eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych - 2 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Zawiercie: Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 373718 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Zawierciański , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych - 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w części opisowej w programie GEOINFO VI - INTEGRA oraz części graficznej w programie GEOINFO VI - MAPA - o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych w niżej wymienionych obrębach.Ustalenie i uzupełnienie baz danych ewidencyjnych ( część opisowa i graficzna ) o granice rejonów statystycznych i ich oznaczenia.Par. 28 pkt.7 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marzec 2001r D.U. 38 poz 454 z późniejszymi zmianami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: ZADANIE NR 1 Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w części opisowej w programie GEOINFO VI - INTEGRA oraz części graficznej w programie GEOINFO VI - MAPA - o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych obejmujących obręby: Chruszczobród Piaski, Wiesiółka, Chruszczobród w gminie Łazy. Ustalenie i uzupełnienie baz danych ewidencyjnych ( część opisowa i graficzna ) o granice rejonów statystycznych i ich oznaczenia. Par. 28 pkt.7 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marzec 2001r D.U. 38 poz 454 z późniejszymi zmianami. Ogólna charakterystyka w/w obrębów scaleniowych: Dane ogólne - obręb Chruszczobród Piaski gmina Łazy: powierzchnia obrębu - 435 ha; ilość działek (przed scaleniem 1060) - po 615; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 202) - po 192; ilość budynków - 201; ilość jednostek budynkowych - 2; ilość jednostek lokalowych - 0. Dane ogólne - obręb Wiesiółka gmina Łazy:powierzchnia obrębu - 181 ha; ilość działek (przed scaleniem 1141) - po 395; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 201) - po 188; ilość budynków - 259. Dane ogólne - obręb Chruszczobród gmina Łazy:powierzchnia obrębu - 2268 ha; ilość działek ogółem (przed scaleniem 3702) - po 2730; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 1197) - po 1179; ilość budynków - 1456; ilość jednostek budynkowych - 7; ilość jednostek lokalowych - 0. UWAGA - Obecnie scaleniem objęto tylko część obrębu Chruszczobród o pow. 439 ha. powierzchnia - 439 ha; ilość działek (przed scaleniem 1956) - po 984; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 618) - po 600.Dane ewidencyjne dla obrębów dotyczących Zadania nr 1 (po scaleniu gruntów) są obecnie wykonane przez wykonawcę scalenia - Częstochowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych: część opisowa - w programie Microsoft Office, w formacie Akces lub Excel; część graficzna - w programie EW - Mapa 11, w formacie dxf lub swde. ZADANIE NR 2 Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w części opisowej w programie GEOINFO VI - INTEGRA oraz części graficznej w programie GEOINFO VI - MAPA - o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych obejmujących obręby: Sławniów i Wierzbica w gminie Pilica. Ustalenie i uzupełnienie baz danych ewidencyjnych ( część opisowa i graficzna ) o granice rejonów statystycznych i ich oznaczenia. Par. 28 pkt.7 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marzec 2001r D.U. 38 poz 454 z późniejszymi zmianami. Ogólna charakterystyka w/w obrębów scaleniowych: Dane ogólne - obręb Sławniów gmina Pilica: powierzchnia obrębu - 715 ha; ilość działek (przed scaleniem 2169) - po 1220; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 566) - po 484; ilość budynków - 758; ilość jednostek budynkowych - 3; ilość jednostek lokalowych - 45. Dane ogólne - obręb Wierzbica gmina Pilica: powierzchnia obrębu - 737 ha; ilość działek (przed scaleniem 1516) - po 793; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 227) - po 159; ilość budynków - 394l; ilość jednostek budynkowych - 1; ilość jednostek lokalowych - 0. Dane ewidencyjne dla obrębów dotyczących Zadania nr 2 (po scaleniu gruntów) są obecnie wykonane przez wykonawcę scalenia - Krakowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych: część opisowa - w programie Microsoft Office, w formacie Excel (pliki xls lub txt); część graficzna - w programie Bentley PowerMap z nakładką MK-SCAL, w formacie dgn, dxf lub swde. Zadaniem Wykonawcy będzie przetworzenie i dostosowanie w/w danych poscaleniowych do programu GEOINFO VI (INTEGRA oraz MAPA), a następnie zaimportowanie ich do komputerowych baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu - w siedzibie Zamawiającego. Do zaimportowania części kartograficznej (w postaci obiektowej) oprócz danych z pomiarów scalania gruntów można wykorzystać również dane z operatów dot. modernizacji ewidencji gruntów i budynków w/w wsi. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcznego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady, licząc od dnia odbioru końcowego prac. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na podstawie umowy o podwykonawstwo w rozumieniu art. 2 pkt 9b ustawy Pzp, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcy. