eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › Wykonanie planów gospodarki niskoemisyjnej dla 6 gmin należących do Związku Międzygminnego w Proszowicach w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Priorytet IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Proszowice: Wykonanie planów gospodarki niskoemisyjnej dla 6 gmin należących do Związku Międzygminnego w Proszowicach w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Priorytet IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej
Numer ogłoszenia: 373856 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny d.s.Gazyfikacji, Rozwoju Terenów Wiejskich i Ochrony Środowiska w Proszowicach , ul. 3 Maja 72/77, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 12 3861550, faks 12 3861550.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmgp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie planów gospodarki niskoemisyjnej dla 6 gmin należących do Związku Międzygminnego w Proszowicach w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Priorytet IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań w ramach projektu pn: Opracowanie planu gospodarki niskoemisyjnej dla 6 gmin należących do Związku Międzygminnego Do Spraw Gazyfikacji, Rozwoju Terenów Wiejskich i Ochrony Środowiska w Proszowicach. Projekt ten jest współfinansowany ze środków Funduszu Spójności, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Priorytet IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej. Umowa o dofinansowanie projektu nr POIS.09.03.00-00-275/13-00 Do gmin objętych projektem należy 6 gmin: 3 gminy powiatu proszowickiego tj. gmina: Pałecznica, Proszowice, Radziemice, 1 gmina z powiatu miechowskiego tj. Racławice, 1 gmina z powiatu bocheńskiego - Drwinia oraz jedna gmina z powiatu brzeskiego - Szczurowa Na zakres przedmiotu zamówienia składają się: a) opracowanie planów gospodarki niskoemisyjnej dla 6 ww. gmin należących do Związku Międzygminnego w Proszowicach, b) stworzenie bazy danych m.in. baza inwentaryzacji CO2 na terenie 6 ww. gmin umożliwiającej ocenę gospodarki energią w gminie c) szkolenie dla pracowników gmin poświęcone problematyce związanej z tworzeniem, akceptacją, wdrożeniem planów gospodarki niskoemisyjnej, d) informacja i promocja projektu. Celem opracowania planów gospodarki niskoemisyjnej jest przygotowanie jednostek samorządu terytorialnego do niezbędnych działań, które spowodują: - ograniczenie energochłonności gmin, - zwiększenie zastosowania wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych, - w dłuższym okresie czasu przyczyni się do podniesienia efektywności energetycznej obiektów znajdujących się na terenie gmin, - redukcji zużycia energii finalnej . Zaproponowane w opracowanym planie gospodarki niskoemisyjnej rozwiązania, powinny zaowocować redukcją emisji gazów , redukcją emisji zanieczyszczeń ( pyłów, dwutlenku siarki, tlenków azotu). W zakresie stworzenia bazy danych należy opracować bazę inwentaryzacji CO2 na terenie 6 gmin umożliwiająca ocenę gospodarki energią w gminie. Zakres dotyczyć będzie identyfikacji źródeł oraz rodzaju c.o. i c.w.u. Informacje te powinny być zebrane na podstawie badań ankietowych, obserwacji w terenie oraz narzędzi statystycznych. Zakres szkoleń dla pracowników gmin poświęcone problematyce związanej z tworzeniem planów gospodarki niskoemisyjnej obejmie wydelegowanych pracowników z 6 gmin ( łącznie 12 osób). Przewiduje się 2 sesje szkoleniowe po 8 godzin każda. Zakres zadania obejmuje wynajęcie sali, materiały szkoleniowe, zatrudnienie osoby, która szkolenie przeprowadzi, organizacja bufetu kawowego oraz obiad dla uczestników szkolenia. W ramach działania dotyczącego informacji i promocji projektu przewiduje się: - zamieszczenie informacji w lokalnej prasie nt. udziału dofinansowania POIiŚ w stworzeniu planu gospodarki niskoemisyjnej oraz artykuł dotyczący promocji zapisów wynikających ze sporządzonych planów (2 artykuły, pierwszy opublikowany w I kw. 2015r, kolejny na zakończenie realizacji projektu V.2015r), - zorganizowanie konferencji prasowej na rozpoczęcie realizacji projektu w siedzibie Związku (styczeń 2015 po sporządzeniu plakatów i ulotek informacyjnych), - przedstawienie informacji nt. planu gospodarki niskoemisyjnej podczas spotkań z mieszkańcami w każdej z gminy (6 spotkań) (V 2015) - przygotowanie oraz wykonanie materiałów promocyjnych: a) ulotki (format A5, 1500 szt), które będą wykorzystane podczas konferencji prasowej oraz przekazane gminom włączonym do realizacji projektu (styczeń 2015r). b) plakaty informacyjne o projekcie do zamieszczenia w poszczególnych gminach (30 szt. w formacie A1)- (styczeń 2015r), c) oznaczenie dokumentacji projektu (naklejki na teczki i segregatory z nazwą projektu i oznaczeniem źródła finansowania 100 szt.) (styczeń 2015r) Szczegółowe zalecenia dotyczące struktury planu gospodarki niskoemisyjnej oraz wymogów w zakresie jego akceptacji oraz przyjęcia przez organy poszczególnych gmin zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ...

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska 90.71.00.00 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 2 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Proszowicach Konto: 97859700010010010052650003 , z dopiskiem: wadium w sprawie postępowania przetargowego: na opracowanie planów gospodarki niskoemisyjnej 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w siedzibie Związku Międzygminnego d.s. Gazyfikacji, Rozwoju Terenów Wiejskich i Ochrony Środowiska w Proszowicach ul. 3. Maja 72/32 32-100 Proszowice przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIV pkt 2 SIWZ. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług mających za przedmiot opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej lub/i Planu działań na rzecz zrównoważonej energii (SEAP) lub/i Programu zwiększenia efektywności energetycznej i wykorzystania odnawialnych źródeł energii lub/i Programu Ograniczania Niskiej Emisji lub/i Programu Efektywności Energetycznej z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie, iż w skład zespołu, który będzie zajmował się opracowaniem dokumentów będą wchodzić co najmniej dwie osoby posiadające doświadczenie w koordynacji co najmniej jednej usługi mającej za przedmiot opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej lub Planu działań na rzecz zrównoważonej energii (SEAP) lub Programu zwiększenia efektywności energetycznej i wykorzystania odnawialnych źródeł energii lub Programu Ograniczania Niskiej Emisji lub Programu Efektywności Energetycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, 3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2 nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmgp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Międzygminny d.s. Gazyfikacji, Rozwoju Terenów Wiejskich i Ochrony Środowiska w Proszowicach ul. 3. Maja 72 32-100 Proszowice Pok. nr 32..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2014 godzina 13:00, miejsce: Związek Międzygminny d.s. Gazyfikacji, Rozwoju Terenów Wiejskich i Ochrony Środowiska w Proszowicach ul. 3. Maja 72/32 32-100 Proszowice..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań w ramach projektu pn: Opracowanie planu gospodarki niskoemisyjnej dla 6 gmin należących do Związku Międzygminnego Do Spraw Gazyfikacji, Rozwoju Terenów Wiejskich i Ochrony Środowiska w Proszowicach. Projekt ten jest współfinansowany ze środków Funduszu Spójności, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Priorytet IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej. Umowa o dofinansowanie projektu nr POIS.09.03.00-00-275/13-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.