eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Rewaloryzacja i adaptacja Wozowni Artyleryjskiej wraz z otoczeniem, na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-22

Ogłoszenie nr 372921 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.

Gdańsk: Rewaloryzacja i adaptacja Wozowni Artyleryjskiej wraz z otoczeniem, na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.3 Materialne i niematerialne dziedzictwo kulturowe, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk, krajowy numer identyfikacyjny 19057266000000, ul. ul. Gradowa  6, 80802   Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 300 08 42, e-mail twierdza@hewelianum.pl, faks 58 742 15 13.
Adres strony internetowej (URL): www.hewelianum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.hewelianum.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.hewelianum.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Centrum Hewelianum, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewaloryzacja i adaptacja Wozowni Artyleryjskiej wraz z otoczeniem, na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer referencyjny: DPZ.26.9.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich - Rewaloryzacja i adaptacja Wozowni Artyleryjskiej wraz z otoczeniem, na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku. Zadanie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.3 Materialne i niematerialne dziedzictwo kulturowe, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Roboty realizowane będą zgodnie z decyzjami Prezydenta Miasta Gdańska: pozwoleniem na budowę Nr WUAiOZ-I-6740.2356-2.2014.4-SA.313559 z dnia 23.12.2014r., pozwoleniem zamiennym Nr WUAiOZ-I-6740.2356-4.2015.4-SA.46250 z dnia 16.03.2015r., pozwoleniem wodno-prawnym Nr WŚ.III.6341.105.2014.JW. z 23.01.2015r. i Decyzją PWKZ z dnia 20.11.2014r. Nr ZN.5142.1456.2014.JN, w oparciu o dokumentację projektową obejmującą: 1) wielobranżowy projekt budowlany (architektura, konstrukcja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne wewnętrzne i zewnętrzne, kanalizacja deszczowa, instalacje teletechniczne), 2) wielobranżowy projekt wykonawczy w w/w branżach, uzupełniony o projekt instalacji automatyki i BMS, projekt systemu sygnalizacji pożaru oraz projekt technologiczny instalacji fotowoltaicznej, Uwaga: Projekt wykonawczy systemu sygnalizacji pożaru wykonany w 2016, roku zawiera także aktualne rozwiązania w zakresie systemu oddymiania i koniecznej rozbudowy istniejącej centrali pożarowej oraz wytyczne branżowe związane z wprowadzeniem SSP. Oczekuje się od wykonawców wykonania tych elementów zgodnie z w/w projektem SSP oraz uwzględnienia w wycenie konieczności uwzględnienia zawartych w nim wytycznych dla innych branż, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objętych zamówieniem, 4) program prac konserwatorskich. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie robót rozbiórkowych w budynku, w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji inwestycji, wraz z wywozem i utylizacją powstałych odpadów. 2) Zabezpieczenie, w niezbędnym zakresie, urządzeń i instalacji nieprzewidzianych do rozbiórki (w tym złącza gazowego na elewacji budynku), kolidujących z wykonywanymi robotami. 3) Prace konserwatorskie 4) Roboty branży konstrukcyjno-budowlanej obejmujące budynek oraz mostek łączący budynek z pochylnią prowadzącą na Wysokie Czoło Kurkowe 5) Roboty branży elektrycznej 6) Roboty branży sanitarnej 7) Roboty branży teletechnicznej 8) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej 9) Roboty związane z zagospodarowaniem otaczającego terenu (rozebranie istniejącej nawierzchni z kamienia, oczyszczenie terenu przy budynku oraz skarpy z gruzu i śmieci, wraz z wywozem i utylizacją odpadów, kształtowanie i wyrównanie terenu, wykonanie nawierzchni ziemno-żwirowej na pochylni, wykonanie nawierzchni utwardzonych w rejonie budynku, mała architektura) 10) Prace w zakresie zieleni niezbędne dla realizacji zadania, w tym zabezpieczenie na czas budowy drzew rosnących w pobliżu budynku, oczyszczenie terenu płaskiego i skarpy z chwastów, rozplantowanie 5cm ziemi urodzajnej na oczyszczonym terenie płaskim i skarpie, wysianie mieszanki traw wraz z nawożeniem). 11) Po wykonanych robotach - oczyszczenie terenu i naprawa ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku działań wykonawcy 12) Wykonanie wymaganych przepisami prób, badań i pomiarów kontrolnych 13) Obsługa geodezyjna prowadzonych robót 14) Nadzór archeologiczny nad prowadzonymi robotami 15) Dokonywanie uzgodnień z gestorami sieci uzbrojenia terenu, w zakresie terminów wykonywania robót oraz przeprowadzanie odbiorów branżowych z gestorami sieci. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa z programem prac konserwatorskich 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) 3) Przedmiary robót

