To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372883 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Opole: Usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 330704
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, krajowy numer identyfikacyjny
53141266800000, ul.
Rynek-Ratusz
,
45015
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 451 19 21, 77 451 19 22, faks
77 454 98 44, e-mail
pzp@um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.5.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole. Zakres: 1) Stałe utrzymanie czystości w budynkach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, w szczególności polegające na: a) zamiataniu klatek schodowych - 3 razy w tygodniu, b) myciu klatek schodowych, parapetów, pochwytów balustrad, drzwi wejściowych, numerów budynków oraz pomieszczeń wspólnego użytku - 3 razy w tygodniu, c) zamiataniu korytarzy piwnicznych, strychów, suszarni, pralni i innych pomieszczeń wspólnego użytku mieszkańców - 1 raz w miesiącu, d) myciu okien (w tym piwnicznych) wraz z ramami, skrzynek pocztowych i reklamowych, gablot ogłoszeniowych, kasetonów domofonowych, kloszy lamp, grzejników oraz lamperii - 1 raz na kwartał (w ostatnich dwóch tygodniach kwartału), e) bieżącym zgłaszaniu Zamawiającemu wszelkich zauważonych awarii, usterek wynikających z eksploatacji budynku, w tym informacji w zakresie tworzenia się sopli oraz nawisów śnieżnych na budynkach Gminy Opole, nieterminowego wywozu nieczystości przez firmę wykonującą te usługi oraz braku pojemników na odpady komunalne lub niewystarczającej ilości pojemników, f) zamieszczaniu na klatkach schodowych harmonogramów wykonywania prac sporządzonych przez Wykonawcę oraz regulaminów porządku domowego i innych ogłoszeń dostarczonych przez Zamawiającego, g) bieżącym usuwaniu zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z drzwi wejściowych, ścian, elewacji budynków Gminy Opole. 2) Stałe utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do umowy, w szczególności polegające na: a) usuwaniu chwastów i trawy rosnących przy elewacji budynków oraz z chodników i krawężników - na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie, b) sprzątaniu placów zabaw w szczególności: usuwanie odchodów zwierzęcych i innych nieczystości, opróżnianiu koszy na śmieci, zamiataniu, grabieniu - na bieżąco nie rzadziej niż 5 razy w tygodniu, c) sprzątaniu, grabieniu i zamiataniu terenów zewnętrznych wraz z usuwaniem z ich powierzchni wszelkich zanieczyszczeń komunalnych, opadłych i zalegających liści oraz gałęzi - na bieżąco nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu, d) bieżącym wywozie liści, gałęzi oraz innych nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych - najpóźniej w dniu wykonania prac, e) myciu urządzeń zabawowych oraz siłowych - 1 raz na kwartał, f) utrzymywaniu w czystości obudów śmietnikowych i czystości wokół pojemników (sprzątanie - zamiatanie) przynależnych do budynków Gminy Opole - na bieżąco, nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu, g) przeprowadzaniu dezynfekcji pojemników na odpady komunalne oraz obudów śmietnikowych przynależnych do budynków Gminy Opole - 1 raz na miesiąc, h) przeprowadzaniu dezynfekcji pojemników na odchody zwierzęce - 1 raz w miesiącu, i) bieżącym usuwaniu skutków gołoledzi i opadów śniegu z chodników, dojść do budynków i obudów śmietnikowych poprzez odgarnianie śniegu i posypywanie piaskiem - w dni robocze najpóźniej do godz. 7:00, a w dni wolne od pracy najpóźniej do godz. 8:00, j) ustawianiu skrzyń na piasek, uzupełnianiu ich piaskiem i zwożenie skrzyń po zakończonej akcji zimowej (zaopatrzenie w skrzynie i piasek należy do Wykonawcy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90911200-8,
90911300-9,
90610000-6,
90620000-9,
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole - Rejon I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT212869.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 196983,48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole - Rejon II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT229412.73 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 212327,88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole - Rejon III |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT190756.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 164759,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- WIW.DA.272.8.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Serologii WIW w Opolu
- Dostawa generatorów elektrochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem zamykania naczyń dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu na lata 2024 - 2026
- Zakup subskrypcji na posiadane oprogramowanie systemowe VMware
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Nowy Dwór Prudnicki" - z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.