Ogłoszenie z dnia 2014-11-13
Kraków: Dostawa paczek żywnościowych oraz paczek ze słodyczami dla MPWiK SA w Krakowie
Numer ogłoszenia: 373444 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie, ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 4212011 wew. 391, faks (012) 4242397, 4242391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek żywnościowych oraz paczek ze słodyczami dla MPWiK SA w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I Dostawa paczek żywnościowych w ilości 530 sztuk. Wszystkie paczki muszą posiadać identyczny asortyment. Lista asortymentu, która powinna zostać uwzględniona w paczce żywnościowej: 1 Lipton herbata 50 szt - zawieszka 1 szt. 2 Tetley Exp Intensive - herbata 100 szt. 1 szt. 3 Milka czekolada mleczna 100g. 1 szt. 4 Sahara kawa drobno mielona 250g. 1 szt. 5 Sokołów szynka konserwowa premium 1LBS 455g. 2 szt. 6 Krakus szynka konserwowa z galaretką 455g. 2 szt. 7 Jacobs Cronat Gold kawa rozpuszczalna 100g. 1 szt. Wymieniony asortyment powinien mieć co najmniej pół roku terminu przydatności do spożycia licząc od daty dostawy z wyjątkiem szynki, herbaty, kawy i ryby gdzie okres ten powinien wynosić co najmniej jeden rok. W przypadku słodyczy wykluczamy wyroby czekoladopodobne. Wymagane opakowanie paczki - reklamówka z motywem świątecznym /Święta Bożego Narodzenia/. Wymienioną ilość paczek należy traktować jako orientacyjną. Rzeczywista ilość wynikała będzie z bieżących potrzeb zamawiającego. CZĘŚĆ II Dostawa paczek ze słodyczami w ilości 360 sztuk. Wszystkie paczki muszą posiadać identyczny asortyment. Lista asortymentu, która powinna zostać uwzględniona w paczce ze słodyczami: 1 Wawel mieszanka krakowska 2 x 280g 2 Milka czekolada mleczna 1 x 100g 3 Milka strawberry- yoghurt 1 x 100g 4 Ferrero Kinder Chocolate 2 x 100g 5 Wedel czekolada extra mleczna 100g 6 Wedel czekolada luksusowa z orzechami laskowymi 220g 7 Wedel Biszkopty z galaretką owocową oblane czekoladą pomarańczowe 294g 8 Wedel ptasie mleczko śmietankowe 380g 9 Wedel ptasie mleczko waniliowe z galaretką truskawkową 380g 10 Storck śmiejżelki owocowe wzbogacone witaminami 2 x 100g 11 Ferrero Kinder Bueno 2 x 43g 12 Storck Nimm 2 żujki z sokiem owocowym 3 x 90g 13 Storck Toffifee bombonierka orzechowa 2 x125g 14 Kinder Schoko Bons cukierki 2 x 125g Wymieniony asortyment powinien posiadać co najmniej pół roku terminu przydatności do spożycia od daty dostawy. Dla pozycji 8 i 9 ptasie mleczko 380 g minimalny termin przydatności do spożycia ma wynosić 3 miesiące od daty dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa paczek żywnościowych dla MPWiK SA w Krakowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa TROKOS Spółka Jawna Małgorzata Trojańska, Józef Trojański, ul. Krakowska 409, 32-420 Gdów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35772,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36967,50
Oferta z najniższą ceną: 36967,50 / Oferta z najwyższą ceną: 39548,69
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa paczek ze słodyczami dla MPWiK SA w Krakowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
KAZIMIERA POZNAŃSKA-CHLEBDA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA " VICTORIA II "
- Firma Handlowo-Usługowa VICTORIA II Kazimiera Poznańska-Chlebda, ul. Komandosów 1, 30-334 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31474,80
Oferta z najniższą ceną: 31474,80 / Oferta z najwyższą ceną: 32299,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zapytania o cenę należy zastosować na podstawie art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na charakter zamówienia (dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych), a wartość zamówienia nie przekracza równowartości 400 000,00 euro.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego - systemy do maszynowego opracowania kanałów korzeniowych i systemy do termicznej obturacji"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ,,Utworzenia pomieszczeń diagnostycznych w Pawilonie M-IV Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II"
- Dostawa leków
- (DFP.271.77.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Roboty remontowe -malowanie pokoi studenckich w budynku DS-4 (21-7) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku JRG Nr 5 przy ul. Kazimierza Wyki 3 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów różnych dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie 01.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2024
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.