eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Dostawa pomocy dydaktycznych, instrumentów muzycznych oraz sprzętu sportowego do realizacji projektuIndywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III w Gminie Libiąż

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-01

Libiąż: Dostawa pomocy dydaktycznych, instrumentów muzycznych oraz sprzętu sportowego do realizacji projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III w Gminie Libiąż
Numer ogłoszenia: 372798 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Administracyjny , ul. Ignacego Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6277338, 6271841, faks 032 6277338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, instrumentów muzycznych oraz sprzętu sportowego do realizacji projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III w Gminie Libiąż.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych, instrumentów muzycznych oraz sprzętu sportowego do realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III w Gminie Libiąż.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 22113000-5 książki biblioteczne, 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego, 37300000-1 Instrumenty muzyczne i ich części, 37400000-2 sprzęt sportowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części ze względu na rodzaj dostarczanego asortymentu: CZĘŚĆA:Pomoce dydaktyczne CZĘŚĆ B:Instrumenty muzyczne CZĘŚĆ C: Sprzęt sportowy. Zakres ilościowy, terminy dostawy oraz asortyment przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Miejscem wykonania zamówienia są placówki oświatowe tj.: Szkoła Podstawowa nr 2 w Libiążu, ul. Plac Zwycięstwa 2, 32-590 Libiąż, Szkoła Podstawowa nr 3 w Libiążu, ul. Św. Barbary 5, 32-590 Libiąż, Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, Zespół Szkolno - Przedszkolny w Gromcu, ul. Husarska 2, 32-590 Libiąż- Gromiec, Zespół Szkół w Żarkach, ul. Astronautów 3, 32-593 Żarki. Wykonawca zakupi i dostarczy wszystkie artykuły (pomoce dydaktyczne, instrumenty muzyczne oraz sprzęt sportowy) na własny koszt do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia placówek oświatowych w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o terminie dostawy z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawy asortymentu odbywać się będą miesięcznie. W każdym miesiącu od października 2012 do marca 2013 będzie następowała dostawa części asortymentu. Zakres i ilość partii dostawy będzie uzgodniona z Koordynatorem Projektu. W formularzu ofertowym został dokonany podział asortymentu na 2012 i 2013r. Wielkość partii dostawy uzgadniana będzie telefonicznie, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej w terminie umożliwiającym Wykonawcy sprawne i terminowe zrealizowanie zamówienia. Rozliczenia za wykonywaną dostawę dokonywane będzie poprzez wystawioną i co miesiąc dostarczoną fakturę oraz protokół odbioru asortymentu podpisany przez Wykonawcę i odbierających asortyment Dyrektorów placówek oświatowych. Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, zapakowany w oryginalne opakowania producenta oraz odpowiadający, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca na każdy przedmiot zamówienia winien posiadać wymagane prawem certyfikaty lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami (zgodne z polskimi i europejskimi normami). Zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak dostatecznie dokładnych określeń zamawianych produktów, w opisie przedmiotu zamówienia (formularz ofertowy załącznik nr 1 do siwz) wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów. Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca obowiązany jest do oferty koniecznie załączyć szczegółową specyfikację, oraz zdjęcia oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją. W opisie przedmiotu zamówienia kolorem zielonym zaznaczony został asortyment, który we wniosku o dofinansowanie został zaliczony w skład cross - finanscingu. Asortyment (sprzęt) w ramach cross-financingu należy rozumieć, jako środki trwałe, których wartość początkowa jest wyższa od 10% kwoty określonej w przepisach podatkowych, uprawniającej do dokonania jednorazowego odpisu amortyzacyjnego, czyli wartość początkowa jednostki sprzętu zakupionego w ramach cross-financingu powinna przekraczać 350 zł (z wyłączeniem zakupu mebli, które bez względu na wartość początkową stanowią cross-financing). Tak więc zgodnie ze złożonym wnioskiem i wytycznymi instytucji zarządzającej w ramach systemu realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zakup materiałów dydaktycznych, instrumentów muzycznych i sprzętu sportowego powyżej kwoty 350 zł. jest kwalifikowany w projekcie, jako wydatek poniesiony w ramach cross-finansingu. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone produkty w wymiarze określonym przez producenta. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady dostarczonych produktów, jak również braki i wady powstałe w czasie transportu i zobowiązany jest dostarczyć nowy, niewadliwy towar. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. CZĘŚĆ A: Pomoce dydaktyczne - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz. CZĘŚĆ B:Instrumenty muzyczne - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz. CZĘŚĆ C Sprzęt sportowy - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.11.30.00-5, 48.19.00.00-6, 37.30.00.00-1, 34.40.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgony z załącznikiem nr 1 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w następujących sytuacjach:urzędowa zmiana stawki podatku VAT, zmiana maksymalnej wartości umowy, podyktowana możliwością zwolnienia środków finansowych zaangażowanych w umowie, które nie zostaną zrealizowane umową z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, zmiana maksymalnej wartości umowy podyktowana możliwością zwiększenia ilości zakupionego asortymentu, która nie była wcześniej możliwa do przewidzenia, zgonie z założeniami projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I-III w Gminie Libiąż.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/libiaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A - pomoce dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A: Pomoce dydaktyczne - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.11.30.00-5, 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cześć B- instrumenty muzyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ B: Instrumenty muzyczne - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: czesć C - sprzęt sportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ C: Sprzęt sportowy - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.