eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko › Remont zachowawczy zabytkowego kościoła filialnego pw. Niepokalanego Serca Maryi z Fatimy w Kwiejcach i wykonanie rekonstrukcji ceglanego muru wokół koscioła parafialnego pw. NMP Wniebowzietej w Piłce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-26

Drawsko: Remont zachowawczy zabytkowego kościoła filialnego pw. Niepokalanego Serca Maryi z Fatimy w Kwiejcach i wykonanie rekonstrukcji ceglanego muru wokół koscioła parafialnego pw. NMP Wniebowzietej w Piłce
Numer ogłoszenia: 373538 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. NMP Wniebowziętej w Piłce , Piłka 23, 64-733 Drawsko, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2560420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilka.archpoznan.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zachowawczy zabytkowego kościoła filialnego pw. Niepokalanego Serca Maryi z Fatimy w Kwiejcach i wykonanie rekonstrukcji ceglanego muru wokół koscioła parafialnego pw. NMP Wniebowzietej w Piłce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont zachowawczy zabytkowego kościoła filialnego pw. Niepokalanego Serca Maryi z Fatimy w Kwiejcach i wykonanie rekonstrukcji ceglanego muru wokół koscioła parafialnego pw. NMP Wniebowzietej w Piłce tj. wymiana pokrycia dachu kościoła, wymiana blaszanych obróbek przypór kościoła, wymiana instalacji odgromowej, prace uzupeniajace oraz roboty rozbiórkowe, izolacyjne i murowe, wymiana opierzeń na gzymsie wokół wieży kościoła parafialnego w Piłce..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.25.20 - Roboty murowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięćtysięcyzłotych zerogroszy). 2. Wadium może być wniesione w zależności od wyboru Wykonawcy: a) w pieniądzu wpłaconym przelewem na konto zamawiającego w BS Wieleń nr 75896000030005401620000010, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych. e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na konto Zamawiającego wadium winno być na koncie nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie siedzibie Parafii p.w. NMP Wniebowziętej t. j. Piłka nr 23. Kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, licząc od dnia, w którym: a) upłynął termin związania oferty, b) zawarto umowę, c) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich składania. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach wskazanych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy bądź zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania przez nich tych warunków oraz wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W tym celu Wykonawca składa stosowne oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do jego reprezentowania na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, c) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat podobnych robót budowlanych o tożsamym charakterze tj. budowę, przebudowę lub remont budynków z podaniem wartości zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże zrealizowanie co najmniej 2 zadań w zakresie podobnych robót budowlanych o wartości min. 300.000,00 zł.-. W tym celu Wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, e) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, f) referencje, zawierające opinię o zrealizowanych zamówieniach. Referencje winny być wystawione przez Zamawiających. g) polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 400.000,00 zł.-. h) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; j) zaakceptowany, przez podpisanie każdej strony, bez dokonywania jakichkolwiek zmian, wzór umowy ( projekt ) - załącznik nr 6. 3. Wykonawca zapewnia nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne- niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi - załącznik nr 5. Do oferty winny być dołączone dokumenty potwierdzające kwalifikacje. 4. Wykonawca może złożyć w.w dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom, w formularzu oferty należy wskazać części zamówienia, które Wykonawca powierzy Podwykonawcom ( nie mogą przekraczać 30 procent wartości całego zamówienia). 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia,nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania przez nich tych warunków oraz wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W tym celu Wykonawca składa stosowne oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do jego reprezentowania na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, c) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat podobnych robót budowlanych o tożsamym charakterze tj. budowę, przebudowę lub remont budynków z podaniem wartości zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże zrealizowanie co najmniej 2 zadań w zakresie podobnych robót budowlanych o wartości min. 300.000,00 zł.-. W tym celu Wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, e) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, f) referencje, zawierające opinię o zrealizowanych zamówieniach. Referencje winny być wystawione przez Zamawiających. g) polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 400.000,00 zł.-. h) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; j) zaakceptowany, przez podpisanie każdej strony, bez dokonywania jakichkolwiek zmian, wzór umowy ( projekt ) - załącznik nr 6. 3. Wykonawca zapewnia nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne- niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi - załącznik nr 5. Do oferty winny być dołączone dokumenty potwierdzające kwalifikacje. 4. Wykonawca może złożyć w.w dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom, w formularzu oferty należy wskazać części zamówienia, które Wykonawca powierzy Podwykonawcom ( nie mogą przekraczać 30 procent wartości całego zamówienia). 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia,nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilka.archpoznan.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka pw. NMP Wniebowziętej w Piłce Piłka 23 64 - 733 Drawsko tel. 067 25 60 420 e-mail: pilka@archpoznan.org.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 14:00, miejsce: Piłka 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane w ramach programu, Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i róznicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i Rozwój Wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.