eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Zakup i dostawa urządzeń, sprzętu i wyposażenia do kuchni oraz stołówek szkolnych i przedszkolnych Gminy Legionowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-26

Legionowo: Zakup i dostawa urządzeń, sprzętu i wyposażenia do kuchni oraz stołówek szkolnych i przedszkolnych Gminy Legionowo
Numer ogłoszenia: 374140 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie , Aleja 3 Maja 28, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 0-22 774 08 66, faks 0-22 774 08 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opslegionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorzadu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń, sprzętu i wyposażenia do kuchni oraz stołówek szkolnych i przedszkolnych Gminy Legionowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę mebli ze stali nierdzewnej, urządzeń gastronomicznych oraz wyposażenia do kuchni i stołówek szkolnych i przedszkolnych Gminy Legionowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Zakres I - Meble gastronomiczne ze stali nierdzewnej - załącznik nr 2 do SIWZ.; Zakres II - Sprzęt i urządzenia gastronomiczne - 39załącznik nr 4 SIWZ; Zakres III - Naczynia i przybory kuchenne - załącznik nr 6 SIWZ; Zakres IV - Zastawa stołowa i sztućce - załącznik nr 8 SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.71.10.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 39.22.12.00 - Zastawa stołowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości dla: 1) Zakresu I - 3.000, 00 zł, 2) Zakres II - 2.000,00 zł, 3) Zakres III - 1.500,00 zł, 4) Zakres IV - 500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oraz warunki szczegółowe: 1) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem Zakresowi I w tym jednej o wartości nie mniejszej niż 175.000,00 zł brutto, 2) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem Zakresowi II w tym jednej o wartości nie mniejszej niż 65.000,00 zł brutto, 3) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem Zakresowi III w tym jedną o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, 4) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem Zakresowi IV w tym jedną o wartości nie mniejszej niż 18.000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie na zasadzie spełnia, nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 24 stycznia 2004 roku, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 13 do SIWZ, 3) oświadczenia, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 14 do SIWZ, W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem Zakresowi I w tym jednej o wartości nie mniejszej niż 175.000,00 zł brutto, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 9 do SIWZ, 2) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem Zakresowi II w tym jednej o wartości nie mniejszej niż 65.000,00 zł brutto oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 10 do SIWZ, 3) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem Zakresowi III w tym jednej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 11 do SIWZ, 4) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem Zakresowi IV w tym jednej o wartości nie mniejszej niż 18.000,00 zł brutto oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 12 do SIWZ,, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. UWAGA: W przypadku składania ofert na poszczególne Zakresy Zamawiający wymaga, aby Oferent potwierdził spełnienie warunków szczegółowych poprzez złożenie wykazu wykonanych dostaw dla każdego Zakresu na który składa ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opslegionowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Aleja 3 Maja 28 05-120 Legionowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Aleja 3 Maja 28 05-120 Legionowo Sekretariat pok. 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.