eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA:WYKONANIE I WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO PLANOWANIA, EWIDENCJI I ROZLICZANIA KOSZTÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-01

Zielonka: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA:WYKONANIE I WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO PLANOWANIA, EWIDENCJI I ROZLICZANIA KOSZTÓW
Numer ogłoszenia: 373194 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia , ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, faks 022 7614446.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA:WYKONANIE I WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO PLANOWANIA, EWIDENCJI I ROZLICZANIA KOSZTÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego umożliwiającego planowanie, ewidencję i rozliczającego koszty, Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia, a w szczególności: a.przeniesienie funkcjonalności z obecnie używanego autorskiego programu w wersji DOS do nowo wytworzonego programu komputerowego wraz z przeniesieniem danych b.przeniesienie autorskich praw majątkowych do wytworzonego programu komputerowego wraz z przekazaniem kodu źródłowego c.udzielenia licencji na korzystanie z innych programów komputerowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia d.dostarczenie i instalacja programów komputerowych dla 35 użytkowników e.wdrożenie oraz zintegrowanie dostarczonego programu z istniejącymi modułami finansowo-księgowym, kadrowo-płacowym i środków trwałych, logistyką zgodnie z opisanymi wymaganiami. f.przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi systemu we wszystkich jednostkach organizacyjnych Zamawiającego g.asysty przy pracy na danych rzeczywistych podczas uruchomienia systemu h.świadczenie opieki serwisowej nad wdrożonymi systemami System ma wspomagać zarządzanie Instytutem w zakresie planowania, ewidencji, rozliczania i sprawozdawczości dotyczącej kosztów prowadzonych przez WITU projektów (w skrócie KOSZTY)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składając ofertę, każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.10.2012 r. godz. 10:00 w wysokości: 4.500,00 PLN. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Zasady wnoszenia wadium: 1.pieniądzu - na konto: PKO BP S.A. Zielonka Nr 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793 z zaznaczeniem: Nr sprawy ZP.27.12.D-42.KO 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Jako potwierdzenia wadium w formach określonych w punktach 11 2.;3; 4 i 5 oryginały należy złożyć w wymaganym terminie w kasie WITU lub dołączyć do oferty. Potwierdzenie (dokument przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: a.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi Certyfikat z normą ISO 9001 lub inny dokument świadczący o rozpoczętym i trwającym procesie certyfikacji lub recertyfikacji ISO

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia, Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi o podobnym zakresie (minimum dwie usługi wykonania systemu do planowania, ewidencji i rozliczania kosztów wraz z wdrożeniem i integracją z systemami klasy ERP w tym jedno z systemem Xpertis na kwoty minimum 180.000 zł bruttto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: kierownik projektu - z wykształceniem wyższym II stopnia, posiadający doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, który uczestniczył w min. jednym wdrożeniu systemu do planowania, ewidencji i rozliczania kosztów na stanowisku Kierownika Projektu; minimum czterech konsultantów wdrożeniowych lub programistów z minimum 3-letnim doświadczeniem w zakresie wdrażania systemów do planowania, ewidencji i rozliczania kosztów oraz szkolenia użytkowników (którzy uczestniczyli w min. jednym wdrożeniu systemu do planowania, ewidencji i rozliczania kosztów) gwarantujących realizację wdrożenia i przeszkolenie pracowników; wszystkie wymienione osoby mają posiadać certyfikaty bezpieczeństwa ważne na dzień składania oferty i ważne przez okres minimum wdrożenia i okresu gwarancji upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących w swej treści tajemnicę służbową klauzula minimum zastrzeżone posiadają własną stronę internetową do przyjmowania i obsługi zgłoszeń awarii, pytań i uwag dotyczących wdrożonych systemów sytuacji ekonomicznej i finansowej, Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: środki finansowe w wysokości 200.000,- zł; ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000 zł. W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania ww. ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz wykonanych zamówień na kwotę min. 180 000 zł brutto (minimum 2 usługi wykonania systemu do planowania, ewidencji i rozliczania kosztów wraz z wdrożeniem i integracją z systemami klasy ERP w tym jedno z systemem Xpertis) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia został wykonany należycie - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5. Wykaz, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj.: kierownik projektu - z wykształceniem wyższym II stopnia, posiadający doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, który uczestniczył w min. jednym wdrożeniu systemu do planowania, ewidencji i rozliczania kosztów na stanowisku Kierownika Projektu; minimum czterech konsultantów wdrożeniowych lub programistów z minimum 3-letnim doświadczeniem w zakresie wdrażania systemów do planowania, ewidencji i rozliczania kosztów oraz szkolenia użytkowników (którzy uczestniczyli w min. jednym wdrożeniu systemu do planowania, ewidencji i rozliczania kosztów) gwarantujących realizację wdrożenia i przeszkolenie pracowników;wszystkie wymienione osoby mają posiadać certyfikaty bezpieczeństwa ważne na dzień składania oferty i ważne przez okres minimum wdrożenia i okresu gwarancji upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących w swej treści tajemnicę służbową klauzula minimum zastrzeżon- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6. Certyfikat z normą ISO 9001 lub inny dokument świadczący o rozpoczęciu i trwającym procesie certyfikacji lub recertyfikacji ISO,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin wykonania - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, 05-220 Zielonka, ul. Prymasa Stefana Wyszńskiego 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego bud. nr 39A pokój nr 203..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.