eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Dostawa i montaż kamer obrotowych do monitoringu miejskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Konstancin-Jeziorna: Dostawa i montaż kamer obrotowych do monitoringu miejskiego
Numer ogłoszenia: 373430 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.konstancinjeziorna.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż kamer obrotowych do monitoringu miejskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1: - dostawa, montaż, podłączenie i konfiguracja 2 kamer obrotowych IP oraz 2 kamer stacjonarnych wraz ze skrzynkami z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi i przepięciowymi do miejskiego systemu monitoringu zlokalizowanych: przy ulicy Koziej w Konstancinie-Jeziornie. Część nr 2 - dostawa, montaż, podłączenie i konfiguracja 1 kamery obrotowej IP wraz ze skrzynką z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi i przepięciowymi na Placu Zabaw na Parceli oraz podłączenie do rejestratora zainstalowanego w Urzędzie, Cześć nr 3 - zakup, montaż i konfiguracja 1 kamery stacjonarnej IP wraz ze skrzynką z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi i przepięciowymi w Cieciszewie, oraz podłączenie do rejestratora zainstalowanego w Urzędzie Część nr 4 - dostawa, konfiguracja 2 kamer obrotowych IP - wymiana uszkodzonych kamer obrotowych znajdujących się: - Amfiteatr w Parku Zdrojowym - kamera nad sceną, - ulica Piłsudskiego - kamera przy przystanku Grapa - dostawa, podłączenie oraz konfiguracja 3 dysków twardych do serwera pracującego w Centrum Monitoringu - dostawa oraz montaż zasilania awaryjnego podtrzymującego pracę serwerów nagrywających obraz z kamer monitoringu miejskiego w Centrum Monitoringu - dostawa, montaż, podłączenie i konfiguracja 2 kamer stacjonarnych na budynku Urzędu Gminy i podłączenie ich do rejestratora w budynku Urzędu - dostawa oraz montaż zabezpieczenia przeciw spadkom napięcia i jego brakiem w Centrum Monitoringu - awaryjne zasilanie w przypadku braku zasilania (UPS). - dostawa, montaż, podłączenie i konfiguracja 1 kamery obrotowej oraz 3 kamer stacjonarnych wraz ze skrzynkami z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi i przepięciowymi. Kamera obrotowa zamontowana na stacji rowerów Veturillo przy skrzyżowaniu ulic Sienkiewicza/Piłsudskiego; 2 kamery stacjonarne zamontowane na ulicy Mirkowskiej przy stacji rowerów Veturillo; 1 kamera stacjonarna skierowana na stację rowerów Veturillo przy ulicy Wilanowskiej 1. Sieć światłowodowa znajduje się w odległości w 30 mb od miejsca montażu - dotyczy zadania 1, 3 i 4. 3. Kamery będą mocowane na wyznaczonych słupach oświetleniowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić zasilanie do kamer. 5. Zamawiający wyjaśnia, iż sposób zasilania dla każdego punktu należy ustalić z osobą odpowiedzialną w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna. Należy przyjąć, że kamery będą zasilane z najbliższego punktu zasilania lamp oświetleniowych (wpięcie przed zmierzchówkę). 5. Odbiór nastąpi przez : 1) sprawdzenie działania kamery przez podłączenie kablem Ethernet na miejscu, 2) sprawdzenie transmisji i kompatybilności z systemem w Centrum Monitoringu. W szczególności sprawdzenie działania PTZ, ustawianie, zapisywanie i sterowanie presetów przez system AlnetProfessional. 3) sprawdzenie zasilania awaryjnego poprzez odłączenie zasilania głównego na 1 godzinę - w tym czasie nie może wystąpić przerwa w działaniu urządzeń pobierających około 1,1kW (dotyczy zadania 4). 6. Istniejący system: Alnet Proffesional, kamery IP Axis 233D+, HikVision 617 oraz nowsze pracujące w oparciu o protokół transmisji ONVIF, sterowanie odbywa się przez oprogramowanie, dlatego należy przyjąć, że kamery powinny być zgodne z systemem. 7. Transmisja danych odbywać się będzie po dzierżawionym przez Zamawiającego światłowodzie w systemie GEPON, zakończone urządzeniem ONU, kompatybilne z systemem RAISECOM, konwerter ONU kompatybilny z systemem RAISECOM. 8. Skrzynki kamerowe winny być wyposażone w: 1) zasilacz do kamery, zasilacz do Ethernet, 2) zabezpieczenia elektryczne, przeciwpożarowe i przepięciowe. 9. Wszystkie kamery obrotowe IP winny być fabrycznie nowe i nieużywane. 10. Szczegółowe parametry techniczne kamer obrotowych określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ - Parametry techniczne kamer. 11. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane kamery, dyski oraz urządzenia do zasilania awaryjnego. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3)oraz wykażę, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dwie dostawy, które odpowiadają swoim rodzajem (tj. dostawa i montaż kamer przystosowanych do monitoringu miejskiego) przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 2. 