To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-23
Ogłoszenie nr 373179 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.
Włocławek: Zakup samochodu 5-osobowego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 355259-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Włocławski, krajowy numer identyfikacyjny
91086855300000, ul.
ul. Cyganka
28,
87800
Włocławek, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
54 230 46 00, faks
54 230 46 71, e-mail
starostwo@powiat.wloclawski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.wloclawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup samochodu 5-osobowego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR.272.1.20.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu 5-osobowego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach. Samochód osobowy, fabrycznie nowy, rok produkcji 2016 o liczbie miejsc 5 (4+1). Silnik wysokoprężny (diesel), moc minimum 80 kW, spełniający wymagania EURO 6. Typ nadwozia: 5-drzwiowy SUV o poniższych parametrach: Szerokość całkowita pojazdu - max 2000 mm. Długość całkowita pojazdu - min. 4000 mm. Wysokość całkowita pojazdu - max 1700 mm. Preferowany kolor ciemnoszary lub czarny, lakier metalizowany. Z uwagi na transport osób niepełnosprawnych wymagana możliwość przewożenia złożonego wózka inwalidzkiego w bagażniku. Wyposażenie standardowe: 1. Napęd min. kół przednich. 2. Skrzynia biegów manualna całkowicie zsynchronizowana minimum 5-biegowa. 3. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera. 4. ABS. 5. Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP lub równoważny. 6. Hamulce przednie tarczowe. 7. Regulacja kolumny kierownicy minimum w jednej płaszczyźnie. 8. Wspomaganie układu kierownicy. 9. Zawieszenie niezależne kół przednich i tylnych. 10. Samochód wyposażony w opony letnie i zimowe, felgi min.16 cali. 11. Tapicerka materiałowa, preferowany kolor: czarny. 12. Pokrowce na siedzeniach. 13. Oświetlenie w kabinie. 14. Fotel kierowcy z regulacją wysokości. 15. Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa i pozostawienia włączonych świateł. 16. Centralny zamek z pilotem i alarmem honorowanym przez firmy ubezpieczeniowe. 17. Immobilizer. 18. Klimatyzacja. 19. Światła przeciwmgielne przednie i tylne. 20. Czujnik parkowania. 21. Sterowanie elektryczne szyb minimum przednich. 22. Lusterka boczne sterowane i podgrzewane elektrycznie. 23. Fabryczne radio z MP3. 24. Dywaniki gumowe. 25. Gaśnica zamontowana w miejscu łatwo dostępnym. 26. Podstawowy zestaw narzędzi (podnośnik, klucz do kół, linka holownicza). 27. Pełnowymiarowe koło zapasowe. 28. Drugi komplet kluczyków z pilotem. Wymagania dodatkowe: 1. Gwarancja: 1) na podzespoły mechaniczne - minimum 2 lata licząc od daty odbioru pojazdu przez zamawiającego; UWAGA: Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za dłuższy okres gwarancji na podzespoły mechaniczne zgodnie z kryterium oceny ofert - "Okres gwarancji". 2) na powłokę lakierniczą - minimum 2 lata licząc od daty odbioru pojazdu przez zamawiającego. Okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielanej przez producenta pojazdu. 2. Dostawca zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu (ASO) oraz napraw gwarancyjnych na warunkach określonych we wzorze umowy. 3. Najpóźniej w dniu przekazania pojazdu zamawiającemu wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego 1) kartę pojazdu, 2) świadectwa homologacji, 3) instrukcję obsługi samochodu w języku polskim, 4) deklarację zgodności CE w języku polskim, 5) kartę gwarancyjną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34110000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT52845.53 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 64800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)"
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - III postępowanie.
- Budowa ogrodzenia zewnętrznego, bram i furtek przy budynku żłobka ul. Wieniecka 34A we Włocławku.
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Rewitalizacja Skweru przy Placu Staszica - etap II
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.