eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ornontowice › Obsługa prawna Urzędu Gminy Ornontowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Ornontowice: Obsługa prawna Urzędu Gminy Ornontowice
Numer ogłoszenia: 373895 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ornontowice , ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, woj. śląskie, tel. 032 3306225, faks 032 3306214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Urzędu Gminy Ornontowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Świadczenie usług prawnych na rzecz organów Gminy Ornontowice oraz Urzędu Gminy Ornontowice obejmuje w szczególności: 1. Doradztwo i pomoc prawna rozumiane jako wykonywanie wszelkich czynności i spraw związanych z przepisami prawa w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności (m.in. prawo samorządowe, prawo administracyjne formalne i materialne, finanse publiczne oraz ustawy podatkowe, prawo pracy w szczególności dotyczące pracowników samorządowych oraz oświaty, prawo zamówień publicznych). 2. Doradztwo co do form organizacyjnych prowadzenia opieki zdrowotnej na terenie Gminy i udział w pracach zespołów doradczo - roboczych, a także obsługa i udział w posiedzeniach rady społecznej GOZ. 3. Konsultacje i udzielanie opinii prawnych w sprawach związanych z działalnością organów gminy oraz urzędu gminy. 4. Sporządzanie opinii prawnych do dokumentów przedkładanych przez zainteresowane wydziały i stanowiska samodzielne. 5. Opiniowanie projektów aktów prawnych (uchwał, zarządzeń, umów, decyzji itp.) 6. Nadzór merytoryczny nad zawieranymi umowami przez Gminę Ornontowice. 7. Opracowywanie projektów aktów prawnych skomplikowanych pod względem prawnym. 8. Współdziałanie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Gminnych. 9. Informowanie o zadaniach gminy i powiatu wynikających z nowych lub nowelizowanych przepisów prawnych 10. Udział w sesjach Rady Gminy, a w razie potrzeby zgłaszanej przez Zamawiającego udział w Zespołach Kierujących, Komisjach Stałych Rady Gminy, przetargach, rozprawach administracyjnych oraz innych spotkaniach. 11. Wykonywanie zadań powierzonych przez Wójta, Zastępcę Wójta oraz Sekretarza Gminy. 12. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem zastępstwa procesowe przed sądami, trybunałami, Krajową Izbą Odwoławczą lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego. Zastępstwo procesowe zlecane jest na podstawie odrębnych pełnomocnictw. 13. Wykonywanie usługi odbywać się będzie w siedzibie Urzędu Gminy Ornontowic, w formie konsultacji minimum 16 godzin tygodniowo (64 godziny miesięcznie). Z zastrzeżeniem, że obsługa prawna może być wykonywana jedynie przez radcę prawnego lub adwokata. Część II. Świadczenie usług prawnych na rzecz organów Gminy Ornontowice oraz Urzędu Gminy Ornontowice obejmuje w szczególności: 1. Doradztwo i pomoc prawna rozumiane jako wykonywanie wszelkich czynności i spraw związanych z przepisami prawa w zakresie prowadzonej przez Zamawiającego działalności (m.in. prawo samorządowe, prawo administracyjne formalne i materialne, finanse publiczne oraz ustawy podatkowe, prawo pracy w szczególności dotyczące pracowników samorządowych oraz oświaty, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane). 2. Konsultacje i udzielanie opinii prawnych w sprawach związanych z działalnością organów gminy oraz urzędu gminy. 3. Sporządzanie opinii prawnych do dokumentów przedkładanych przez zainteresowane wydziały i stanowiska samodzielne. 4. Opiniowanie projektów aktów prawnych (uchwał, zarządzeń, umów, decyzji itp.) 5. Nadzór merytoryczny nad zawieranymi umowami przez Gminę Ornontowice. 6. Opracowywanie projektów aktów prawnych skomplikowanych pod względem prawnym. 7. Współdziałanie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Gminnych. 8. Informowanie o zadaniach gminy i powiatu wynikających z nowych lub nowelizowanych przepisów prawnych 9. Udział w sesjach Rady Gminy, a w prazie potrzeby zgłaszanej przez Zamawiającego udział w Zespołach Kierujących, Komisjach Stałych Rady Gminy, przetargach, rozprawach administracyjnych oraz innych spotkaniach. 10. Wykonywanie zadań powierzonych przez Wójta, Zastępcę Wójta oraz Sekretarza Gminy. 11. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem zastępstwa procesowe przed sądami, trybunałami, Krajową Izbą Odwoławczą lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego. Zastępstwo procesowe zlecane jest na podstawie odrębnych pełnomocnictw. 12.Wykonywanie usługi odbywać się będzie w siedzibie Urzędu Gminy Ornontowic, w formie konsultacji minimum 10 godzin tygodniowo (40 godzin miesięcznie). Z zastrzeżeniem, że obsługa prawna może być wykonywana jedynie przez radcę prawnego lub adwokata..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia konieczne jest wykazanie prowadzenia w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego lub jednostek administracji publicznej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia konieczne jest wykazanie dysponowania minimum 1 osobą, do każdej z części osobno, które posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego bądź adwokata.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ornontowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ornontowice ul. Zwycięstwa 26a 43-178 Ornontowice pokój 322.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ornontowice ul. Zwycięstwa 26a 43-178 Ornontowice pokój 322.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.