Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-28
Oleśnica: Wykonywanie usług geodezyjnych: podział nieruchomości, wznowienie granic oraz modernizacja operatu ewidencji gruntów dla Miasta Oleśnicy (nr sprawy: ZP/PN/30/2010)
Numer ogłoszenia: 372947 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oleśnica , Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 7982100, faks 071 7982117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług geodezyjnych: podział nieruchomości, wznowienie granic oraz modernizacja operatu ewidencji gruntów dla Miasta Oleśnicy (nr sprawy: ZP/PN/30/2010).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług geodezyjnych: podział nieruchomości, wznowienie granic oraz modernizacja operatu ewidencji gruntów (zmiana sposobu użytkowania części działek, połączenia działek itp.) dla Miasta Oleśnicy. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany realizować każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego, z których wynikał będzie zakres, termin i miejsce wykonywania prac. Zamawiający przewiduje: 1) podział nieruchomości: a) na dwie działki - 6 szt.; b) od trzech do czterech działek - 3 szt.; c) od pięciu do ośmiu działek - 4 szt.; d) od dziewięciu do szesnastu działek - 1 szt. 2) wznowienie granic nieruchomości: a) do czterech punktów - 4 szt.; b) od pięciu do ośmiu punktów - 6 szt.; c) od dziewięciu do 12 punktów - 2 szt.; d) powyżej 12 punktów - 1 szt. 3) modernizacja operatu ewidencji gruntów: a) do dwóch działek - 5 szt.; b) trzy działki - 4 szt.; c) cztery działki - 2 szt.; d) pięć działek - 3 szt.; e) sześć działek - 3 szt.; f) siedem działek - 2 szt.; g) osiem działek - 2 szt.; h) dziewięć działek i więcej - 2 szt. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: po podpisaniu umowy w terminie do dnia 31.12.2011r.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada osoby, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia tj. określone w art. 43 pkt 2 Ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, pok. nr 213; strona internetowa - bezpłatnie, po zgłoszeniu wniosku - za zaliczeniem pocztowym lub osobiście (cena 30 zł).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2011 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. w Oleśnicy, Rynek - Ratusz w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 11; otwarcie w UM Oleśnicy, Rynek - Ratusz w Sali Obrad - pok. nr 5 (parter) dnia 07.01.2011 o godz. 11:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1465D w miejscowości Jemielna
- Przebudowa nawierzchni chodnika oraz zjazdów do posesji zlokalizowanych w ciągu ul. Krzywoustego w Oleśnicy na odc. od ul. Tołstoja do ul. Lotniczej - etap II
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
- Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa parkingu przy ul. Chopina"
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem metalowym o konstrukcji samonośnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację robót budowlanych dotyczących budynku przy ul. Partyzantów 5 w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: 1. Przedłużenie ul. Wilczyńskiego przy osiedlu "Leśny Zakątek" , 2. Przebudowa chodnika i zatoki postojowej wzdłuż ul. W.Barczewskiego w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.