eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kochanowice › Odbudowa kanalizacji deszczowej na ul. XX-lecia PRL w Kochcicach w Gminie Kochanowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-26

Kochanowice: Odbudowa kanalizacji deszczowej na ul. XX-lecia PRL w Kochcicach w Gminie Kochanowice
Numer ogłoszenia: 373718 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kochanowice , ul. Wolności 5, 42-713 Kochanowice, woj. śląskie, tel. 034 3533100 w. 36, faks 034 3533105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kochanowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa kanalizacji deszczowej na ul. XX-lecia PRL w Kochcicach w Gminie Kochanowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa kanalizacji deszczowej na ul.XX-lecia PRL wraz z przyłączami i wpustami ulicznymi w pasie chodnika z rozbiórką istniejącego chodnika i jego odbudową Zakres robót objętych projektem przewiduje: a/ niezbędne prace przygotowawcze, b/ rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z płytek betonowych wraz z krawężnikami, c/ roboty ziemne związane z demontażem starego kanału deszczowego, d/ zabudowa nowej sieci odwadniającej o łącznej długości 1049,0m: - odc. D0 - D20 z rur żelbetowych WITROS kl. A O800/95 mm - o dł. L= 757,0 m, - odc. D20 - D28 z rur żelbetowych WITROS kl. A O500/75 mm - o dł. L= 292,0 m, - przyłącza kanalizacji deszczowej (84 szt.) z rur PVC SDR 34 S 16,7 kl. S O160/4,7mm, - przyłącza (13szt.) wpustów ulicznych (24szt.) z PVC SDR 34 S 16,7 kl. S O200/5,9mm i O250/7,3mm, e/ budowa chodnika z kostki brukowej betonowej 8 cm na powierzchni 1628,50 m2 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr.3cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o gr.15cm, f/ wjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej 8 cm na powierzchni 482,90 m2 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr.3cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm o gr.25cm g/ chodnik ograniczony od strony jezdni krawężnikiem 30cm x 15cm na ławie betonowej z oporem zaś od strony pobocza gruntowego obrzeżem 8cm x 30cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 tycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. ), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania c) Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne d) Udokumentują, że dysponują osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przedłożą zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa) e) Posiadają urządzenia i sprzęt gwarantujące wykonanie określonego w rozdz. I pkt 1.2. niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia f) Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na odbudowie kanalizacji deszczowej wraz z chodnikiem lub innej roboty zbliżonej technologią wykonania do przedmiotu zamówienia. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu. g) Udzielają gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 36 miesięcy, licząc od daty końcowego odbioru robót h) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy według załączonego wzoru (Załącznik Nr 1) 2. Kosztorys sporządzony według załączonego przedmiaru robót (Załącznik zewnętrzny) 3. Oświadczenie z art. 22 (Załąćznik Nr 2) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Załącznik zewnętrzny) 5. Zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne nie starsze niż 3 miesiące (Załącznik zewnętrzny) 6. Zaświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i ust 2 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych nie starsze niż 6 miesiące (Załącznik zewnętrzny) 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 3) 8. Kopie uprawnień kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (Załącznik zewnętrzny) 9. Kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik zewnętrzny) 10. Wykaz narzędzi i urządzeń gwarantujący wykonanie określonego w rozdz. I pkt 1.2. niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznik Nr 4) 11. Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na odbudowie kanalizacji deszczowej wraz z chodnikiem lub innej roboty zbliżonej technologią wykonania do przedmiotu zamówienia. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu (Załącznik Nr 5) 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane jest ubezpieczenie o wartości min. 1 000 000 PLN netto (Załącznik zewnętrzny) 2. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć: a) dokumenty wymienione w rozdziale V punkcie 5.1. lp. 4- 7, które składa każdy Wykonawca, b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kochanowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kochanowice, ul. Wolności 5, 42-713 Kochanowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kochanowice, ul. Wolności 5, 42-713 Kochanowice, pokój nr 11 (SEKRETARIAT).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.