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.Zamawiający informuje, że ilekroć z niniejszej SIWZ użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne - Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej SIWZ. Wykazanie równoważności spoczywa na Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych) głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub że są one wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem spełnienia warunku tj. warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednego zamówienia tożsamego z przedmiotem zamówienia polegającego na wykonaniu aktualizacji baz danych ewidencyjnych dla obrębu o powierzchni co najmniej 400ha wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługa została wykonana należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ). Ocena metodą graniczną: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5), wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (również w załączniku nr 5) z uwzględnieniem spełnienia warunku szczegółowego tj. warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, posiadającą uprawnienia zawodowe geodezyjne w zakresie 2 oraz posiadającą umiejętność obsługi programów: GEOINFO - INTERGA oraz GEOINFO - MAPA, potwierdzone certyfikatem lub zaświadczeniem, a także posiadającą umiejętność obsługi programów Microsoft Office, EW-Mapa 11 i Bentley PowerMap z nakładką MK-SCAL / lub równoważnych umożliwiających profesjonalną realizację zamówienia. Ocena metodą graniczną: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać również: 1) wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ ) 2) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu) 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie (pok. 309 III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie (pok. 309 III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w części opisowej w programie GEOINFO VI - INTEGRA oraz części graficznej w programie GEOINFO VI - MAPA - o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych obejmujących obręby: Chruszczobród Piaski, Wiesiółka, Chruszczobród w gminie Łazy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w części opisowej w programie GEOINFO VI - INTEGRA oraz części graficznej w programie GEOINFO VI - MAPA - o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych obejmujących obręby: Chruszczobród Piaski, Wiesiółka, Chruszczobród w gminie Łazy. Ustalenie i uzupełnienie baz danych ewidencyjnych ( część opisowa i graficzna ) o granice rejonów statystycznych i ich oznaczenia. Par. 28 pkt.7 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marzec 2001r D.U. 38 poz 454 z późniejszymi zmianami. Ogólna charakterystyka w/w obrębów scaleniowych: Dane ogólne - obręb Chruszczobród Piaski gmina Łazy: powierzchnia obrębu - 435 ha; ilość działek (przed scaleniem 1060) - po 615; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 202) - po 192; ilość budynków - 201; ilość jednostek budynkowych - 2; ilość jednostek lokalowych - 0. Dane ogólne - obręb Wiesiółka gmina Łazy:powierzchnia obrębu - 181 ha; ilość działek (przed scaleniem 1141) - po 395; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 201) - po 188; ilość budynków - 259. Dane ogólne - obręb Chruszczobród gmina Łazy:powierzchnia obrębu - 2268 ha; ilość działek ogółem (przed scaleniem 3702) - po 2730; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 1197) - po 1179; ilość budynków - 1456; ilość jednostek budynkowych - 7; ilość jednostek lokalowych - 0. UWAGA - Obecnie scaleniem objęto tylko część obrębu Chruszczobród o pow. 439 ha. powierzchnia - 439 ha; ilość działek (przed scaleniem 1956) - po 984; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 618) - po 600.Dane ewidencyjne dla obrębów dotyczących Zadania nr 1 (po scaleniu gruntów) są obecnie wykonane przez wykonawcę scalenia - Częstochowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych: część opisowa - w programie Microsoft Office, w formacie Akces lub Excel; część graficzna - w programie EW - Mapa 11, w formacie dxf lub swde..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w części opisowej w programie GEOINFO VI - INTEGRA oraz części graficznej w programie GEOINFO VI - MAPA - o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych obejmujących obręby: Sławniów i Wierzbica w gminie Pilica..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie aktualizacji baz danych ewidencyjnych prowadzonych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu w części opisowej w programie GEOINFO VI - INTEGRA oraz części graficznej w programie GEOINFO VI - MAPA - o dane będące wynikiem wykonanych geodezyjnych prac scaleniowych obejmujących obręby: Sławniów i Wierzbica w gminie Pilica. Ustalenie i uzupełnienie baz danych ewidencyjnych ( część opisowa i graficzna ) o granice rejonów statystycznych i ich oznaczenia. Par. 28 pkt.7 Rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marzec 2001r D.U. 38 poz 454 z późniejszymi zmianami. Ogólna charakterystyka w/w obrębów scaleniowych: Dane ogólne - obręb Sławniów gmina Pilica: powierzchnia obrębu - 715 ha; ilość działek (przed scaleniem 2169) - po 1220; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 566) - po 484; ilość budynków - 758; ilość jednostek budynkowych - 3; ilość jednostek lokalowych - 45. Dane ogólne - obręb Wierzbica gmina Pilica: powierzchnia obrębu - 737 ha; ilość działek (przed scaleniem 1516) - po 793; ilość jednostek rejestrowych (przed scaleniem 227) - po 159; ilość budynków - 394l; ilość jednostek budynkowych - 1; ilość jednostek lokalowych - 0. Dane ewidencyjne dla obrębów dotyczących Zadania nr 2 (po scaleniu gruntów) są obecnie wykonane przez wykonawcę scalenia - Krakowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych: część opisowa - w programie Microsoft Office, w formacie Excel (pliki xls lub txt); część graficzna - w programie Bentley PowerMap z nakładką MK-SCAL, w formacie dgn, dxf lub swde..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.