eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Ochrona mienia i osób na terenie zespołu obiektów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy 39-200 Dębica ul. Rzeszowska 78



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Dębica: Ochrona mienia i osób na terenie zespołu obiektów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy 39-200 Dębica ul. Rzeszowska 78
Numer ogłoszenia: 373334 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II , ul. Rzeszowska 78, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6811080, faks 0-14 6811081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mechanikdebica.edu.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i osób na terenie zespołu obiektów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy 39-200 Dębica ul. Rzeszowska 78.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia i osób na terenie zespołu obiektów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy I. Zamówienie obejmuje w budynku szkoły: 1) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach obiektu Szkoły 2) ochronę wyżej wymienionego obiektu przed dostępem do niego osób nieuprawnionych, 3) ochronę mienia znajdującego się w obiekcie szkolnym przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem. Ochrona łazienek szkolnych , wejście do szkoły i plac przed szkołą oraz sprzętu do monitoringu wizyjnego znajdującego się w portierni , korytarzach , wc , 4) zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie obiektu, 5) niezwłoczne powiadamianie dyrekcji szkoły lub pedagogów szkolnych o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania , 6) kontrolę ruchu osobowego i materiałowego / sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych składników majątku szkoły/ , 7) niedopuszczenie do wnoszenia na teren szkoły materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania / używek, alkoholu /, 8) utrzymywać patrol interwencyjny w gotowości do natychmiastowego działania na wezwanie pracowników Wykonawcy celem zatrzymania sprawcy przestępstwa dokonanego w ochronionym obiekcie i na terenie do niego przylegającym albo osoby podejrzanej o dokonanie przestępstwa, 9) zapewnienie ochrony 10 sztuk kamer monitorujących obiekty na zewnątrz, 10) zapewnienie interwencji patroli samochodowych w nieprzekraczalnym czasie 10 minut od wszczęcia alarmu, 11) prowadzenie dokumentacji ochronnej, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zwierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej, 12) pełną znajomość topografii szkoły - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp. 13) monitoring - przeszkolenie i umiejętność z zakresu obsługi monitoringu centralki sygnalizacji napadu i włamania, Ochrona obiektu odbywać się będzie w systemie: w dni powszednie / w czasie trwania nauki szkolnej / od godz. 6,30 do godz. 17,30 ( tabela cenowa - załącznik nr 9 do SIWZ), realizowanym przez co najmniej 2 pracowników ochrony po 8 godzin, przy czym personel ochrony musi być stały. Wykonawca zapewni personel składający się z osób posiadających niezbędne uprawnienia do wykonywania ochrony. Zamawiający wymaga aby wszyscy pracownicy ochrony byli jednolicie ubrani i wyposażeni w sprzęt do łączności na koszt Wykonawcy . Nadzór nad prawidłową ochroną ze strony Wykonawcy i stały kontakt z przedstawicielem obiektu sprawować będzie kierownik pracowników ochrony. Wykonawca będzie utrzymywał stały kontakt z dyrektorem Szkoły lub Kierownikiem gospodarczym. Inne obowiązki Wykonawcy nie uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zostały ujęte i wyszczególnione we wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień: 79710000-4, II. Zamówienie obejmuje w budynku Internatu Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy ul. Sienkiewicza 1 : 1) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach obiektu Internatu 2) ochronę wyżej wymienionego obiektu przed dostępem do niego osób nieuprawnionych, 3) ochronę mienia znajdującego się w obiekcie internatu przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem. Ochrona łazienek , wejście do internatu i plac przed internatem oraz sprzętu do monitoringu wizyjnego znajdującego się w portierni , korytarzach , 4) zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie obiektu internatu, 5) dokonywanie obchodu budynku internatu co najmniej raz na dwie godziny zwracając szczególną uwagę na zabezpieczenie przed pożarem lub zalaniem pomieszczeń 6) ochrona budynku przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu pożaru, napadem, kradzieżą, dewastacją, 7) znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji P.poż, zaworów wodnych, gazowych, 8) zapewnienie bezpieczeństwa osób zamieszkałych czasowo lub korzystających doraźnie z zakwaterowania w internacie 9) wydawanie kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom i osobom zamieszkałym w internacie, 10) utrzymywanie patrolu interwencyjnego w gotowości do natychmiastowego działania na wezwanie pracowników Wykonawcy celem zatrzymania sprawcy przestępstwa dokonanego w ochronionym obiekcie i na terenie do niego przylegającym albo osoby podejrzanej o dokonanie przestępstwa, 11) zapewnienie ochrony czterech sztuk kamer monitorujących obiekty na zewnątrz, 12) zapewnienie interwencji patroli samochodowych w nieprzekraczalnym czasie 10 minut od wszczęcia alarmu , 13) niezwłoczne powiadamianie kierownika internatu lub odpowiednich