3. Jeżeli uprawnienia do reprezentacji osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonego dokumentu wyszczególnionego w ust. 6, do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w zakresie podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w Kodeksie cywilnym. 2) zmiany lokalizacji montażu dostarczonych kamer, uzasadnionej potrzebami Zamawiającego, 3) dostarczenia przedmiotu zamówienia o parametrach lepszych niż deklarowane w ofercie, w przypadku pojawienia się nowych rozwiązań po zawarciu umowy. 4) przedmiotu umowy, w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy, o ile Wykonawca wykaże, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie do kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego sprzętu (urządzenia, elementu) (przedstawi odpowiednie pismo producenta) i zaoferuje w zamian przedmiot umowy o nie niższych parametrach technicznych i nie niższej funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawi na piśmie propozycje zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, 5) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towaru i usług (VAT) dla Przedmiotu Umowy, odpowiednio do wprowadzonej zmiany, przy czym kwota brutto pozostanie bez zmian, 6) zmiana Przedmiotu Umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części zamówienia w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu. 7) zmiana sposobu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku gdy jest korzystna dla Zamawiającego lub wynika z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy przy zachowaniu należytej staranności, a które mają wpływ na sposób realizacji Przedmiotu Umowy lub jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego. 8) wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 9) zmiana terminu wykonania umowy, uzasadniona potrzebami Zamawiającego lub okolicznościami, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 23, 05-520 Konstancin-Jeziorna, pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: - dostawa, montaż, podłączenie i konfiguracja 2 kamer obrotowych IP oraz 2 kamer stacjonarnych wraz ze skrzynkami z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi i przepięciowymi do miejskiego systemu monitoringu zlokalizowanych: przy ulicy Koziej w Konstancinie-Jeziornie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin wykonania zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - dostawa, montaż, podłączenie i konfiguracja 1 kamery obrotowej IP wraz ze skrzynką z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi i przepięciowymi na Placu Zabaw na Parceli oraz podłączenie do rejestratora zainstalowanego w Urzędzie,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin wykonania zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cześć nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć nr 3 - zakup, montaż i konfiguracja 1 kamery stacjonarnej IP wraz ze skrzynką z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi i przepięciowymi w Cieciszewie, oraz podłączenie do rejestratora zainstalowanego w Urzędzie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin wykonania zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - dostawa, konfiguracja 2 kamer obrotowych IP - wymiana uszkodzonych kamer obrotowych znajdujących się: - Amfiteatr w Parku Zdrojowym - kamera nad sceną, - ulica Piłsudskiego - kamera przy przystanku Grapa - dostawa, podłączenie oraz konfiguracja 3 dysków twardych do serwera pracującego w Centrum Monitoringu - dostawa oraz montaż zasilania awaryjnego podtrzymującego pracę serwerów nagrywających obraz z kamer monitoringu miejskiego w Centrum Monitoringu - dostawa, montaż, podłączenie i konfiguracja 2 kamer stacjonarnych na budynku Urzędu Gminy i podłączenie ich do rejestratora w budynku Urzędu - dostawa oraz montaż zabezpieczenia przeciw spadkom napięcia i jego brakiem w Centrum Monitoringu - awaryjne zasilanie w przypadku braku zasilania (UPS). - dostawa, montaż, podłączenie i konfiguracja 1 kamery obrotowej oraz 3 kamer stacjonarnych wraz ze skrzynkami z zabezpieczeniami przeciwpożarowymi i przepięciowymi. Kamera obrotowa zamontowana na stacji rowerów Veturillo przy skrzyżowaniu ulic Sienkiewicza/Piłsudskiego; 2 kamery stacjonarne zamontowane na ulicy Mirkowskiej przy stacji rowerów Veturillo; 1 kamera stacjonarna skierowana na stację rowerów Veturillo przy ulicy Wilanowskiej 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin wykonania zamówienia - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.