To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-13
Warszawa: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 130.000 euro na świadczenie obsługi prawnej Projektu systemowego p.n. Rozwój kwalifikacji i umiejętności kadry pielęgniarskiej w kontekście zmian epidemiologicznych będących następstwem starzejącego się społeczeństwa - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II Działanie 2.3 Podziałanie 2.3.2, zwanego dalej Projektem.
Numer ogłoszenia: 373102 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330664 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych, ul. A.Pawińskiego 5a, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5923450, faks 22 6584733.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 130.000 euro na świadczenie obsługi prawnej Projektu systemowego p.n. Rozwój kwalifikacji i umiejętności kadry pielęgniarskiej w kontekście zmian epidemiologicznych będących następstwem starzejącego się społeczeństwa - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II Działanie 2.3 Podziałanie 2.3.2, zwanego dalej Projektem..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej przy realizacji Projektu (Informacja o Projekcie stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Przez świadczenie obsługi prawnej rozumieć należy, w szczególności: 1)Udzielanie porad prawnych, bieżąca konsultacja prawna związana z realizacją Projektu, 2)Sporządzanie pisemnych opinii prawnych i stanowisk w szczególności w zakresie: bieżącej konsultacji prawnej związanej z realizacją Projektu, wykładni przepisów prawa, dokumentów, wytycznych mających zastosowanie przy realizacji projektu, jak i informowania Zleceniodawcy o zmianach przepisów prawnych i wytycznych PO KL; 3)Opracowywanie i weryfikacja pod względem prawnym dokumentów i materiałów dotyczących realizacji Projektu takich jak: umowy, aneksy, porozumienia, regulaminy, instrukcje, zarządzenia, pisma; 4)Opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz udział w pracach Komisji przetargowej, przeprowadzającej procedury określone w ustawie Prawo zamówień publicznych, takich jak: dokonywanie ogłoszeń, bieżące odpowiadanie na zapytania wykonawców, otwarcie ofert, analiza ofert, wybór najkorzystniejszej oferty w ramach komisji przetargowej, wiodący udział w innych czynnościach wymaganych/ koniecznych z punktu widzenia ustawy Prawo zamówień publicznych w zależności od przebiegu postępowania o zamówienie publiczne (np. odrzucenie oferty, wykluczenie wykonawcy, badanie rażąco niskiej ceny, wezwanie do uzupełnienia braków oferty itd.), rozstrzyganie wątpliwości zamawiającego i członków komisji przetargowej dotyczącej interpretacji ustawy, informacje dotyczące wybrania oferty, dokumentowanie czynności postępowania, sporządzenie protokołów z postępowań, sporządzenie rocznej informacji dla UZP o udzielonych zamówieniach publicznych, 5)Prowadzenie czynności związanych z postępowaniami podrogowymi, a w szczególności: nadzorowanie poprawności prowadzonych postępowań, udział w analizie ofert, wybór najkorzystniejszej oferty, rozstrzyganie wątpliwości wynikłych w ramach postępowania, nadzorowanie dokumentowania czynności w ramach prowadzonych postępowań, 6)Pełnienie zastępstwa procesowego (występowanie przed sądami i urzędami), w tym w związku z zaskarżaniem rozstrzygnięć w ramach procedury określonej w pkt Usługi o których mowa w pkt1-6 winny być wykonywane na następujących warunkach: 1)przedmiot zamówienia będzie wykonywany osobiście przez osobę wykonującą zawód radcy prawnego lub adwokata, wskazaną w Ofercie, w siedzibie Zamawiającego, 2)oprócz udziału w posiedzeniach komisji przetargowej osoba ta będzie zobowiązana zapewnić doradztwo co najmniej 2 razy w tygodniu w siedzibie Zamawiającego przez co najmniej 2-3 godziny (z czego jeden stały dyżur w ustalonym dniu roboczym tygodnia), a także w innym czasie jeśli będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zapewni konsultacje telefoniczne i mailowe we wszystkie dni robocze w godzinach 9-16, 3)termin sporządzania pisemnych opinii i stanowisk nie będzie przekraczał więcej niż 2 dni roboczych, a w sprawach skomplikowanych pod względem prawnym, nie więcej niż 5 dni roboczych, 4)osoba wykonująca zawód radcy prawnego lub adwokata wskazana w Ofercie Wykonawcy do realizacji niniejszego zamówienia powinna pozostawać w stałym kontakcie mailowym z Zamawiającym. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w Ogólnych Warunkach Umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy p.n. Rozwój kwalifikacji i umiejętności kadry pielęgniarskiej w kontekście zmian epidemiologicznych będących następstwem starzejącego się społeczeństwa - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II Działanie 2.3 Podziałanie 2.3.2.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Radca prawny Jacek Chojnacki, ul. Anielin 1 m 19, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21463,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26400,00
Oferta z najniższą ceną: 26400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 243540,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.