eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Rozbudowa systemu kontroli dostępu oraz zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej wraz z oświetleniem awaryjnym w przechowalni długoterminowej Krajowego Centrum Roślinnych Zasobów Genowych, IHAR-PIB w Radzikowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Błonie: Rozbudowa systemu kontroli dostępu oraz zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej wraz z oświetleniem awaryjnym w przechowalni długoterminowej Krajowego Centrum Roślinnych Zasobów Genowych, IHAR-PIB w Radzikowie.
Numer ogłoszenia: 374108 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin , Radzików 1, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 22 7253611, faks 22 7254714.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihar.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu kontroli dostępu oraz zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej wraz z oświetleniem awaryjnym w przechowalni długoterminowej Krajowego Centrum Roślinnych Zasobów Genowych, IHAR-PIB w Radzikowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.rozbudowa istniejącego systemu kontroli dostępu, która będzie polegała na zainstalowaniu czterech punktów jednokierunkowej kontroli dostępu do pomieszczeń przechowalni długoterminowej KCRZG (trzy na drzwiach do pomieszczeń B, C i E pracowni nasiennej oraz jeden na drzwiach do korytarza-śluzy, w pobliżu MZD 2; drzwi są wyposażone w elektrozaczepy oraz na zintegrowaniu ich z istniejącym systemem 2.wykonanie projektu uzgodnionego z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych i wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w przechowalni długoterminowej KCRZG, w następujących pomieszczeniach: - pracownia nasienna: pomieszczenia A, B, C, E pracowni, - na klatce schodowej między pomieszczeniem E pracowni nasiennej i schowkiem pod schodami oraz w samym schowku, - komory chłodnicze:komory od K-4 do K-8, temperatura do -20 stopni C - korytarze:maszynownia chłodni i korytarz-śluza - dwa pomieszczenia instalacyjne w korytarzu-śluzie, między komorami K-7 i K-8, drugie między K-5 i K-6 - pomieszczeniu instalacyjnym w maszynowni chłodni, przy K-4. - dostawa i montaż oświetlenia awaryjnego w pięciu komorach chłodniczych Termin wykonania zamówienia: do 3 tygodni od dnia podpisania umowy. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Specyfikacja rozbudowy systemu kontroli dostępu: Zamawiający wymaga by zamontowane urządzenia były wykonane przez firmę GE Security UTC Fire Security, tak jak dotychczas istniejący system. Wszystkie instalowane elementy rozbudowywanego systemu muszą być fabrycznie nowe. - System musi działać w oparciu o dotychczas używane oprogramowanie zarządzające Titan ATS8100E oraz urządzenia i karty zbliżeniowe ATS1475, których czytniki mają być zlokalizowane od strony wejścia do strefy chronionej. Zbliżenie do czytnika uprawnionej karty powinno spowodować odblokowanie drzwi. - W przypadku zaniku zasilania podstawowego musi nastąpić przełączenie systemu na zasilanie awaryjne. - System musi umożliwiać nadawanie uprawnień dostępu niezależnie dla każdej karty. - System musi umożliwiać nadawanie uprawnień obejmujących godziny dostępu i strefy dostępu. - System musi posiadać możliwość rozbudowy. - System musi spełniać obowiązujące normy i wymogi w zakresie przepisów przeciwpożarowych i innych wymaganych obowiązującym prawem. - Wykonawca wykorzysta w montażu trzy fabrycznie nowe czytniki kart zbliżeniowych ATS1192 będące własnością Zamawiającego. - Wykonawca odpowiednio skonfiguruje oprogramowanie zarządzające Titan ATS8100E na wskazanym komputerze PC, z rozdzieleniem stref chronionych:Komory- pięcioro drzwi i Przechowalnia-czworo drzwi. 2. Specyfikacja systemu sygnalizacji pożarowej Zamawiający wymaga by zamontowane urządzenia były nie gorsze niż firmy GE Security UTC Fire Security. Wszystkie instalowane elementy rozbudowywanego systemu muszą być fabrycznie nowe. - System ma być w pełni adresowalny. - System ma być oparty na dwóch adresowalnych centralach nie gorszych niż GE Security FP1216C-18 z akumulatorami - jedna zainstalowana w pracowni nasiennej, druga natomiast w budynku ochrony przy bramie wjazdowej -stróżówka. - Łączność pomiędzy centralami ma być realizowana za pomocą wielodomowego łącza światłowodowego zapewnionego przez Zamawiającego, do dyspozycji są 4 włókna 62,5 zakończone złączami ST. - System detekcji oparty będzie na adresowalnych detektorach optycznych dymu nie gorszych niż GE Security DP2061N o zakresie TF1-TF5, połączonych przewodem Yn TKSY. - W przypadku wykrycia przez czujkę zagrożenia zostanie zainicjowany alarm pierwszego stopnia. - Sygnalizacja alarmu oparta będzie na syrenach pożarowych z sygnalizatorem świetlnym LED nie gorszym niż GE Security AS367. - W skład systemu mają wchodzić także adresowalne, ręczne ostrzegacze pożarowe nie gorsze niż GE Security DM2010 z przezroczystymi, uchylnymi osłonami i zapasowymi szybkami zlokalizowane przy drogach ewakuacyjnych. - Włączenie ręcznego ostrzegacza pożarowego musi powodować również zwolnienie blokady drzwi z kontrolą dostępu zainstalowanej w przechowalni długoterminowej. - W przypadku zaniku zasilania podstawowego musi nastąpić przełączenie systemu na zasilanie awaryjne. - Wykonawca odpowiednio skonfiguruje system oraz wyznaczy, w porozumieniu z Zamawiającym, strefy dozorowane. - Oferowany system musi być zgodny z normą EN54, posiadać wszystkie dopuszczenia wymagane przepisami prawa na terenie Polski i spełniać wymogi przepisów Rozporządzenia w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719 i innych obowiązujących przepisów. 