eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › modernizacja polegająca na remoncie pomieszczeń biurowo - mieszkalnych Nadleśnictwa Augustów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-27

POZYCJA 37439

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Augustów: modernizacja polegająca na remoncie pomieszczeń biurowo - mieszkalnych Nadleśnictwa Augustów

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Augustów, do kontaktów: Grzegorz Karczewski, ul. Turystyczna 19, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6439900, fax 087 6443576, e-mail: augustow@bialystok.lasy.gov.pl, www.bialystok.lasy.gov.pl/index.php?n=340. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja polegająca na remoncie pomieszczeń biurowo - mieszkalnych Nadleśnictwa Augustów. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń biurowo-mieszkalnych; powierzchnia zabudowy 586 m kw. budynek piętrowy - demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej - rozbiórka ścianek działowych, podłóg i ułożenie terakoty, glazury, wykładziny dywanowej - demontaż i montaż instalacji CO, wod.-kan. - częściowa wymiana instalacji elektrycznej - malowanie pomieszczeń. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Turystyczna 19, 16-300 Augustów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Remont pomieszczeń biurowo-mieszkalnych; powierzchnia zabudowy 586 m kw. budynek piętrowy - demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej - rozbiórka ścianek działowych, podłóg i ułożenie terakoty, glazury, wykładziny dywanowej - demontaż i montaż instalacji CO, wod.-kan. - częściowa wymiana instalacji elektrycznej - malowanie pomieszczeń. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 28.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ; 3. spełniają wszystkie warunki i wymagania określone w SIWZ tj.: w zakresie potencjału ekonomiczno - finansowego Wykonawca musi wykazać , że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 250 000,00 PLN; jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; w zakresie niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego Wykonawca musi wykazać, że: dysponuje kierownikiem budowy (wpisanym na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, legitymującym się zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę z określonym w nim terminem ważności), który przeprowadził co najmniej dwa zadania o podobnym charakterze i o nie mniejszej wartości niż przedmiotowe zamówienie; dysponuje co najmniej 20- oma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej dwa zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot Zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie; warunki szczegółowe: wniosą wadium o wartości 10 000,- PLN; udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy; wyrażą zgodę na zapłatę w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktur, pod warunkiem okazania dowodu zapłaty właściwemu/wym podwykonawcy/wcom , jeżeli w przedmiotowej części zadania brali udział podwykonawcy; sami zrealizują, bez możliwości zlecania podwykonawcom roboty w branży budowlanej; wskażą w ofercie części zamówienia , które zamierzają powierzyć podwykonawcom; wykonają prace branżowe (c.o., wod-kan, inst. elektr.) poprzez podmioty dysponujące osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia w danej branży; zrealizują cały przedmiot zamówienia (w trakcie pracy biura) w terminie do 28.12. 2005 r.; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w ust. III.2)2 oraz III.2).3 ppkt. 2 (ubezpieczenie), muszą być spełnione odpowiednio przez każdego wykonawcę a pozostałe przez jednego lub kilku wykonawców. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów i formularzy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.09.2005, cena - 40,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.09.2005, godzina 12:30, Nadleśnictwo Augustów ul. Turystyczna 19, 16-300 Augustów, świetlica na piętrze.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.05.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.