eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wymiana dwóch bram rozwiernych na przesuwne od strony drogi publicznej w żłobku nr 4 przy ulicy Kłodnickiej 25 we Wrocławiu. Znak postępowania ZP-83/WZŻ/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Wrocław: Wymiana dwóch bram rozwiernych na przesuwne od strony drogi publicznej w żłobku nr 4 przy ulicy Kłodnickiej 25 we Wrocławiu. Znak postępowania ZP-83/WZŻ/2014
Numer ogłoszenia: 373924 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351730 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dwóch bram rozwiernych na przesuwne od strony drogi publicznej w żłobku nr 4 przy ulicy Kłodnickiej 25 we Wrocławiu. Znak postępowania ZP-83/WZŻ/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Wymiana dwóch bram wjazdowych z rozwiernych na przesuwne od strony drogi publicznej w Żłobku nr 4 przy ul. Kłodnickiej 25 we Wrocławiu 2. Opis ogólny robót budowlanych polegających na: 1) wykonaniu pomiarów montażowych przed wykonaniem bram i słupków, 2) wykonaniu bram i słupków wraz z pomalowaniem, 3) demontażu istniejących bram i furtek wraz ze słupkami bramowymi, ( materiału złomowy należy przekazać Zamawiającemu - Kierownik Żłobka) 4) wykonaniu fundamentowania bram i słupków wraz z wykopem, 5) usunięciu nadmiaru ziemi i gruzu i uporządkowaniu terenu robót, 6) montaż bram wraz zamkami oraz słupków, 7) uruchomienie bram i przekazanie kluczy, 8) udzieleniu instruktażu wskazanym przez Kierownika Żłobka osobom w zakresie prawidłowej obsługi i bieżącej konserwacji, 9) sporządzeniu dokumentacji powykonawczej (szkice powykonawcze, zestawienie podstawowych materiałów i aprobat technicznych, wymaganych atestów i certyfikatów, krótki opis techniczny, opis warunków prawidłowej eksploatacji i konserwacji ) w 2 egz. w formie graficznej. 3. Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych Do prac tymczasowych związanych z wykonaniem robót należą: 1) utrzymanie czystości i porządku stanowiska roboczego, 2) wykonanie czynności związanych z likwidacją stanowiska roboczego, 3) transportowanie materiałów i sprzętu na potrzebną odległość 4) zapewnienie na czas prowadzenia robót organizacji ruchu zapewniającej bezpieczeństwo użytkowników, osób trzecich oraz osób wykonujących prace wraz z tymczasowym oznakowaniem, z uwzględnieniem wymogów Regulaminu Organizacyjnego Żłobka ( do wglądu u Kierownika Żłobka.) 5) zabezpieczenie przed zniszczeniem urządzeń stanowiących wyposażenie obiektu, 4.Szczegółowy zakres zamówienia określa: 1)Projekt umowy; (załącznik nr 7 do SIWZ) 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wraz załącznikami; (załącznik nr 8 do SIWZ);.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPECBUD PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ANDRZEJ BOCZAR, ULICA JEDNOŚCI NARODOWEJ 153 LOK.1, 50-303 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9665,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11950,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.