eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości.



Ogłoszenie z dnia 2005-07-26

POZYCJA 37374

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Puszczykowo: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie", do kontaktów: Anna Wdowiak, ul. Kraszewskiego, 62-041 Puszczykowo, tel. 0-61 8636160, 8636372, fax 0-61 8133391, e-mail: anka_zampub@interia.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. Kategoria usług: 74. Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: Tak. 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości na terenie Szpitala. Przedmiot zamówienia obejmuje również nanoszenie powłok ochronnych. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 1728000,00 PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 60% Ocena techniczna (jakość) - 30% Warunki płatności - 10%

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 7/05 IMPEL S.A., do kontaktów: Piotr Płatek, ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, woj. Polska, tel. (071) 78-09-700, fax (071) 78-09-679, e-mail: cok@impel.com.pl, www.impel.com.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 1745028 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Szp.12/4/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 08.07.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 5 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 35 - 34048 z dnia 18.02.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 20.07.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.