eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH KRAJOWYCH, POWIATOWYCH I GMINNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Piotrków Trybunalski: WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH KRAJOWYCH, POWIATOWYCH I GMINNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 373213 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH KRAJOWYCH, POWIATOWYCH I GMINNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i naprawa elementów dróg obejmuje: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą asfaltobetonową z otaczarki z obcinaniem krawędzi; - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z otaczarki bez obcinania krawędzi; - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z recyklera z docinaniem krawędzi; - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z recyklera, bez docinania krawędzi; - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową wbudowaną mechanicznie; - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm; - warstwa ścieralna z mieszanek SMA, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm; - remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów-wyboje głębokości 1,5cm; - remont cząstkowy nawierzchni utrwalonych przy pomocy grysów - wyboje 2 cm; - rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7cm na podsypce piaskowej; - remont chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem - uzupełnienie; - remont chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem - płyty inwestora, odzysk z rozbiórki; - rozebranie nawierzchni ręcznie z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej; - remont chodnika z kostki brukowej betonowej szarej, gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem; - remont chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej, gr. 8cm na podsypce cemontowo - piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem; - remont chodnika z kostki brukowej betonowej, gr. 8cm na podsypce cemontowo -piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem - kostka inwestora, odzysk z rozbiórki; - nawierzchnie z kostki granitowej - kostka łupana materiał wykonawcy; - nawierzchnie z kostki granitowej - kostka łupana materiał inwestora; - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 12cm, wypełnienie spoin piaskiem (trylinka); - nawierzchnie z płyt ażurowych 40x40x6cm na podsypce cementowo-piaskowej; - rozebranie obrzeży o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej; - obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem; - obrzeża betonowe kolorowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem; - obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem - obrzeża inwestora - uzupełnienie; - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem; - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem - obrzeże inwestora; - rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej; - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm, ława betonowa z oporem, podsypka cementowo - piaskowa; - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm, ława betonowa z oporem, podsypka cementowo - piaskowa - krawężnik inwestora - uzupełnienie; - naprawy dróg gruntowych szlakowych - profilowanie; - nawierzchnie z żużla paleniskowego, gr. warstwy po zagęszczaniu 10cm; - nawierzchnie z żużla paleniskowego, gr. warstwy po zagęszczaniu 15cm; - nawierzchnie z żużla paleniskowego, gr. warstwy po zagęszczaniu 20cm; - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl.1km koparki o poj. łyżki 0,60m3, grunt kat. III -IV; - nakłady uzupełniające do tablic za każdy dalszy rozpoczęty 1km odl. transportu ponad 1km samochodami samowyładowczymi przy przewozie po drogach nawierzchni utwardzonej, kat. gruntu I - IV; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I - III; - humusowanie z obsianiem trawą przy grubości warstwy humusu 5cm; - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odl. do 1km; - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi każdy następny 1km; - regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych; - regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych; - regulacja pionowa studzienek telefonicznych; - warstwy podsypkowe piaskowe zagęszczone w sposób ręczny, gr. warstwy po zagęszczeniu 5cm; - warstwy podsypkowe cementowo - piaskowe zagęszczane w sposób ręczny, gr. warstwy po zagęszczeniu 5cm; - rozebranie podbudowy z betonu gr.15 cm, mechaniczne; - rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych gr. 4 cm mechaniczne; - podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczaniu 10cm; - podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczaniu 15cm; - podbudowy betonowe pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, gr. warstwy po zagęszczaniu 10cm; - podbudowy betonowe pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, gr. warstwy po zagęszczaniu 15cm; - podbudowa z destruktu asfaltowego grubość po zagęszczaniu 10cm; - podbudowy z tłucznia betonowego, gr. warstwy po zagęszczaniu 10cm; - podbudowa z destruktu asfaltowego lub tłucznia betonowego, gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm - materiał inwestora; - frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 2cm z wywozem kory asfaltowej na plac składowy; - frezowanie nawierzchni asfaltowej z wywozem kory asfaltowej na plac składowy -dodatek za każdy 1cm. W ramach ww. robót, Wykonawca zobowiązany jest do: - Usunięcia rumoszu poza pas drogowy. Rumosz stanowi własność Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę). - Opracowania projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót. - Wykonania, utrzymania w czasie trwania robót oraz demontażu po wykonaniu robót, oznakowania tymczasowego robót. - Wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości, ilości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów. - Przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy ww. znaki znajdują się na terenie realizowanych robót po uprzednim uzgodnieniu z Referatem Geodezji, Kartografii i Katastru Urzędu Miasta ul. Szkolna 28. UWAGA ! Powyższe roboty będą realizowane sukcesywnie, na każdorazowe zlecenie częściowe Zamawiającego. Przewidywana maksymalna ilość poszczególnych robót wymieniona jest w załączonym kosztorysie ofertowym. Ilość ta może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zamianie) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i wg cen określonych w kosztorysie, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym wartość przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w §6 ust. 4 umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót, w stosunku do tego, co zostało określone w kosztorysie ofertowym, którego kserokopia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej umowy określającym zakres prac oraz ceny. