eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-09

Włocławek: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
Numer ogłoszenia: 372864 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. , ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121805, faks 054 4121804.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych, typu: a) pojemniki 120 l w ilości 1500 szt. b) pojemniki 240 l w ilości 500 szt. c) pojemniki 1100 l w ilości 200 szt. 2. Dane techniczne pojemników: a) Parametry techniczne pojemników 120 l - 1500 szt. - pojemnik na odpady stałe, z pokrywą, - pojemniki dwukołowe z pełnymi osiami, - wykonane z tworzywa sztucznego PEHD polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości, - pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia, - na pokrywie pojemnika wytłoczenie NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU, - wyposażone w cichobieżne kółka o średnicy 200 mm., - zastosowanie barwników bez kadmu i ołowiu, - kolorystyka - pojemnik zielony RAL 6011, - przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne, - posiadające listwę zabezpieczającą dno pojemnika przed ścieraniem, - na korpusie nazwa firmy w kolorze białym: PGK Saniko tłoczona na pojemniku metodą termoprintu, - cechowanie pojemnika (kolejny numer pojemnika/ rok produkcji), - pojemność 120 litrów, - ciężar właściwy - min. 10 kg, - wysokość przy zamkniętej pokrywie - max 1005 mm, - wysokość przy otwartej pokrywie - min. 860 mm - max 1030 mm, - szerokość pojemnika - max 505 mm, - głębokość - max 555 mm, - wykonane zgodnie z normą PN-EN 840, - posiadać atest higieniczny PZH (Państwowego Zakładu Higieny) oraz znak jakości, - znak zgodności z normą EN-840, CE oraz znak jakości wytłoczone na pojemniku. b) Parametry techniczne pojemników 240 l - 500 szt. - pojemniki na odpady stałe, z pokrywą, - pojemniki dwukołowe z pełnymi osiami, - wykonane z tworzywa sztucznego PEHD polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości, - pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia, - na pokrywie pojemnika wytłoczenie NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU, - wyposażone w cichobieżne kółka o średnicy 200 mm., - zastosowanie barwników bez kadmu i ołowiu, - kolorystyka - pojemnik zielony RAL 6011, - przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne, - posiadające listwę zabezpieczającą dno pojemnika przed ścieraniem, - na korpusie nazwa firmy w kolorze białym: PGK Saniko tłoczona na pojemniku metodą termoprintu, - cechowanie pojemnika (kolejny numer pojemnika/ rok produkcji), - pojemność 240 litrów, - ciężar właściwy - min. 14 kg, - wysokość przy zamkniętej pokrywie - max 1100mm, - wysokość przy otwartej pokrywie - min. 860 mm - max 1030 mm, - szerokość pojemnika - 580 mm ? 5 mm, - głębokość - max 740 mm, - wykonane zgodnie z normą PN-EN 840, - posiadać atest higieniczny PZH (Państwowego Zakładu Higieny) oraz znak jakości, - znak zgodności z normą EN-840, CE oraz znak jakości wytłoczone na pojemniku. c) Parametry techniczne pojemników 1100 l - 200 szt. - pojemnik na odpady stałe z płaską pokrywą, - pojemniki czterokołowe, - wykonane z tworzywa sztucznego PEHD polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości, - pojemniki powinny charakteryzować się odpornością mechaniczną, odpornością na promienie UV oraz na niskie temperatury i chemikalia, - wyposażony w cichobieżne kółka o średnicy 200 mm., - zastosowanie barwników bez kadmu i ołowiu, - kolorystyka - pojemnik zielony RAL 6011, - przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki bezpylne: wyposażony w boczne bolce do opróżniania pojemnika, - na korpusie nazwa firmy w kolorze białym: PGK Saniko tłoczona na pojemniku metodą termoprintu, - cechowanie pojemnika (kolejny numer pojemnika / rok produkcji), - pojemność 1100 litrów, - ciężar właściwy - min. 50 kg, - wysokość przy zamkniętej pokrywie - max 1470 mm, - wysokość przy otwartej pokrywie - min. 860 mm - max 1290, - szerokość pojemnika z zaczepami - 1370 mm ? 10 mm, - głębokość przy zamkniętej pokrywie - max 1115 mm, - wykonane zgodnie z normą PN-EN 840, - posiadać atest higieniczny PZH (Państwowego Zakładu Higieny) oraz znak jakości, - znak zgodności z normą EN-840, CE oraz znak jakości wytłoczone na pojemniku. 3. Wykonawca własnym środkiem transportu i na własny koszt zapewni dostawę przedmiotowych pojemników do siedziby Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy pojemników w okresie jednego roku od daty podpisania umowy, każdorazowo według złożonego przez Zamawiającego zamówienia na określoną partię pojemników. 5. Termin dostawy nie może przekroczyć 14 dni od chwili przyjęcia pisemnego zamówienia przesłanego faxem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy każdego rodzaju pojemnika wykonanego z tworzywa sztucznego wyszczególnionego w opisie przedmiotu zamówienia, w minimalnych ilościach: 120 l - 750 szt., 240 l - 250 szt., 1100 l - 100 szt. każda dostawa. Zamawiający wymaga, aby fakt należytego wykonania ww. dostaw został potwierdzony odpowiednimi dokumentami, które potwierdzą rodzaje i ilości dostarczonych pojemników

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę odpowiadającą wartości oferowanej ceny brutto za dostawę pojemników będących przedmiotem oferty; - Wykonawca winien udokumentować posiadanie środków własnych lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 100% wartości ofertowej ceny brutto za dostawę pojemników będących przedmiotem oferty - Informacja z banku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny. 2. Certyfikat zgodności z normą EN 840. 3. Dokument nadania znaku jakościowego wydany przez uprawnioną jednostkę ds. zabezpieczenia jakości i znakowania. 4. Wzory pojemników objętych przedmiotem zamówienia - dostarczone wzory pojemników winny być zgodne z parametrami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia rozdz. III SIWZ i wykonane zgodnie z wytycznymi określonymi w rozdz. XI pkt. 3 SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Wypełniony formularz cenowy. 3. Zaakceptowany projekt umowy. 4. Dowód wpłacenia wadium. 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych ustaw lub dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację zamówienia; b) nastąpi zmiana stawki podatku VAT; c) nastąpi zmiana osób wymienionych w umowie; d) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej niezależnie od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zamówienia. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, w szczególności siłą wyższą będzie działanie sił przyrody, jak huragan, powódź, zamieć lub zgon Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.saniko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGK Saniko Sp. z o.o. ul. Komunalna 4 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba PGK Saniko Sp. z o.o. ul. Komunalna 4 87-800 Włocławek - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.