To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-27
Ogłoszenie nr 373685 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.
Szczecin: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania "Remont budynku koszarowego nr 2 na terenie JW. przy ul. 4-go Marca w Koszalinie" oraz dla zadania "Modernizacja budynku Wojskowej Komendy Uzupełnień nr 12 przy ul. Zwycięstwa 202 w Koszalinie" (PKOB 1274).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 352233 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny
810060937, ul.
ul. Narutowicza
17B,
70-240
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
26 1452026, faks
26 1452024, e-mail
rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania "Remont budynku koszarowego nr 2 na terenie JW. przy ul. 4-go Marca w Koszalinie" oraz dla zadania "Modernizacja budynku Wojskowej Komendy Uzupełnień nr 12 przy ul. Zwycięstwa 202 w Koszalinie" (PKOB 1274).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):83/RB/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania "Remont budynku koszarowego nr 2 na terenie JW. przy ul. 4-go Marca w Koszalinie" oraz dla zadania "Modernizacja budynku Wojskowej Komendy Uzupełnień nr 12 przy ul. Zwycięstwa 202 w Koszalinie" (PKOB 1274). Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: część I - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania "Remont budynku koszarowego nr 2 na terenie JW. przy ul. 4-go Marca w Koszalinie; część II - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania "Modernizacja budynku Wojskowej Komendy Uzupełnień nr 12 przy ul. Zwycięstwa 202 w Koszalinie. Realizacja części I i II zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. W związku z powyższym wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t .j. Dz.U. 2016 r., poz. 1167) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: część I - Programie Funkcjonalno - Użytkowym "Remont budynku koszarowego nr 2 na terenie JW. przy ul. 4-go Marca w Koszalinie" oraz Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia, część II - Programie Funkcjonalno - Użytkowym "Modernizacja budynku Wojskowej Komendy Uzupełnień nr 12 przy ul. Zwycięstwa 202 w Koszalinie", Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia oraz Orzeczeniu technicznym dotyczącym biegów schodów i spoczników istniejących klatek schodowych w budynku nr 12. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o w/w materiały jak również przeprowadzoną wizję lokalną. Wykonawca w ramach zawartej umowy na część I i II zamówienia jest zobowiązany: 1) Wykonać mapę do celów projektowych, dokumentację projektową i uzyska stosowne dokumenty formalne pozwalające na rozpoczęcie robót budowlanych oraz wykona "projektowaną charakterystykę energetyczną budynku" (Dz. U. nr 201, poz. 1240 - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej). 2) Zawiadomić ZWINB, na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego o zakończeniu robót budowlanych lub uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie (o ile taka będzie wymagana). 3) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a ich wartość szacunkową ujmie w cenie oferty. 4) Nie później niż w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru dostarczyć wcześniej uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego i Użytkownika protokół sprawdzenia funkcjonowania wykonanego zasilania awaryjnego systemów ochrony technicznej. 5) Wykonać dokumentację techniczną powykonawczą, oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 6) Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotowego zakresu robót wykonać inwentaryzację fotograficzną a po ich zakończeniu wykona dokumentację fotograficzną powykonawczą (fotografując zakres robót przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). UWAGA: Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone: dla części I - w Programie Funkcjonalno-Użytkowym "Remont budynku koszarowego nr 2 na terenie JW. przy ul. 4-go Marca w Koszalinie" oraz Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia; dla części II - w Programie Funkcjonalno-Użytkowym "Modernizacja budynku Wojskowej Komendy Uzupełnień nr 12 przy ul. Zwycięstwa 202 w Koszalinie", Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia oraz Orzeczeniu technicznym dotyczącym biegów schodów i spoczników istniejących klatek schodowych w budynku nr 12. UWAGA: Dokumentacja niejawna dotycząca I i II części zamówienia, tj.: Program Funkcjonalno - Użytkowy "Remont budynku koszarowego nr 2 na terenie JW. przy ul. 4-go Marca w Koszalinie" (1 teczka) i Program Funkcjonalno-Użytkowy "Modernizacja budynku Wojskowej Komendy Uzupełnień nr 12 przy ul. Zwycięstwa 202 w Koszalinie" (1 teczka), jest do wglądu w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00÷14.00 po wcześniejszym złożeniu pisma do Zamawiającego z prośbą o wgląd do dokumentów niejawnych i następnie telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny z p. Markiem Rogalskim tel. 261 45-20-08. Wglądu mogą dokonać tylko osoby posiadające ważne "Poświadczenie bezpieczeństwa" lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych na poziomie co najmniej "ZASTRZEŻONE" zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t .j. Dz.U. 2016 r., poz. 1167) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych, wymienionych w sekcji III.1.3) pkt 4 lit. a) i b) ogłoszenia o zamówieniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7,
45262700-8,
45310000-3,
45330000-9,
45111291-4,
45111300-1,
71220000-6,
71200000-0,
71240000-2,
45314000-1,
45312200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania "Remont budynku koszarowego nr 2 na terenie JW. przy ul. 4-go Marca w Koszalinie". |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ww. ustawy w dniu 22.12.2016 r. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie części I zamówienia publicznego jw., z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części I zamówienia, tj. 2 400 000,00 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1742623.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania "Modernizacja budynku Wojskowej Komendy Uzupełnień nr 12 przy ul. Zwycięstwa 202 w Koszalinie". |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ww. ustawy w dniu 22.12.2016 r. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie części II zamówienia publicznego jw., z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części II zamówienia, tj. 1 960 000,00 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1526245.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Modernizacja dachu budynków warsztatowo-dydaktycznych Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej przy ul. Hożej 6 w Szczecinie - etap I
- Dostawa spektroskopu terahercowego pracującego w dziedzinie częstotliwości wraz z elementami dodatkowymi
- Sztuczne zasilanie w miejscowości Wicie na odcinku wybrzeża km 260,690-261,190
- Dostawa, instalacja i uruchomienie dwóch sztuk aparatów do znieczulania.
- Usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badań dozorowych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposażenia stacji paliw
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.