Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-23
Kraków: dostawa specjalistycznych drukarek do wydruku na dyplomach dla WIMIP, WGiG, WGGiIŚ, WWNiG, WFiIS - ZP/0056/2009
Numer ogłoszenia: 37368 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa specjalistycznych drukarek do wydruku na dyplomach dla WIMIP, WGiG, WGGiIŚ, WWNiG, WFiIS - ZP/0056/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa specjalistycznych drukarek do wydruku na dyplomach dla WIMIP, WGiG, WGGiIŚ, WWNiG, WFiIS.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami Dz. U. z 2008 r. nr 171, poz. 1058), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena waruników udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniuWypełniony Formularz Oferty. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Opisy techniczne oferowanego sprzętu. Dokument gwarancyjny Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 117, paw. C-2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 11:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 117, paw. C-2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa specjalistycznych drukarek do wydruku na dyplomach dla WIMIP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa specjalistycznych drukarek do wydruku na dyplomach dla WIMIP.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa specjalistycznych drukarek do wydruku na dyplomach dla WGiG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa specjalistycznych drukarek do wydruku na dyplomach dla WGiG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa specjalistycznych drukarek do wydruku na dyplomach dla WGGiIŚ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa specjalistycznych drukarek do wydruku na dyplomach dla WGGiIŚ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa specjalistycznych drukarek do wydruku na dyplomach dla WWNiG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa specjalistycznych drukarek do wydruku na dyplomach dla WWNiG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa specjalistycznych drukarek do wydruku na dyplomach dla WFiIS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa specjalistycznych drukarek do wydruku na dyplomach dla WFiIS.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
- Remont sanitariatów damskich w XII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Kolorowe 29a
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.