eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup benzyny bezołowiowej 95 oktanowej oraz oleju napędowego w systemie bezgotówkowym za pomocą elektronicznych kart przez Narodowy Instytut Dziedzictwa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-15

Warszawa: Zakup benzyny bezołowiowej 95 oktanowej oraz oleju napędowego w systemie bezgotówkowym za pomocą elektronicznych kart przez Narodowy Instytut Dziedzictwa
Numer ogłoszenia: 37277 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20281 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Dziedzictwa, ul. Szwoleżerów 9, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6293791, faks 22 6226595.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup benzyny bezołowiowej 95 oktanowej oraz oleju napędowego w systemie bezgotówkowym za pomocą elektronicznych kart przez Narodowy Instytut Dziedzictwa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 oktanowej oraz oleju napędowego w systemie bezgotówkowym za pomocą elektronicznych kart na stacjach paliw na terenie całego kraju: głównie w Warszawie, Zielonej Górze, Łęknicy, Trzebinach i Grodzisku Mazowieckim, Białymstoku, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Zamościu, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu, Wrocławiu. W związku z powyższym Wykonawca musi posiadać na terenie kraju co najmniej 200 stacji paliw całodobowych honorujących bezgotówkowe karty, w tym: -co najmniej 10 stacji umiejscowionych na terenie każdego województwa; -co najmniej 1 stację paliwową w każdym z w/w miast z zastrzeżeniem, że w Warszawie stacja paliwowa będzie znajdowała się w odległości nie dalszej niż 5 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Szwoleżerów 9 (połączenie drogowe mierzone za pomocą serwisu internetowego ZUMI). Stacje paliw muszą spełniać wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2005r. Nr 243, poz. 2063 z późn. zm.). Wykonawca, po wyborze najkorzystniejszej oferty dostarczy Zamawiającemu wykaz stacji, w których będzie możliwe dokonywanie zakupów za pośrednictwem karty bezgotówkowej lub przekaże link do strony internetowej na której taki wykaz będzie dostępny. Zakup benzyny bezołowiowej odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego, w szacunkowej ilości nie więcej niż 8600 litrów, w tym 1600 litrów do kanistrów jako paliwo do sprzętu ogrodniczego. Zakup oleju napędowego odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego, ciągników rolnych w szacunkowej ilości nie więcej niż 12 100 litrów, w tym 300 litrów do kanistrów jako paliwo do sprzętu ogrodniczego. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2012r. Dostarczane paliwa muszą spełniać wymagania określone w stosownych normach, w szczególności: a) dla benzyny bezołowiowej - PN-EN 228:2010 - Paliwa dla pojazdów silnikowych - Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań, b) dla oleju napędowego - PN-EN 590+A1:2011 - Paliwa do pojazdów silnikowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań, c) wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2008r. Nr 221, poz. 1441), d) wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. 2010r. Nr 55, poz. 332), e) wymagania określone w ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. 2006, Nr 169, poz. 1200 z poźn. zm.), f) wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 września 2007 r. w sprawie sposobu monitorowania jakości paliw ciekłych, biopaliw ciekłych, a także wzorów raportów dotyczących tych paliw oraz gazu skroplonego (LPG) i sprężonego gazu ziemnego (CNG) (Dz. U. z 2007 r. Nr 189, poz. 1354). - dla benzyny bezołowiowej - PN-EN 228:2010 - Paliwa dla pojazdów silnikowych - Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań, - dla oleju napędowego - PN-EN 590+A1:2011 - Paliwa do pojazdów silnikowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań. Olej napędowy powinien być zdatny do użytku zarówno w warunkach letnich jak i zimowych. Przedmiot zamówienia jest określony we wspólnym słowniku zamówień jako CPV: 09100000-0 Paliwa 09134100-8 Olej napędowy 09132100-4 Benzyna bezołowiowa W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca dostosuje jakość paliwa do nowych norm. Zamawiający zastrzega, iż wskazana powyżej ilość benzyny oraz oleju napędowego została określona w sposób szacunkowy, na podstawie zapotrzebowania z lat ubiegłych, w celu umożliwienia przygotowania oferty - i może się zmniejszyć w toku realizacji umowy. Zamawiający będzie uiszczał zapłatę tylko za faktycznie wykorzystane dostawy, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielania zamówień do maksymalnych ilości wskazanych w w/w zakresach dostaw. Wykonawca w momencie zakupu będzie zobowiązany do regulowania należności z tytułu realizacji dostaw ze środków własnych. Wykonawca bezpłatnie wyda i dostarczy Zamawiającemu elektroniczne karty dla każdego samochodu służbowego Zamawiającego (wystawione na nr rejestracyjny samochodu) oraz karty wystawione na Zamawiającego umożliwiające zakup paliwa do kanistrów. Na dzień sporządzenia SIWZ Zamawiający posiada 8 samochodów służbowych oraz 4 ciągniki. Zamawiający przekaże nr rejestracyjne pojazdów dla których Wykonawca wystawi karty, w dniu podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Wraz z kartami Zamawiający otrzyma od Wykonawcy w oddzielnej, zamkniętej kopercie numery PIN, przyporządkowane do każdej karty i umożliwiające potwierdzenie dokonania zakupów. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu w siedzibie Zamawiającego i uruchomienia elektronicznych kart w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Wykonawca bezpłatnie wyda Zamawiającemu dodatkowe karty w przypadku zakupu nowego samochodu oraz wyda nowe karty w przypadku zagubienia, utraty, kradzieży lub zniszczenia ich przez Zamawiającego za opłatą zgodnie z cennikiem Wykonawcy. Maksymalna ilość kart wydanych w trakcie realizacji umowy: 12 sztuk wystawionych na nr. rejestracyjne pojazdów i 3 szt. kart wystawionych na Zamawiającego. Powyższa ilość nie obejmuje duplikatów kart wydanych. Wykonawca zapewni natychmiastowa blokadę karty po zgłoszeniu przez Zamawiającego jej utraty, kradzieży lub zniszczenia. Zakup paliwa bezołowiowego 95 oktanowego oraz oleju napędowego dokonywane będzie po cenie jednostkowej netto aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o rabat upust udzielony przez Wykonawcę. Wykonawca rozlicza transakcje z Zamawiającym w PLN. Wykonawca wystawi i dostarczy Zamawiającemu comiesięczne faktury zbiorcze (okres rozliczeniowy), z załączonym zestawieniem dokonanych transakcji, zawierającym co najmniej następujące informacje: rodzaj paliwa, miejsce zakupu, datę dokonania zakupu, ilość zakupionego paliwa, oraz wartość zakupionych paliw...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpackiej Instytucji Gospodarki Budżetowej CARPATIA,, ul. Hr. Wandy Tarnowskiej 4, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131540,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 117770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.