eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawa materiałów biurowych, plastycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektów realizowanych przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-10

Stalowa Wola: Dostawa materiałów biurowych, plastycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektów realizowanych przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 37426 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.stalowawola.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, plastycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektów realizowanych przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oryginalnych i fabrycznie nowych materiałów biurowych, plastycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektów realizowanych przez Gminę Stalowa Wola w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, według formularza cenowego / przedmiaru zamówienia na 2010r., stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji 2. Wykonawca może złożyć ofertę na następujące części zamówienia: I. Część I - Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektu /Wykwalifikowane kadry oświaty warunkiem dynamicznego rozwoju działalności edukacyjnej w jednostkach podległych gminie Stalowa Wola, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. II. Część II - Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektu /Gimnastyka mowy i języka - Program rozwoju mowy dzieci w gminie St. Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. III. Część III - Dostawa materiałów biurowych, plastycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektu /RÓWNY START - Innowacyjny Program Nauczania dzieci z deficytami w gminie Stalowa Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu III, Działanie 3.3, Poddziałanie 3.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. IV. Część IV - Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektu /Młody Einstein - wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie St. Wola w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. Każda z wymienionych powyżej części zamówienia współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Przez materiały oryginalne Zamawiający rozumie takie, które są w 100% nowe, czyli wykonane z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nigdy nie były regenerowane lub refabrykowane, a ich elementy składowe nigdy wcześniej nie były używane i nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości lub w części w skład innych materiałów. Materiały oryginalne i fabrycznie nowe to również takie, które pochodzą z bieżącej produkcji, nie są przeróbką, muszą być opakowane w sposób umożliwiający identyfikację takich cech materiałów jak: znak firmowy producenta, termin ważności lub data produkcji z okresem ważności, ilość, rodzaj, itp. bez konieczności naruszania opakowania oraz ze wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta np. hologramy czy naklejki identyfikacyjne. 5. Dostarczane tusze i tonery muszą spełniać następujące wymagania: - nie mogą wpływać na złą jakość wydruku, tzn: na wydruku nie mogą znajdować się niepożądane kropki, plamki, kreski, smugi itp., - proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać, - nie mogą ujemnie wpływać na jakość pracy podzespołów drukarek. 6. Dostarczone materiały muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w przedmiarze zamówienia na 2010 r. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 9. Miejscem dostaw jest pomieszczenie piwniczne w Urzędzie Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7. 10. Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia następować będzie w ciągu 2 dni roboczych licząc od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania za pośrednictwem telefonu lub faksu. 11. W przypadku awarii drukarki lub kserokopiarki, spowodowanej zastosowaniem tonera lub atramentu dostarczonego przez Wykonawcę, naprawy drukarki dokonuje Zamawiający na koszt Wykonawcy. Wykonawca w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, na czas naprawy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach technicznych. 12. Wykonawca zobowiązany jest odebrać i zutylizować, wszystkie nabyte w ramach niniejszej umowy i zużyte przez Zamawiającego tonery, kartridże itp. w terminie do 7 dni od daty poinformowania Wykonawcy o możliwości ich odbioru. 13. Wykonawca, udziela 12 miesięcznej gwarancji na tonery i sprzęt biurowy, objęte umową, licząc od daty dostawy. 14. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 15. Należność przekazywana będzie przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w treści faktury VAT, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w formularzu cenowym (przedmiar zamówienia na 2010r.) stanowiący załącznik do SIWZ. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku do SIWZ asortymentu na inne typowe materiały biurowe, tonery. Wartość powyższej zamiany, nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji do 30% przedmiotu zamówienia. 19. Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w przedmiarze zamówienia na 2010r., Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 20. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić rozliczenie przekazanych w wyniku realizacji umowy przedmiotów zamówienia i przekazać go Zamawiającemu w terminie do 31.12.2010r. 21. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawcy winni spełniać następujące szczegółowe warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; 2) Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 50000zł, co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu. 4) Zaakceptują warunki udziału w postępowaniu i postanowienia umieszczone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 5) Treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wspólne ubieganie się o zamówienie W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania przez kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych, warunki udziału formalne, muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z tych wykonawców, natomiast określone powyżej przez Zamawiającego warunki udziału merytoryczne mogą być spełnione łącznie przez wszystkich tych wykonawców. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 50000zł, co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy; 2. Formularz cenowy; 3. Parafowany wzór umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-163
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9 /parter/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9 /parter/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część I - w ramach projektu: /Wykwalifikowane kadry oświaty warunkiem dynamicznego rozwoju działalności edukacyjnej w jednostkach podległych gminie Stalowa Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część II - w ramach projektu: /Gimnastyka mowy i języka - Program rozwoju mowy dzieci w gminie St. Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część III - w ramach projektu: /RÓWNY START - Innowacyjny Program Nauczania dzieci z deficytami w gminie Stalowa Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu III, Działanie 3.3, Poddziałanie 3.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część IV - w ramach projektu: /Młody Einstein - wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie St. Wola w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektu /Wykwalifikowane kadry oświaty warunkiem dynamicznego rozwoju działalności edukacyjnej w jednostkach podległych gminie Stalowa Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektu /Gimnastyka mowy i języka - Program rozwoju mowy dzieci w gminie St. Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych, plastycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektu /RÓWNY START - Innowacyjny Program Nauczania dzieci z deficytami w gminie Stalowa Wola/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu III, Działanie 3.3, Poddziałanie 3.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych, plastycznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektu /Młody Einstein - wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie St. Wola w zakresie nauk matematyczno - przyrodniczych/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2010r. na potrzeby projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.