eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa materiałów plastycznych na zajęcia rękodzielnicze podczas plenerowego festynu dla mieszkańców Osiedla Szymańskiego w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-01

Zawiercie: Dostawa materiałów plastycznych na zajęcia rękodzielnicze podczas plenerowego festynu dla mieszkańców Osiedla Szymańskiego w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 373498 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344508 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów plastycznych na zajęcia rękodzielnicze podczas plenerowego festynu dla mieszkańców Osiedla Szymańskiego w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych na zajęcia rękodzielnicze podczas plenerowego festynu dla mieszkańców Osiedla Szymańskiego w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Szczegółowy wykaz zamawianych materiałów plastycznych: 1. Kartony z brystolu do sztalugi, białe, gramatura co najmniej 190g/m2, wielkość 100x70 cm - ilość 35 szt.; 2. Taśma dwustronna samoprzylepna: szer. 38 - 40 mm, długość co najmniej 10 m - ilość 2 szt.; 3. Pędzle okrągłe: rozmiar 20 mm - ilość 10 szt.; 4. Ręczniki papierowe - ilość 2 szt.; 5. Farby plakatowe szkolne (tempera), zmywalne, w plastikowych butelkach - dwa odcienie zielonego (2 - szt. ciemny zielony i 2 - szt. jasny zielony) - razem 4 szt. po 500ml każda; 6. Farby plakatowe szkolne (tempera), zmywalne, w plastikowych butelkach pomarańczowa - 2 szt. po 500 ml każda; 7. Farby w sztyftach do malowania bez koniczności użycia wody i pędzli, do malowania na papierze, kartonie i drewnie, pozwalające uzyskać efekt woskowych kredek lub farb plakatowych, spieralne i szybkoschnące - 12 kolorów - 8 kompletów; 8. Baterie alkaiczne 9V - ilość: 2 szt.; 9. Klej introligatorski, wodny, typu CR, niebrudzący, przezroczysty i elastyczny po wyschnięciu. Do klejenia papieru, drewna, korka, filcu, tkaniny, ceramiki, z końcówką ułatwiającą przyklejanie małych/drobnych elementów (koralików, cekinów, wstążeczek, aplikacji, itp.), bądź dotarcie do wąskich szczelin - masa: min. 45 g - 3 szt. 10. Dziurkacze ozdobne rozmiar 2,5 cm - ilość 3 szt.; 11. Nożyczki dekoracyjne dla dzieci (z wymiennymi ostrzami - 4 ostrza, 16 cm) - 1 komplet; 12. Suche pastele 24 kolory, nietoksyczne, długość pastela min. 7,5 cm - 2 opakowania. Dostawa będzie zrealizowana jednorazowo w terminie 1 dnia od dnia podpisania umowy. Dostawa przedmiotu zamówienia loco siedziba Zamawiającego. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie, realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Rozwinięcie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K2 Offis Sp. z o.o., Ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 538,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 667,10

  • Oferta z najniższą ceną: 667,10 / Oferta z najwyższą ceną: 728,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.