II.5) Główny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków
Dodatkowe kody CPV:45212350-4, 45111300-4, 45332000-3, 45331000-6, 45311000-0, 43314300-4, 45312000-7, 45232454-9, 45231100-8, 45111291-4, 45233200-1, 77314100-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przewiduje się możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, do 10% wartości zamówienia
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 01/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Wykonawca w okresie nie dłuższym niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie posiada minimalny roczny obrót w obszarze objętym zamówieniem w wysokości 4.000.000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych). 2. Wykonawca, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające przebudowie i adaptacji do nowych celów budynku wpisanego do rejestru zabytków, wraz z przebudową bądź budową instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł brutto, 2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby: a) kierownika budowy - posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającego kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, określone w art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. D.U. z 2014r. poz. 1446 z późn. zmianami), b) kierownika robót elektrycznych - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) kierownika robót sanitarnych - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, d) kierownika prac konserwatorskich - posiadającego kwalifikacje do kierowania pracami konserwatorskimi przy zabytkach nieruchomych określone w art. 37a Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. D.U. z 2014r. poz. 1446 z późn. zmianami). Zamawiający uznaje uprawnienia budowlane w w/w zakresie uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, zgodnie z art. 104 tejże ustawy. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich, które nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast uprawnień określonych w pkt. 2, wystarczające jest posiadanie odpowiedniej decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub legitymowanie się prawem do świadczenia usług transgranicznych. Przed podpisaniem umowy osoby te winny spełniać wymogi odnośnie wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP, określone ustawą Prawo budowlane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 3) oświadczenie wykonawcy o rocznym obrocie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 4) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji30
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - kierownika budowy 10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne zmiany umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, mogą dotyczyć: 1) warunków płatności, 2) terminu realizacji zamówienia, 3) zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 4) zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego, przy czym zmiana kierownika budowy, którego kwalifikacje były oceniane w ramach kryterium oceny ofert, zmiana jest niedopuszczalna, za wyjątkiem nagłej, poważnej sytuacji losowej uniemożliwiającej wskazanej osobie wykonywanie obowiązków określonych umową. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji, wykonawca musi wykazać, że wskazanie nowego kierownika budowy nie spowodowałoby obniżenia punktacji uzyskanej przez ofertę w ramach kryterium "doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia". Dodatkowo taka zmiana może nastąpić wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego 5) aktualizacji lub zmiany rozwiązań projektowych, z uwagi na: postęp techniczny, zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, zalecenia służb konserwatorskich w trakcie realizacji inwestycji,czy też z innych uzasadnionych powodów 6) wynagrodzenia Wykonawcy, jedynie w przypadkach, o których mowa w ust. 2 pkt 2, pkt. 11, pkt. 12umowy lub innych, przewidzianych przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w przypadku: 1) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wynikającej z: a) niezbędnej zmiany technologii wykonania robót stwierdzonej przez inspektora nadzoru lub nadzór konserwatorski, b) zmiany projektu budowlanego w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub ich usprawnienia, 2) wystąpienia konieczności wykonania niezbędnych robót dodatkowych, 3) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w dokumentacji projektowej lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego urządzenia z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym, z zastrzeżeniem, że wartość wynagrodzenia wykonawcy nie może ulec zwiększeniu, 4) realizacji, w drodze odrębnej umowy, prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymagających koordynacji i uwzględnienia wzajemnych powiązań, o okres niezbędny do wykonania tych prac, 5) zmiany w dokumentacji projektowej wymagające czasu na uzyskanie decyzji lub uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie robót - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji lub uzgodnień, 6) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy 7) opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, lub w zakresie dokonywania odbiorów, 8) zawieszenia robót przez Zamawiającego, 9) innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca 10) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, przy czym fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez nadzór inwestorski, 11) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót), 12) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 13) gdy wprowadzenie zmian dotyczących zakresu lub technologii prac zaleci lub nakaże Konserwator Zabytków, 14) gdy zmiany są konieczne na skutek ujawnienia się nieprzewidzianych przeszkód w robotach, lub błędów w dokumentacji, 15) jeżeli zmiany pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, 16) jeżeli zmiany dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych Zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 4. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 5. W celu sprawnej realizacji przedmiotu umowy, dopuszcza się zmiany zakresu robót budowlanych w miejsce robót przewidzianych w umowie, pod warunkiem braku konieczności zmiany uzyskanych wcześniej decyzji administracyjnych oraz pod warunkiem, że nie powodują one zwiększenia zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie ani też podwyższenia wynagrodzenia brutto, o kwotę wyższą niż 15% wartości przedmiotu umowy. Wykonawca może wprowadzić zmiany zakresu robót budowlanych po uprzedniej, pisemnej zgodzie Zamawiającego oraz po dokonaniu stosownych wpisów w dzienniku budowy. Konieczne do zrealizowania roboty wynikające ze zmiany zakresu robót budowlanych, mogą zostać wykonane na podstawie protokołu konieczności potwierdzonego przez właściwego Inspektora nadzoru inwestorskiego i zatwierdzonego przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.