eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Termomodernizacja budynku warsztatowego wraz z remontem pomieszczeń w Instytucie Nafty i Gazu w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Kraków: Termomodernizacja budynku warsztatowego wraz z remontem pomieszczeń w Instytucie Nafty i Gazu w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1.
Numer ogłoszenia: 37351 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu , ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, faks 012 4210050.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku warsztatowego wraz z remontem pomieszczeń w Instytucie Nafty i Gazu w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest na termomodernizacja budynku warsztatowego wraz z remontem pomieszczeń w Instytucie Nafty i Gazu w Krakowie, ul. Łukasiewicza 1, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tzn. poniżej równowartości kwoty 5 150 000 EURO określonej na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. Zakres i opis przedmiotu zamówienia, sposób wykonania i odbiór robót zawiera specyfikacja techniczna . Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z: - przedmiarem robót- kosztorysem ślepym Roboty remontowe wewnątrz budynku warsztatowego INiG, - przedmiarem robót- kosztorysem ślepym Termomodernizacja budynku warsztatowego INiG, - projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Termin wykonania zamówienia: Roboty remontowe wewnątrz budynku warsztatowego 2 miesiące od dnia przekazania terenu budowy przez Zamawiającego, Termomodernizacja budynku warsztatowego do 5 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy przez Zamawiającego, Zamawiający zaprasza na spotkanie, wizję lokalną potencjalnych Wykonawców roboty budowlanej - 26 lutego 2009r. o godz. 10.00 w Instytucie Nafty i Gazu ul. Łukasiewicza 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.48 - Instalowanie bram 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 9 000,00 zł Wykonawca wnosi wadium przed terminem składania ofert tj. do dnia 06.03.2009 r. do godz. 9.00 , w następujących formach: 1. pieniądzu-przelewem na konto zamawiającego Bank PKO S.A. O Kraków, ul. Dunajewskiego nr konta 62124047221111000048495264 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego; lub w formie bezgotówkowej w kasie INiG, ul. Lubicz 25A, Kraków III piętro, w oryginale, w następujących formach : 2. w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art.46 ust.1,2 i 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art.46 ust.5

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:(art.22 Prawa zamówień publicznych) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne dla wykonania niniejszego zamówienia tj: o wykonali minimum 2 roboty termomodernizacyjne w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym (min. 600 000,00 zł netto każda ), stanowiącym przedmiot zamówienia, o wykonali minimum 2 wykonanych robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym (min. 150. 000,00 zł netto każda), stanowiącym przedmiot zamówienia, posiadają niezbędny potencjał techniczny umożliwiający wykonanie niniejszego zamówienia: o posiadają aktualną licencję lub certyfikat lub autoryzację na wykonawstwo robót dociepleniowych wg technologii bezspoinowego systemu ocieplania budynków. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) tj; o zespołem wykonawczym, który będzie wykonywać zamówienie tj:, - kierownika robót - z uprawnieniami budowlanymi dla kierownika robót budowlanych i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia jego z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, - kierownika robót elektrycznych - z uprawnieniami dla kierownika robót elektrycznych i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia jego tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz ze świadectwem kwalifikacyjnym D, -kierownika robót instalacyjnych - z uprawnieniami dla kierownika robót elektrycznych i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia jego tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, wymagane: o sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres o polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty netto. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na art.24 ust.1 i ust.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły (spełnia, nie spełnia). Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oświadczenia wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art.24 ust.1 i 2 oraz o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy. W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANE JEST PRZEDŁOŻENIE W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: wykaz osób (składu zespołu wykonawczego), które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - uprawnienia branżowe tj. budowlane wymagane stosownymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, a w przypadku: - kierownika robót - kopię uprawnień budowlanych dla kierownika robót budowlanych i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia jego z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierownika robót elektrycznych - kopię uprawnień dla kierownika robót elektrycznych i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia jego tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopię świadectwa kwalifikacyjnego D -kierownika robót instalacyjnych - kopię uprawnień dla kierownika robót elektrycznych i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia jego tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wykaz minimum 2 wykonanych robót termomodernizacyjnych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym (min. 600 000,00 zł netto każda ), stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wykaz minimum 2 wykonanych robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym (min. 150. 000,00 zł netto każda ), stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (§ 1 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r.), składa następujące dokumenty: sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty netto. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca przedstawi: aktualną licencję lub certyfikat lub autoryzację na wykonawstwo robót dociepleniowych wg technologii bezspoinowego systemu ocieplania budynków. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych ) pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców ( wg. Kodeksu cywilnego art.98 ) oferta winna zawierać pozostałe wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia dla każdego z wykonawców osobno wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem zgodnie z treścią art.141 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określone zostały w art.366§ 1 Kodeksu cywilnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inig.pl/Pub/siwz/INIG-SIWZ-DZ-2710-4/09.pdf.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można odebrać w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, w pok. 224, u P. E. Turek w dniach od poniedz. do piątku w godz. 8:00-13:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków w sekretariacie pok. 113 I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.