eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa zestawów komputerowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Warszawa: Dostawa zestawów komputerowych
Numer ogłoszenia: 373852 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego , ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2014 r., 23 sztuk zestawów komputerowych z oprogramowaniem i licencjami. 2. W skład każdego z zestawów komputerowych wchodzą następujące urządzenia: jednostka centralna, monitor LCD, klawiatura i mysz. 3. Wymagane minimalne parametry techniczne zamawianego sprzętu komputerowego określa załącznik do formularza ofertowego - Minimalne parametry techniczne zestawów komputerowych. 4. Oferowane zestawy komputerowe muszą: 1) być wytworzone zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną, tj. posiadać certyfikat jakości ISO 9001 (lub dokument równoważny) dla producenta jednostki centralnej oraz monitora LCD, a w przypadku gdy producent jednostki centralnej nie jest producentem płyty głównej - dodatkowo taki certyfikat dla producenta płyty głównej, 2) posiadać deklarację zgodności CE dla wszystkich urządzeń wchodzących w skład zestawu, tj. jednostki centralnej, monitora LCD, klawiatury i myszy, 3) spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektronicznego (Dz. U. Nr 155, poz. 1089), 4) poprawnie współpracować z systemem operacyjnym Windows 7 (32bit i 64bit), 5) spełniać normę minimum TCO 05 lub równoważną (dla oferowanego monitora LCD), 6) odznaczać się głośnością jednostki centralnej mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 (lub równoważną), oraz wykazaną zgodnie z normą ISO 9296 (lub równoważną) w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego, nie przekraczającą 26 dB. 5. Wymagane oprogramowanie: 1) system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional 64bit (wersja polska) z aktualnym Service Packiem, nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft, 2) oprogramowanie Microsoft Office 2013 Standard (wersja polska) MOLP GOV, 3) oprogramowanie do nagrywania płyt CD/DVD, 4) oprogramowanie pozwalające na zarządzanie komputerem w sieci oraz umożliwiające m.in.: a) informowanie administratora o otwarciu obudowy, b) zdalne zablokowanie stacji dysków i USB, c) zdalne uaktualnianie BIOS zarówno na pojedynczym komputerze a także na grupie komputerów w tym samym czasie, d) zdalne wyłączanie oraz restart komputera w sieci, e) monitorowanie i alertowanie parametrów termicznych oraz wolnego miejsca na dyskach twardych, f) monitorowanie stanu komponentów: CPU, pamięci RAM, HDD, wersji BIOS przy prawidłowo funkcjonującym lub uszkodzonym systemie operacyjnym. 6. Oprogramowania, o których mowa w ust. 5, zostaną zainstalowane oraz dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę na nośnikach CD/DVD. 7. Wymagane są licencje na oprogramowania, o którym mowa w ust. 5 pkt 1 - 3. 8. Zamawiający wymaga, aby: 1) dostarczone zestawy komputerowe były objęte minimum 36 - miesięczną gwarancją Wykonawcy dla wszystkich urządzeń wchodzących w skład zestawu, tj. jednostki centralnej (w tym również dla dysku twardego), monitora LCD, klawiatury oraz myszy, a jednocześnie jednostka centralna, dysk twardy oraz monitor LCD będą objęte gwarancją producenta na ten sam okres, 2) zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem były objęte rocznym wsparciem technicznym producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela. 9. W okresie gwarancji Wykonawca lub firma przez niego wskazana obejmie zestawy komputerowe serwisem gwarancyjnym na następujących warunkach: 1) firma świadcząca usługi serwisowe musi posiadać certyfikat jakości ISO 9001 lub dokument równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta, 2) będzie udostępniać Zamawiającemu na dedykowanej przez producenta stronie internetowej nowe wersje BIOS, firmware i sterowniki, 3) sprzęt komputerowy będzie serwisowany w miejscu jego zainstalowania (on site), 4) zgłoszenie niesprawności urządzeń, dokonywane będzie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.15 - 16.15, na piśmie, mailem lub faxem na adres/numer wskazany przez Wykonawcę, 5) reakcja będzie następować najpóźniej do godz. 16.00 następnego dnia roboczego po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego, 6) jeżeli usunięcie niesprawności któregokolwiek z urządzeń będzie wymagało czasu dłuższego niż 48 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę, to na czas naprawy Wykonawca na życzenie Zamawiającego, dostarczy na własny koszt sprzęt zamienny o niegorszych parametrach technicznych, 7) w przypadku awarii dysku twardego uszkodzony nośnik pozostaje w siedzibie Zamawiającego, wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi obciążają Wykonawcę.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w Rozdziale IV ust. 1 SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) oświadczenie potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym Windows 7 (32bit i 64bit), 3) dokument potwierdzający osiągnięty przez zaoferowany procesor wynik w teście PassMark CPU Mark (minimum 6900 punktów).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale V ust. 3 zdanie drugie SIWZ (jeśli dotyczy). 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 8 SIWZ (jeśli dotyczy). 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 10
  • 3 - Liczba punktów uzyskanych przez procesor w teście PassMark-CPU Mark - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w przypadku zmiany oferowanego typu/modelu urządzenia/płyty głównej na inny spełniający wymagania określone w SIWZ, spowodowanej wycofaniem go z produkcji, z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nie będzie skutkować zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Dyrektora Generalnego, pok. 204, w godz. 8:15 - 16:15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Biuro Dyrektora Generalnego, pok. 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.