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączonej do niniejszej specyfikacji. ZALECENIA ORGANIZACJI ROBÓT Wykonawca powinien realizować roboty przy zastosowaniu następujących wymagań organizacji robót (zalecenia GDDP w Warszawie): - przyspieszenie realizacji robót, - zmniejszenie utrudnień ruchu drogowego dla użytkowników. Dla osiągnięcia w/w celów należy zwrócić szczególną uwagę na: - zmianowość prac dla wybranych asortymentów robót, jak na przykład: roboty nawierzchniowe -12 godzinny dzień pracy (do zmierzchu). Tam, gdzie jest to możliwe należy wykorzystać odbiory częściowe prowadzonych prac w celu oddania fragmentu drogi do ruchu przed upływem terminu zakończenia całości zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o/Piotrków Trybunalski Nr r-ku: 90203000451110000000584850 UWAGA: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH KRAJOWYCH, POWIATOWYCH I GMINNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: -upłynął termin związania ofertą; -zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; -zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; -który został wykluczony z postępowania; -którego oferta została odrzucona - Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na ich wniosek w związku z tym, iż został wykluczony z postępowania lub jego oferta została odrzucona, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. - Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. -jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokonywał będzie oceny w następujący sposób: 1.Wyjaśnienia treści złożonych ofert, omyłki pisarskie i rachunkowe: W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści tj: 1.Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 2. Sposób oceny zgodności oferty z treścią SIWZ Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. Ocena zgodności ofert z treścią SIWZ przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Wykonawca zawarł w swojej ofercie z zastosowaniem treści art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków opisanych w pkt V SIWZ nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt VI SIWZ i zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt VI SIWZ, a które składają się na ofertę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wzór nr 3 do SIWZ); 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, (wzór nr 4 do SIWZ); 3) Oświadczenie o sytuacji ekonomiczno - finansowej, (wzór nr 5 do SIWZ); 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę); 5) Dowód wniesienia wadium w wysokości 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy i 00/100 złotych) 6) Wykaz wykonywanych robót budowlanych (min. 1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie(wzór nr 6 do SIWZ); Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt V.2) SIWZ 7) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, oraz o braku zaległości z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne (wzór nr 7 do SIWZ); 8) Oświadczenie Wykonawcy, że posiadaja średni roczny przychód na przestrzeni trzech ostatnich lat obrotowych na poziomie nie niższym niż 1.000.000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres 9) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór nr 8 do SIWZ); Wykonawca ma posiadać lub dysponować co najmniej następującymi narzędziami lub urządzeniami tj: -koparka -samochód samowyładowczy do 5t -samochód skrzyniowy do 5t -samochód dostawczy -ciągnik kołowy -wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej -frezarka -termos do masy -skrapiarka do bitumu -rozkładarka mas bitumicznych szer. 4,0 m -piła do cięcia nawierzchni z tarczą -recykler 2 szt -walec statyczny samojezdny ogumiony -walec statyczny samojezdny -walec wibracyjny samojezdny -walec wibracyjny 1-osiowy 0,6t -równiarka samojezdna -wibrator płytowy lub ubijak mechaniczny -wibrator powierzchniowy -remonter ciśnieniowy 2 szt -szczotki mechaniczne lub zamiatarki samobieżne, -sprężarka powietrza -mieszarka do stabilizacji gruntu doczepna -przyczepa do przewożenia kabli -spycharka gąsiennicowa -malowarka do znakowania dróg UWAGA! Wykonawca wskaże lokalizację (dokładny adres) WYTWÓRNI MAS BITUMICZNYCH, z której będzie dostarczona mieszanka mineralno-bitumiczna. Odległość wytwórni powinna zapewnić przewiezienie i wbudowanie betonu asfaltowego w prawidłowej technologicznej temperaturze, tj. należy zapewnić dostawę mieszanki mineralno - bitumicznej na miejsce prowadzenia robót w czasie nie przekraczającym dwóch godzin, zgodnie z nieobowiązującą Polską Normą PN - S - 96025: 2000 pkt. 3.4.2 Czas transportu mieszanek mineralno - bitumicznych (od załadunku do rozładunku) nie powinien przekraczać 2 godzin. A TAKŻE WYKONAWCA POWINIEN POSIADAĆ LABORATORIUM LUB MIEĆ ZAWARTĄ UMOWĘ Z LABORATORIUM WYKONUJĄCYM BADANIA ZGODNOŚCI ZASTOSOWANYCH MATERIAŁÓW Z SST. Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 10) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór nr 9 do SIWZ); W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA WYMAGA SIĘ ZAŁĄCZENIA DOKUMENTÓW STWIERDZAJĄCYCH WYKSZTAŁCENIE I UPRAWNIENIA WYMIENIONYCH OSÓB Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie osób, że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2,3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedziano, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. DOTYCZY WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJUM): Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, że: - warunki opisane w pkt V.1) i 4) SIWZ spełniają każdy z osobna, - warunki opisane w pkt V.2) i 3) SIWZ spełniają łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15 DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, WZÓR WNIOSKU ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 10:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.