służb porządkowych o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu internatu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania , 14) kontrolę ruchu osobowego i materiałowego / sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych składników majątku internatu / , 15) zamykanie i otwieranie bramy przy budynku internatu, 16) utrzymanie czystości przed wejściem do budynku internatu / zamiatanie, odśnieżanie /, 17) niedopuszczenie do wnoszenia na teren internatu materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania / używek, alkoholu /, 18) prowadzenie dokumentacji ochronnej, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zwierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej, 19) pełną znajomość topografii internatu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp. 20) monitoring - przeszkolenie i umiejętność z zakresu obsługi monitoringu centralki sygnalizacji napadu i włamania, Ochrona obiektu odbywać się będzie w systemie: w dni powszednie oraz soboty, niedziele , od godz. 22,00 do godz. 6,00 dnia następnego ( tabela cenowa - załącznik nr 9.1 do SIWZ), realizowanym przez co najmniej 1 pracownika ochrony na 8 godzin, przy czym personel ochrony musi być stały. Wykonawca zapewni personel składający się z osób posiadających niezbędne uprawnienia do wykonywania ochrony. Zamawiający wymaga aby wszyscy pracownicy ochrony byli jednolicie ubrani i wyposażeni w sprzęt do łączności na koszt Wykonawcy . Nadzór nad prawidłową ochroną ze strony Wykonawcy i stały kontakt z przedstawicielem obiektu sprawować będzie kierownik pracowników ochrony. Wykonawca będzie utrzymywał stały kontakt z kierownikiem internatu. Inne obowiązki Wykonawcy nie uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zostały ujęte i wyszczególnione we wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień: 79710000-4, III. Zamówienie obejmuje teren wokół budynku szkoły, warsztatów, internatu i kompleksu boisk sportowych należących do Szkoły : 1) patrolowanie obiektu w okresie letnim / kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień / w godz. od 22.00 do 6.00 dnia następnego co 2 godziny patrolem samochodowym w celu zapewnienia porządku publicznego oraz ochrony przed dewastacją, wandalizmem, 2) patrolowanie obiektu w okresie zimowym / październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec / w godz. od 18.00 do 6.00 dnia następnego co 2 godziny patrolem samochodowym w celu zapewnienia porządku publicznego oraz ochrony przed dewastacją, wandalizmem, 3) wydalanie z chronionych obiektów i posesji osób zakłócających porządek w szczególności zachowujących się wulgarnie, awanturniczo, będących pod wpływem alkoholu. Inne obowiązki Wykonawcy nie uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zostały ujęte i wyszczególnione we wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ. 2.1.1 Monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku szkoły oraz warsztatów szkolnych, w których zamontowany jest system alarmowy : 1) od poniedziałku do piątku / w dni nauki szkolnej / włączenie systemu alarmowego o godz. 22.00 a wyłączenie o godz. 6.00 dnia następnego, 2) sobota, niedziela i święta system załączony całodobowo, 3) powiadamianie wskazanego pracownika szkoły oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia w ochranianym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających. 4) weryfikować przesyłane sygnały, 5) zapewnić patrol interwencyjny, który w przypadku alarmu dojedzie do obiektu w czasie nie dłuższym jak 10 minut, 6) w przypadku alarmu podjęcie niezbędnych czynności interwencyjno - zabezpieczających , mających na celu ochronę życia, zdrowia i mienia Zamawiającego na terenie chronionego obiektu, 7) niezależnie od przesyłanych sygnałów z lokalnego systemu alarmowego do codziennych kontroli monitorowanego obiektu, wykonywanych przez patrol interwencyjny. Inne obowiązki Wykonawcy nie uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zostały ujęte i wyszczególnione we wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają ważną i aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (grudzień 2008 - grudzień 2011), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia w zakresie ochrony osób i mienia, każde o wartości podobnej do przedmiotu zamówienia ( w tym: co najmniej jedno dotyczące ochrony osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (grudzień 2008 - grudzień 2011), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia w zakresie ochrony osób i mienia, każde o wartości podobnej do przedmiotu zamówienia ( w tym: co najmniej jedno dotyczące ochrony osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa kodeksu pracy do realizacji zamówienia. Pracownicy Wykonawcy posiadają przeszkolenie z zakresu monitoringu centralki sygnalizacji włamania i napadu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pracownicy Wykonawcy posiadają przeszkolenie z zakresu monitoringu centralki sygnalizacji włamania , napadu i monitoringu wizyjnego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mechanikdebica.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej http://mechanikdebica.edu.pl/ oraz w gab. 23 Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy, ul. Rzeszowska 78, 39-200 Dębica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy, ul. Rzeszowska 78, 39-200 Dębica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.