eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA JEDNOSTEK ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Katowice: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA JEDNOSTEK ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH.
Numer ogłoszenia: 373657 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA JEDNOSTEK ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAMAWIAJĄCY PODZIELIŁ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA III PAKIETY: -PAKIET NR I - KOMPUTERY, MONITORY -PAKIET NR II - NETEBOOK -PAKIET NR III - DRUKARKI, SKANERY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NALEŻY PRZYGOTOWAĆ ZGODNIE ZE SPECYFIKACJĄ ASORTYMENTOWO - CENOWEJ STANOWIĄCĄ ZAŁĄCZNIK NR 2A-C DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ ZE SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ STANOWIĄCĄ ZAŁĄCZNIK NR 3A-C DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA/..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.21.31.00 - 33.21.31.00 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: . posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; . znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; . nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznycha w szczególności: . zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie przynajmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 50% ceny oferowanej netto dla każdej dostawy; . posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; w zależności od wybranego pakietu przedłożą: . certyfikat jakości ISO 9001:2000; . certyfikat WINDOWS VISTA potwierdzający poprawną współpracę sprzętu z oferowanym systemem operacyjnym; . przedłożą deklarację CE. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia nie spełnia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych należy dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poniższe dokumenty: . Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki z art. 22 ust. 1 nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. . Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. . Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. . Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: . wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 7; W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację należy dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, poniższe dokumenty: . Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę Certyfikaty okreslone w załączniku 3a-b do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACHUL. PONIATOWSKIEGO 15. 40-055 KATOWICE (pokój 410, IV piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 09:00, miejsce: KANCELARIA ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH UL. PONIATOWSKIEGO 15. 40-055 KATOWICE (pokój 11, parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOMPUTERY I MONITORY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją asortymentowo - cenowej stanowiącą załącznik nr 2a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 3a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NOTEBOOK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją asortymentowo - cenowej stanowiącą załącznik nr 2b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 3b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia/..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DRUKARKI, SKANERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją asortymentowo - cenowej stanowiącą załącznik nr 2c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 3c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia/..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.