eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › DPS/ZP-230/ grupa 155/ 09 Przetarg nieograniczony na dostawy w 2010 Produktów mleczarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-26

Ostrołęka: DPS/ZP-230/ grupa 155/ 09 Przetarg nieograniczony na dostawy w 2010 Produktów mleczarskich
Numer ogłoszenia: 374080 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Rolna 27, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7602280/81, faks 029 7602285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps-ostroleka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DPS/ZP-230/ grupa 155/ 09 Przetarg nieograniczony na dostawy w 2010 Produktów mleczarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mleczarskie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wg formuły spełnia nie spełnia 2.O wykluczeniu Zamawiający niezwłocznie poinformuje po wyborze oferty najkorzystniejszej Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne; 3.Ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego uznaje się za odrzuconą; 4.Jeżeli Wykonawca wykaże się spełnieniem warunków określonych w pkt. IV.1. złożona oferta zostanie zakwalifikowana do dalszej analizy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zał. nr 1 do SIWZ -wypełniony Formularz ofertowy 2) wypełniony Formularz asortymentowo -ilościowo - cenowy jako załącznik od nr1 do nr 2 do formularza ofertowego; 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kopia dowodu osobistego - dotyczy to wyłącznie Wykonawców nie prowadzących działalności gospodarczej; 4)Zał. nr 2 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art.22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych 5) Zał. nr 3 do SIWZ. - Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6) Zał.nr. 4 do SIWZ - oświadczenie, że oferowany asortyment jest I gatunku oraz posiada odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające do stosowania i obrotu na terenie Polski (zał. nr. 4 do SIWZ), 7) Zał.nr 5 -Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps-ostroleka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 07-410 Ostrołęka, ul. Rolna 27 administracja pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 07-410 Ostrołęka, ul. Rolna 27, sekretariat (pok. nr 6).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mleko, mix masła, śmietana itd..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko, mix masła, śmietana.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jogurty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jogurty.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.