eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › USŁUGI CAŁODOBOWEGO DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH ZAMAWIAJĄCEGO



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Łódź: USŁUGI CAŁODOBOWEGO DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 37338 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień im. bł. Rafała Chylińskiego , ul. Niciarniana 41, 92-320 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6761818, faks 042 6761888.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopitu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mopitu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI CAŁODOBOWEGO DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH ZAMAWIAJĄCEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie własnym nakładem sił i środków usługi w zakresie codziennego, całodobowego produkowania i sukcesywnego dostarczania posiłków dla pacjentów Oddziału Leczenia Uzależnień Zamawiającego położonego w Łodzi przy ul. Niciarnianej 41 oraz Odziału Leczenie Abstynencyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub podmioty te występujące wspólnie. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ złożą prawidłową pod względem formalnym i merytorycznym ofertę, 2/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i ust. 2 PZP (wyszczególnienie okoliczności wykluczających z postępowania znajduje się w pkt 5.2. SIWZ)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Części V. niniejszej SIWZ Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia; dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert /w przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydawanych przez właściwy organ gminy na kserokopii wymagane jest potwierdzenie tego Urzędu, iż zawarte dane w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej są zgodne ze stanem na dany dzień/; 3) Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 4) Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 200.000 zł. 6.2. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87, poz. 606/. 6.4. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum: - wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP; - wymienione w pkt 6.1. ppkt 1) i 2) dokumenty przedstawia każdy z członków konsorcjum; - do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopitu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niciarniana 41, Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Niciarniana 41, Łódź, sekretaria, 3 piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.