawierać w swojej treści podstawy do jej realizacji zgodne z podstawami utraty wadium zawartymi w art. 46 ust. 5 ustawy oraz art. 46 ust. 4 a.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: - wymagane jest przedłożenie wykazu wykonanych dostaw maszyn do obsługi pieniędzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje); Wymagane jest wykonanie w ww. okresie dostaw, których wartość brutto jest nie mniejsza niż: - część I: 60 000,00 zł, - część II: 90 000,00 zł, - część III: 40 000,00 zł, - część IV: 9 000,00 zł, - część V: 4 000,00 zł. Uwaga: w przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagane jest wykonanie w przedmiotowym okresie dostaw o wartości nie mniejszej niż suma wyżej wymienionych kwot wymaganych dla poszczególnych części , dla których składana jest oferta. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym , na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony przez Wykonawcę dla właściwej części zamówienia załącznik pod nazwą: Elementy charakterystyki i parametrów technicznych maszyny do . Wzór stanowią załączniki: nr 2.1 (część I), 2.2 (część II), 2.3 (część III), 2.4 (część IV), 2.5 (część V) do SIWZ. 2) Wypełniony dla właściwej części zamówienia formularz ofertowy stanowiący załączniki nr: 1.1 (cześć I), 1.2 (cześć II), 1.3 (część III), 1.4 (część IV), 1.5 (część V) do SIWZ 3) Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginały dokumentów wadium muszą być złożone u Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert lub dołączone do oferty. W przypadku składania oferty więcej niż na jedną część zamówienia, należy zsumować wartości wadium dla poszczególnych części zamówienia; 4) Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) zmiana terminów określonych w niniejszej umowie, pod warunkiem, że: a) zmiana będzie wynikała z niezależnych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) zmiana będzie wynikała z udokumentowanych, nie zawinionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany przepisów prawnych, w szczególności pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S. A., Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Moritza 2, 20-900 Lublin budynek biurowy, II piętro, pokój nr 201..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Poczta Polska S. A., Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Moritza 2, 20-900 Lublin budynek biurowy, II piętro, pokój nr 206/3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 5 sztuk maszyn do liczenia banknotów w paczkach (pod opaską, banderolowanych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy, który obejmuje: a) - część I: dostawę 5 sztuk maszyn do liczenia banknotów w paczkach (pod opaską, banderolowanych), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały w załączniku nr 3.1.1 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy. b) instalację i uruchomienie dostarczonych maszyn w miejscach ich użytkowania, c) przeszkolenie wyznaczonych pracowników użytkownika w zakresie podstaw obsługi eksploatacyjnej, bezpiecznej pracy oraz bieżącej konserwacji dostarczonych i zainstalowanych maszyn. d) zapewnienie gwarancyjnej obsługi serwisowej na warunkach określonych w § 7 projektu umowy. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.13.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 6 sztuk maszyn skanujących do liczenia banknotów luzem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy, który obejmuje: a) - część II: dostawę 6 sztuk maszyn skanujących do liczenia banknotów luzem, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały w załączniku nr 3.1.2 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.; b) instalację i uruchomienie dostarczonych maszyn w miejscach ich użytkowania, c) przeszkolenie wyznaczonych pracowników użytkownika w zakresie podstaw obsługi eksploatacyjnej, bezpiecznej pracy oraz bieżącej konserwacji dostarczonych i zainstalowanych maszyn. d) zapewnienie gwarancyjnej obsługi serwisowej na warunkach określonych w § 7 projektu umowy. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.13.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 4 sztuk maszyn do sortowania bilonu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy, który obejmuje: a) część III: dostawę 4 sztuk maszyn do sortowania bilonu, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały w załączniku nr 3.1.3 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.; b) instalację i uruchomienie dostarczonych maszyn w miejscach ich użytkowania, c) przeszkolenie wyznaczonych pracowników użytkownika w zakresie podstaw obsługi eksploatacyjnej, bezpiecznej pracy oraz bieżącej konserwacji dostarczonych i zainstalowanych maszyn. d) zapewnienie gwarancyjnej obsługi serwisowej na warunkach określonych w § 7 projektu umowy. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.36.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa jednej maszyny do próżniowego pakowania banknotów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy, który obejmuje: a) - część IV: dostawę jednej maszyny do próżniowego pakowania banknotów, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały w załączniku nr 3.1.4 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.; b) instalację i uruchomienie dostarczonych maszyn w miejscach ich użytkowania, c) przeszkolenie wyznaczonych pracowników użytkownika w zakresie podstaw obsługi eksploatacyjnej, bezpiecznej pracy oraz bieżącej konserwacji dostarczonych i zainstalowanych maszyn. d) zapewnienie gwarancyjnej obsługi serwisowej na warunkach określonych w § 7 projektu umowy. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa jednej maszyny do liczenia banknotów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy, który obejmuje: a)- część V: dostawę jednej maszyny do liczenia banknotów, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały załącznik nr 3.1.5 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy. b) instalację i uruchomienie dostarczonych maszyn w miejscach ich użytkowania, c) przeszkolenie wyznaczonych pracowników użytkownika w zakresie podstaw obsługi eksploatacyjnej, bezpiecznej pracy oraz bieżącej konserwacji dostarczonych i zainstalowanych maszyn. d) zapewnienie gwarancyjnej obsługi serwisowej na warunkach określonych w § 7 projektu umowy. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.13.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.