eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Zakup samochodu 5-osobowego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-23

Ogłoszenie nr 373179 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.

Włocławek: Zakup samochodu 5-osobowego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355259-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Włocławski, krajowy numer identyfikacyjny 91086855300000, ul. ul. Cyganka  28, 87800   Włocławek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 230 46 00, faks 54 230 46 71, e-mail starostwo@powiat.wloclawski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.wloclawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup samochodu 5-osobowego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR.272.1.20.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu 5-osobowego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach. Samochód osobowy, fabrycznie nowy, rok produkcji 2016 o liczbie miejsc 5 (4+1). Silnik wysokoprężny (diesel), moc minimum 80 kW, spełniający wymagania EURO 6. Typ nadwozia: 5-drzwiowy SUV o poniższych parametrach: Szerokość całkowita pojazdu - max 2000 mm. Długość całkowita pojazdu - min. 4000 mm. Wysokość całkowita pojazdu - max 1700 mm. Preferowany kolor ciemnoszary lub czarny, lakier metalizowany. Z uwagi na transport osób niepełnosprawnych wymagana możliwość przewożenia złożonego wózka inwalidzkiego w bagażniku. Wyposażenie standardowe: 1. Napęd min. kół przednich. 2. Skrzynia biegów manualna całkowicie zsynchronizowana minimum 5-biegowa. 3. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera. 4. ABS. 5. Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP lub równoważny. 6. Hamulce przednie tarczowe. 7. Regulacja kolumny kierownicy minimum w jednej płaszczyźnie. 8. Wspomaganie układu kierownicy. 9. Zawieszenie niezależne kół przednich i tylnych. 10. Samochód wyposażony w opony letnie i zimowe, felgi min.16 cali. 11. Tapicerka materiałowa, preferowany kolor: czarny. 12. Pokrowce na siedzeniach. 13. Oświetlenie w kabinie. 14. Fotel kierowcy z regulacją wysokości. 15. Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa i pozostawienia włączonych świateł. 16. Centralny zamek z pilotem i alarmem honorowanym przez firmy ubezpieczeniowe. 17. Immobilizer. 18. Klimatyzacja. 19. Światła przeciwmgielne przednie i tylne. 20. Czujnik parkowania. 21. Sterowanie elektryczne szyb minimum przednich. 22. Lusterka boczne sterowane i podgrzewane elektrycznie. 23. Fabryczne radio z MP3. 24. Dywaniki gumowe. 25. Gaśnica zamontowana w miejscu łatwo dostępnym. 26. Podstawowy zestaw narzędzi (podnośnik, klucz do kół, linka holownicza). 27. Pełnowymiarowe koło zapasowe. 28. Drugi komplet kluczyków z pilotem. Wymagania dodatkowe: 1. Gwarancja: 1) na podzespoły mechaniczne - minimum 2 lata licząc od daty odbioru pojazdu przez zamawiającego; UWAGA: Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za dłuższy okres gwarancji na podzespoły mechaniczne zgodnie z kryterium oceny ofert - "Okres gwarancji". 2) na powłokę lakierniczą - minimum 2 lata licząc od daty odbioru pojazdu przez zamawiającego. Okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielanej przez producenta pojazdu. 2. Dostawca zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu (ASO) oraz napraw gwarancyjnych na warunkach określonych we wzorze umowy. 3. Najpóźniej w dniu przekazania pojazdu zamawiającemu wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego 1) kartę pojazdu, 2) świadectwa homologacji, 3) instrukcję obsługi samochodu w języku polskim, 4) deklarację zgodności CE w języku polskim, 5) kartę gwarancyjną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT52845.53
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Uni-Car Dwa Sp. z o.o.,  piotr.peregonczuk@renault.torun.pl,  ul. M. Skłodowskiej-Curie 67A,  87-100,  Toruń,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64800.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68800.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.