eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Nadbudowa i rozbudowa Wiejskiego Domu Kultury w m. P³owce-etap II

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-02-13

Sanok: Nadbudowa i rozbudowa Wiejskiego Domu Kultury w m. P³owce-etap II
Numer og³oszenia: 37277 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanok , ul. Ko¶ciuszki 23, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656551, faks 013 4656553.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminasanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Nadbudowa i rozbudowa Wiejskiego Domu Kultury w m. P³owce-etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Nadbudowa i rozbudowa Wiejskiego Domu Kultury w m. P³owce-etap II , w zakresie zgodnym z przedmiarem robót..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Wykonawca zobowi±zany jest spe³niaæ warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z pó¼n. zm.). Spe³nianie powy¿szych warunków bêdzie oceniane na podstawie wymaganych w SIWZ o¶wiadczeñ i dokumentów. Z³o¿enie tych dokumentów, zgodnie z wymaganiami SIWZ, bêdzie potwierdzeniem spe³niania wymaganych warunków..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: I. 1) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) Umowa reguluj±ca wspó³pracê podmiotów wystêpuj±cych wspólnie. 3) Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia. Osoby te przedstawiaj± w za³±czeniu po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em kserokopie uprawnieñ wraz z aktualnym za¶wiadczeniami o przynale¿no¶ci do Izb In¿ynierów Budownictwa.. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r.(w przypadku konieczno¶ci) zobowi±zany jest dostarczyæ plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia. 4) O¶wiadczenie potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub o¶wiadczenia, ¿e uzyska³ zgodê przewidzian± prawem na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu podatkowego( dot: urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego) podpisane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert 5) Wykaz niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakie posiada wykonawca. 6) Wykaz wykonanych w ci±gu ostatnich piêciu lat dwóch robót budowlanych, zbli¿onych co do zakresu i warto¶ci niniejszemu zamówieniu. II. W przypadku gdy oferent ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej . Zamiast dokumentów okre¶lonych w pkt I ppkt1i4 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce ¿e: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie; wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt II, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcze¶niej jak w terminach okre¶lonych w pkt II..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.sanok.com.pl/bip/.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Sanok, ul. Ko¶ciuszki 23, 38-500 Sanok; IV piêtro, pok. 401..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Gminy Sanok, ul. Ko¶ciuszki 23, 38-500 Sanok, II piêtro, pok. Nr 201(sekretariat)..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.