3. Specyfikacja oświetlenia awaryjnego - Oświetlenie awaryjne musi być zainstalowane przy drzwiach we wszystkich pięciu komorach chłodniczych. - .Musi utrzymać na podłodze w pobliżu drzwi i znajdujących się przy nich przycisków ewakuacyjnych natężenie oświetlenia nie mniejsze niż 5 lx, przez co najmniej 2 godziny od zaniku oświetlenia podstawowego. - Oprawy oświetlenia awaryjnego muszą być zamocowane na sufitach komór, nie bliżej niż 1 m i nie dalej niż 1,5 m w płaszczyźnie poziomej od drzwi. Dla ograniczenia olśnienia wymaga się, aby oprawa oświetlenia awaryjnego, charakteryzowała się światłością nie większą niż 1000 cd. - Załączanie oświetlenia awaryjnego musi być bezprzerwowe lub z przerwą nie dłuższą niż 0,5 - Oprawy oświetlenia awaryjnego muszą być hermetyczne w klasie co najmniej IP 65, wyposażone w funkcję autotest oraz diodowy sygnalizator stanu. - Oświetlenie awaryjne musi być dostosowane do pracy w temperaturze do -20 stopni C. - Oświetlenie awaryjne musi spełniać pozostałe wymagania normy PN-EN 1838:2005 i innych obowiązujących przepisów. 4. Zakres zamówienia obejmuje: - Dostawę urządzeń, okablowania i materiałów montażowych. - Montaż kompletny wraz z pomiarami okablowania i testami wszystkich urządzeń. - Przeszkolenie użytkowników. - Dostarczenie pisemnej instrukcji obsługi w języku polskim oraz schematów systemów. - Gwarancję 24 miesięczna na wykonane prace i aparaturę. W celu wykonania pomiarów i obliczeń niezbędnych do właściwej wyceny prac objętych przedmiotem zamówienia, Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń przechowalni długoterminowej IHAR-PIB w Radzikowie oraz objętych przedmiotem zamówienia instalacji. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonania oględzin ww pomieszczeń, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu: osoba do kontaktu: dr Grzegorz Gryziak, tel 22733 46 42 lub do p. Barbary Sobiech - Szczapa tel; 22733 46 56 5. Zamawiający udostępni Wykonawcy następującą dokumentację: 1). Schemat blokowy kontroli dostępu 2). Plan kontroli dostępu w KCRZG 3). Rzut pomieszczeń pracowni nasiennej 4). Rzut komór 3 5). Rzut komór 2 6). Rzut komór 1 Na serwis pogwarancyjny zostanie zawarta oddzielna umowa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 200,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ s.a w Warszawie 47 2030 0045 1110 0000 0094 2390 z dopiskiem Wadium - DAT/43/N/D/2011 5.Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) powoduje, że zamawiający będzie w posiadaniu wadium. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nastąpi po upływie terminu składania ofert - podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, a oferta takiego wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą w związku z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. 6.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759, z późn. zmianami) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonania, co najmniej trzech usług o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencje) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759, z późn. zmianami) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759, z późn. zmianami) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie OC na kwotę minimum 100 000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1). Certyfikatu bezpieczeństwa-deklaracji zgodności CE dla urządzeń przewidzianych w przedmiocie zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia: podpisanej Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ i Formularza oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, a w przypadku osoby fizycznej -załącznik nr 3a do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2.W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia Formularza oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.(§ 6 ust. 2)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi załącznik nr 5. 1.Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a)numeru katalogowego produktu, b)zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, c)zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, d)zmianie wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w niniejszym pkt lit. a)-c), o zakres tych zmian. w sytuacji gdy: a). wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony), b). wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego (fabrycznie nowego) o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawca niezwłocznie dostarczy prawidłowy przedmiot umowy, przy czym okres gwarancji zostanie liczony od momentu otrzymania prawidłowego produktu. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Nie stanowi zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1). zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, 2) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wykazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ihar.edu.pl/przetargi3.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Radzików, 05-870 Błonie Budynek Laboratorium II, p. 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 14:00, miejsce: IHAR-PIB Radzików, Kancelaria Ogólna, pokój nr 39.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.