Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Warszawa: Remont części piwnicy w budynku Ministerstwa Środowiska przeznaczonej
na potrzeby Departamentu POIiŚ o powierzchni 144 m.kw.
Numer ogłoszenia: 373605 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Środowiska - Departament Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 57 92 823, faks 0-22 57 92 823.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mos.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części piwnicy w budynku Ministerstwa Środowiska przeznaczonej na potrzeby Departamentu POIiŚ o powierzchni 144 m.kw..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części piwnicy w budynku Ministerstwa Środowiska przeznaczonej na potrzeby Departamentu POIiŚ o powierzchni 144 m.kw. Zakres robót: roboty budowlane, sanitarne, elektryczne i wentylacyjne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlanych o charakterze robót wykonawczych i/lub modernizacyjnych i/lub remontowych budynków i/lub ich wnętrz o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł (sto tysięcy złotych) brutto każda, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane o specjalności budowlanej oraz legitymujący się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 tys. zł (sto tysięcy złotych). 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy wraz z ofertą muszą złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu robót budowlanych o charakterze robót wykonawczych i/lub modernizacyjnych i/lub remontowych budynków i/lub ich wnętrz o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł (sto tysięcy złotych) brutto każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z wyszczególnieniem ich kwalifikacji zawodowych i wymaganych uprawnień wraz z dokumentami poświadczającymi wymagane uprawnienia (zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 100 tys. zł (sto tysięcy złotych), f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605, zm. Dz.U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mos.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-922 Warszawa ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, pok. 115 w dni robocze w godz. od 8:15 do 16:15..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Departamentu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w Ministerstwie Środowiska przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, pok. 115, 00-922 Warszawa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w bocznych korytarzach klatki schodowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych ul. Jarocińska 1 i Łukowska 6.
- Remont instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Usługa zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 września 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Docieplenie dachu wełną mineralną wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Termomodernizacja budynku remizy OSP Koniaków Centrum"
- Poprawa warunków edukacyjnych w szkołach ponadpodstawowych - wykonanie robót budowlanych
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.