eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWA FOLII IZOLACYJNEJ PVC DO ZABEZPIECZENIA WAŁÓW PRZECIWPOWODZIOWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Częstochowa: DOSTAWA FOLII IZOLACYJNEJ PVC DO ZABEZPIECZENIA WAŁÓW PRZECIWPOWODZIOWYCH
Numer ogłoszenia: 373606 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196841 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FOLII IZOLACYJNEJ PVC DO ZABEZPIECZENIA WAŁÓW PRZECIWPOWODZIOWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 20.000 m2 (dwadzieścia tysięcy metrów kwadratowych) folii izolacyjnej PVC do zabezpieczenia wałów przeciwpowodziowych na potrzeby Państwowej Straży Pożarnej. 2. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy (rok produkcji 2014), w pierwszym gatunku, dobrej jakości i nie posiadać żadnych wad i uszkodzeń 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia - folia izolacyjna PVC musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającej wyspecyfikowane w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1. do SIWZ. 4. Wymagany okres gwarancji jednolitej i rękojmi - 24 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV Opis 44111520-2 tworzywa izolacyjne 44174000-0 folia 6. Miejsce realizacji zamówienia - przekazanie i odbiór folii nastąpi w pięciu partiach po 100 rolek, każda partia (4000m2). Wszystkie partie dostarczone będą nieodpłatnie do niżej wymienionych miejsc: 1) Centralna Szkoła PSP w Częstochowie 2) Szkoła Aspirantów PSP w Krakowie 3) Szkoła Aspirantów PSP w Poznaniu 4) Szkoła Główna Służby Pożarniczej w Warszawie 5) Szkoła Podoficerska w Bydgoszczy Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku folii w miejscach wskazanych przez Zamawiającą (np. magazyn). Odbiór odbędzie się w dzień roboczy w wymienionych powyżej miejscach w godzinach od 8.00 do 15.00. Terminy odbioru w szkołach w Warszawie, Poznaniu i Bydgoszczy winny być wyznaczone w trzech kolejnych dniach roboczych a termin odbioru w Krakowie nie powinien pokrywać się z terminami odbioru w szkołach w Warszawie, Bydgoszczy i Poznaniu. Zawiadomienie należy kierować do Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie na nr faksu podany w siwz. 7. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Faktura zostanie wystawiona po podpisaniu protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., (Dz. U. z 2004r. Nr 54, poz. 535 ze zm.). 9. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nieodpłatnie : - Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji wg normy PN-EN 13361:2006 Bariery geosyntetyczne. Właściwości wymagane w odniesieniu do wyrobów stosowanych do budowy zbiorników wodnych i zapór. Dokument w oryginale lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem - Deklarację właściwości użytkowych na zgodność z w/w normą wystawianą przez producenta do każdej partii produkcyjnej dostarczonej folii - instrukcje konserwacji w języku polskim, - książki (karty) gwarancyjne w języku polskim.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.15.20-2, 44.17.40.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARABUT Sp. z o. o. 32-070 Czernichów 451 k/Krakowa, Czernichów 451, 32-070 Czernichów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365853,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 375888,00

  • Oferta z najniższą ceną: 375888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 555960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.