eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa syren elektronicznych, przewoźnej pompy powodziowej i zapór przeciwpowodziowych dla Miasta Jelenia Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-13

Jelenia Góra: Dostawa syren elektronicznych, przewoźnej pompy powodziowej i zapór przeciwpowodziowych dla Miasta Jelenia Góra
Numer ogłoszenia: 373138 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159, 7546204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa syren elektronicznych, przewoźnej pompy powodziowej i zapór przeciwpowodziowych dla Miasta Jelenia Góra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dla części I


- dostawa i montaż 13 kpl. fabrycznie nowych punktów alarmowych, w tym syren elektronicznych, dla Miasta Jelenia Góra w ramach systemu alarmowania ludności oraz rozbudowa i modernizacja istniejącej stacji bazowej digitexCZK do poziomu digitexCZK/IP ze sterowaniem (załączaniem) punktów alarmowych drogą radiową wykorzystując transmisję cyfrową, szyfrowanego łącza radiowego wykorzystującego protokół transmisji NXDN, pracującego w trybie wielodostępowego FDMA.
Jako punkt alarmowy przyjmuje się zestaw głośników z urządzeniem sterującym (syrena elektroniczna), montowany na nowych lokalizacjach lub istniejącej infrastrukturze, zasilany energią elektryczną, ze sterowaniem cyfrowym, szyfrowanym łączem radiowym wykorzystującym protokół transmisji NXDN, pracujący w trybie wielodostępu FDMA oraz przygotowany do wykorzystania technologii IP w ramach dedykowanej sieci LAN;

Dla części II

- dostawa fabrycznie nowej przewoźnej pompy powodziowej wraz z osprzętem dla Miasta Jelenia Góra;

Dla części III

- dostawa 30 szt. fabrycznie nowych zapór przeciwpowodziowych jednokomorowych dla Miasta Jelenia Góra.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.24.00.00-8, 34.14.42.13-4, 44.21.23.83-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt.9.2. Tomu I SIWZ.
      OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert ukończył z należytą starannością realizację:
      Dla części I


      - co najmniej jednego (1) zamówienia polegającego na dostawie i instalacji elementów systemu alarmowania i ostrzegania ludności, sterowanego z wykorzystaniem indywidualnych adresów IP w sieci LAN/WAN
      oraz
      - co najmniej jednego (1) zamówienia polegającego na dostawie i instalacji elementów systemu alarmowania i ostrzegania, wykorzystującego do sterowania syrenami cyfrowymi (minimum 5 szt.), szyfrowanego protokołu transmisji NXDN (FDMA) . Łączna wartość powyższych zamówień nie może być mniejsza niż 100 000 PLN.
      Dla części II
      - co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie pompy powodziowej o wydajności nie mniejszej niż 200 m3.
      Dla części III
      - co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie zapór przeciwpowodziowych w ilości nie mniejszej niż 15 sztuk.

      Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wykaz głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do Tomu I SIWZ oraz załączeniem dowodów, że zostały one wykonane należycie. Pod pojęciem głównych dostaw Zamawiający rozumie dostawy, które w sposób jednoznaczny potwierdzają spełnianie postawionego przez Zamawiającego warunku.
      OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt.9.2. Tomu I SIWZ.
      OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt.9.2. Tomu I SIWZ.
      OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I


      Wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub posiadać środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (słownie złotych: dwieście tysięcy). Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy odpowiadającą tej kwocie, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

      Dla części II i III
      Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt.9.2. Tomu I SIWZ.

      OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

  • wykaz głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do Tomu I SIWZ oraz załączeniem dowodów, że zostały one wykonane należycie.
    Pod pojęciem głównych dostaw Zamawiający rozumie dostawy, które w sposób jednoznaczny potwierdzają spełnianie postawionego przez Zamawiającego warunku.
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy odpowiadającą tej kwocie, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  • Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Wykonawca załączy stosowne oświadczenie określające charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem.
  • Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w §4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2013.231), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków, które zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.:
a) wystąpienie warunków pogodowych i klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej prac lub uniemożliwiających prowadzenie prac, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
W przypadku wystąpienia wyżej wymienionej okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tej okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul.Sudecka 29, pokój 22, 58-500 Jelenia Góra, Polska. SIWZ jest wydawana bezpłatnie na płycie CD.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Sudecka 29, pokój 25, 58-500 Jelenia Góra, Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa syren elektronicznych dla Miasta Jelenia Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 13 kpl. fabrycznie nowych punktów alarmowych, w tym syren elektronicznych, dla Miasta Jelenia Góra w ramach systemu alarmowania ludności oraz rozbudowa i modernizacja istniejącej stacji bazowej digitexCZK do poziomu digitexCZK/IP ze sterowaniem (załączaniem) punktów alarmowych drogą radiową wykorzystując transmisję cyfrową, szyfrowanego łącza radiowego wykorzystującego protokół transmisji NXDN, pracującego w trybie wielodostępowego FDMA.
    Jako punkt alarmowy przyjmuje się zestaw głośników z urządzeniem sterującym (syrena elektroniczna), montowany na nowych lokalizacjach lub istniejącej infrastrukturze, zasilany energią elektryczną, ze sterowaniem cyfrowym, szyfrowanym łączem radiowym wykorzystującym protokół transmisji NXDN, pracujący w trybie wielodostępu FDMA oraz przygotowany do wykorzystania technologii IP w ramach dedykowanej sieci LAN;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.24.00.00-8, 45.31.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przewoźnej pompy powodziowej wraz z sprzętem dla Miasta Jelenia Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowej przewoźnej pompy powodziowej z osprzętem dla Miasta Jelenia Góra.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.13-4, 34.22.33.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zapór przeciwpowodziowych dla Miasta Jelenia Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 30 szt. fabrycznie nowych zapór przeciwpowodziowych jednokomorowych dla Miasta Jelenia Góra.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.83-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.