eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zagnańsk w ramach Programu priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej p.t.System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme). Część 6) SOWA - Energooszczędne oświetlenie uliczne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Zagnańsk: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zagnańsk w ramach Programu priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej p.t.: System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme). Część 6) SOWA - Energooszczędne oświetlenie uliczne
Numer ogłoszenia: 373562 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207097 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagnańsk, ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3001322, faks 41 3001373.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zagnańsk w ramach Programu priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej p.t.: System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme). Część 6) SOWA - Energooszczędne oświetlenie uliczne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zakup i wymianę oświetlenia zewnętrznego na terenie gminy Zagnańsk. Obejmuje modernizację 1203 szt. punktów oświetleniowych (Mapa z lokalizacją robót - zał. 10). Przedmiotowa inwestycja obejmować będzie: a) Zakup, dostawę i montaż nowych opraw LED ze źródłem światła: Oprawy o mocy całkowitej 68W LED - 35 szt. Oprawy o mocy całkowitej 105W LED - 123 szt. b) Zakup, dostawę i montaż nowych opraw sodowych wraz ze źródłem światła Oprawy o mocy całkowitej 79W SODA - 475 szt. Oprawy o mocy całkowitej 112W SODA - 547 szt. Oprawy o mocy całkowitej168W SODA - 23 szt. Źródła światła mają być dwużarnikowe. 2) Demontaż starych opraw oświetlenia zewnętrznego oraz wysięgników rurowych na słupach oraz montaż na wysięgnikach o długości od 50 cm do 150 cm nowych opraw z odpowiednio: ledowymi i sodowymi źródłami światła (1203 szt.) - zgodnie z wyżej wymienionym wyszczególnieniem (wymogi dla opraw LED i sodowych - zał. 11). 3) Wymianę/montaż przewodów zasilających oprawy - 3600,0 m. 4) Wymianę/montaż zacisków prądowych dla wszystkich opraw. 5) Wymianę/montaż zabezpieczeń dla wszystkich opraw. 6) Wymianę układów sterowania pomiarowo-rozdzielczych oświetlenia ulicznego. 7) Wykonanie pomiarów obciążeń dla wszystkich szaf oświetleniowych oraz pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej wykonanej modernizacji. 8) Dostarczenie starych zdemontowanych opraw wraz z osprzętem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (możliwe przekazanie starych opraw wraz z osprzętem do PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna RE Kielce, ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce). 9) Inwestycja może wymagać uzyskania decyzji administracyjnych i dokumentów formalno-prawnych (Infrastruktura oświetleniowa nie stanowi własności Gminy Zagnańsk, ale gmina jest uprawniona do przedmiotowej modernizacji oświetlenia na terenie gminy - uzgodnienie z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna RE Kielce, ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce; do wglądu u Zamawiającego) 10) Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do weryfikowania parametrów energetycznych oraz oświetleniowych do 6 lat od wykonania modernizacji instalacji oraz przedstawiania wyników na każdorazowe żądanie Zamawiającego. W tym Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia oraz weryfikacji efektu ekologicznego wyliczonego w oparciu o załącznik nr 12 w terminach cyklicznych (corocznych) od 02.03.2016 do dnia 02.03.2021 r. W/w dokumenty Wykonawca każdorazowo dostarczy w formie papierowej oraz wersji elektronicznej (plik tekstowy). 11) Zgodnie z oczekiwanym efektem ekologicznym, oszczędność w zużyciu energii po wykonaniu modernizacji ma wynieść 624 570,54 kWh rocznie, a ograniczenie emisji spalin CO2 [Mg/rok] - o 555,86 - co oznacza zmniejszenie emisji CO2 o 56 %. 12) W cenie należy przewidzieć koszt robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami, zajęcia pasa drogowego dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich, uzgodnienie i uzyskanie zgody na prace na linii elektrycznej od PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna RE Kielce, ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce. Powyższy podmiot może zażądać wyniesienia układów sterujących, przybliżona liczba układów do wyniesienia to 40), których nie zawierają przedmiary robót, a które Wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media). 13) Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wzorem umowy. 14) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku opisanym w umowie § 10 ust 3. 15) Zakres rzeczowy zamówienia nie wyklucza wykonania innych niezbędnych opracowań wynikających z przepisów m.in. Prawa Budowlanego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tego tytułu bez dodatkowego wynagrodzenia w ramach złożonej oferty. 16) Wszelkie urządzenia i materiały wymienione w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarze robót (będącym elementem pomocniczym) mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że dopuszcza się materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych określonych poprzez materiały wymienione z nazwy. 17) Wykonanie inwentaryzacji wykonanego oświetlenia na mapach sytuacyjno - wysokościowych w formie papierowej i elektronicznej wraz z wykonaniem schematów jednokreskowych obwodów oświetlenia ulicznego z wyszczególnieniem numerów słupów, na których zostały zamontowane oprawy wraz z podaniem ich typu i mocy źródeł światła w nich zamontowanych. 18) Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca winien udzielić następujących gwarancji jakości i rękojmi za wady: - min. 6 lat gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zainstalowane oprawy oświetleniowe typu LED i typu sodowego (w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest również do dostarczenia nowych źródeł światła w miejsce uszkodzonych oraz ich wymiany na własny koszt); - gwarancja jakości i rękojmia za wady rozpoczyna się od daty odbioru robót budowlanych; - okres rękojmi za wady biegnie równolegle z okresem udzielonej gwarancji jakości; - czas trwania okresu rękojmi za wady strony ustalają na okres tożsamy z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości. 19) Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że zmodernizowane przez niego oświetlenie spełnia normę PN-EN 13201..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Energo - Inwest Jacek Mielczarek, Dębe 5G, 05-140 Serock, Dębe 5 G, 05-140 Serock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975466,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1090527,84

  • Oferta z najniższą ceną: 1090527,84 / Oferta z najwyższą ceną: 2145968,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.