To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-28
Ogłoszenie nr 374364 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Pszczyna: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 357314 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:Powiat Pszczyński, krajowy numer identyfikacyjny: 276255074; ul.3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. Śląskie, tel./fax 32 4492312, e-mail: zamowienia@powiat.pszczyna.pl; faks 324 492 345. Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.pszczyna.pl
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. 3 Maja
10,
43200
Pszczyna, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
032 4492300, 032 4492399, faks
324 492 345, e-mail
zamowienia@sps.internetdsl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.pszczyna.pl
Adres profilu: zamowienia@powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZ.272.16.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym(tj. Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.).Przewidywana ilość usuwanych pojazdów z dróg w czasie trwania umowy wynosić będzie: 339 sztuk.2. Ze względu na uchwałę Rady Powiatu Pszczyńskiego nr XXII/168/16 (załącznik nr 1a do SIWZ) w sprawie: ustalenia wysokości opłat i przechowywanie pojazdów oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w roku 2017 Zamawiający informuje, że zaproponowane w ofercie ceny jednostkowe usługi nie mogą być wyższe niż odpowiednio przyjęte w uchwale, gdyż będą wówczas pozostawały w sprzeczności z art. 130 a ustawy Prawo o ruchu drogowym.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:a.Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym usytuowanym na terenie Powiatu Pszczyńskiego, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.).b. Usuwanie i przechowywanie pojazdów odbywa się na podstawie dyspozycji wydanej przez funkcjonariusza wymienionego w art.130a, ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym.c.Zakres podstawowych czynności wykonywanych podczas realizacji usługi obejmuje:1. Świadczenie usługi przez wszystkie dni tygodnia (także święta), z zapewnieniem całodobowej łączności telefonicznej.2.przyjęcie zlecenia usunięcia pojazdu,3.dojazd do miejsca zdarzenia w możliwie najkrótszym czasie, nie dłuższym niż 45 minut od przyjęcia zlecenia,4. sporządzanie dokumentacji fotograficznej pozwalającej stwierdzić usytuowanie pojazdu przed załadunkiem,5.przygotowanie pojazdu (i jego części jeżeli zostały oddzielone od pojazdu) do załadunku i holowania, 6.załadunek pojazdu i jego części, jeżeli zostały oddzielone od pojazdu, 7.uporządkowanie miejsca zdarzenia,8.dojazd z pojazdem transportowanym lub holowanym na parking strzeżony,9.rozładunek i zaparkowanie pojazdu na parkingu strzeżonym,10. zabezpieczenie przechowywanego pojazdu i rzeczy w nim przechowywanych przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, dewastacją.11. prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi,12. przedstawianie w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Pszczynie do piątego dnia każdego miesiąca, wykazu pojazdów usuniętych w miesiącu poprzednim z kopią dyspozycji usunięcia, daty i godziny umieszczenia na parkingu, marki i typu pojazdu, jego numeru rejestracyjnego i numeru nadwozia/podwozia/ramy,13.informowanie Starosty Pszczyńskiego i podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu o fakcie nieodebrania pojazdu z parkingu po upływie trzech miesięcy od momentu jego usunięcia, jednak nie później niż trzeciego dnia od upływu tego terminu.14.ochronę informacji oraz danych osobowych zebranych w trakcie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych. 4.Zakres zamówienia:Ilości pojazdów przewidywanych do usuwania i przechowywania określono w załączniku nr 1 do SIWZ "Zakres usługi". Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50118110-9
Dodatkowe kody CPV:
98351100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26554146 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 270255,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Przebudowa Szpitala w Pszczynie m.in. w zakresie dost. do wymagań ochrony p.poż. wraz z instalacjami, robotami towarzyszącymi i zagospodarowaniem terenu -Etap I"
- ZP/13/2024_Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
- Sportowo i kulturalnie w Łące
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.