eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Promocja projektówprojektowanie, druk i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-13

Zgorzelec: Promocja projektów: projektowanie, druk i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych
Numer ogłoszenia: 372758 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320362 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja projektów: projektowanie, druk i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest projektowanie oraz druk materiałów promocyjno-informacyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego do następujących projektów: a) Strefy rekreacji w Parku Błachańca w Zgorzelcu, tj. foldery 500 sztuk, ulotki A5 5000 sztuk, b) Rewitalizacja podwórek w obszarze Śródmieścia w Zgorzelcu, tj. foldery 500 sztuk, ulotki A5 5000 sztuk, c) Rewitalizacja Śródmieścia - II etap, tj. foldery 500 sztuk, ulotki A5 5000 sztuk, d) Zagospodarowanie terenu w obrębie ulicy Daszyńskiego Arkadia z przeznaczeniem na urządzenie placu miejskiego wraz z modernizacją ciągu pieszo-jezdnego i zagospodarowaniem podwórka przy ul. Wolności, tj. foldery 80 sztuk, ulotki A5 200 sztuk, e) Przebudowa zabytkowego skweru (zieleńca) im. ks. Jerzego Popiełuszki w Zgorzelcu, tj. foldery 500 sztuk, ulotki A5 5000 sztuk, f) Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Henrykowskiej w Zgorzelcu, tj. foldery 500 sztuk, ulotki A5 5000 sztuk, g) Budowa kompostowni odpadów ulegających biodegradacji i zakup wyposażenia niezbędnego do selektywnego zbierania odpadów w Mieście Zgorzelec, tj. foldery 500 sztuk, ulotki A4 15000 sztuk, h) Edukacja ekologiczna szansą na zachowanie potencjału środowiskowego Zgorzelca. Modernizacja zabytkowego Parku Nadnyskiego w Zgorzelcu, tj. foldery 500 sztuk, ulotki A5 2000 sztuk. 2. Realizacja zamówienia nastąpi z uwzględnieniem poniższych postanowień: 2.1 Wykonawca zaprojektuje, wydrukuje i dostarczy do siedziby Zamawiającego następujące materiały: a) Foldery - w ilości 3580 sztuk, zgodnie z pkt. 3 ppkt. 1 SIWZ. - format A4, - objętość min. 12 stron, w tym min. 8 stron + 4 strony okładka, - druk środka i okładki: 4/4 - CMYK pełen kolor, - papier środka: kreda błysk 170 g/m2, - papier okładki: kreda błysk 250g/ m2, - dodatkowe informacje: okładka bigowana, laminat błysk, szycie zeszytowe. Do przedmiotowych folderów Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną wybranych elementów projektu na terenie miasta Zgorzelec. Wybrane elementy zostaną wskazane przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy w spawie zamówienia publicznego. b) Ulotki format A4 - 15000 sztuk, zgodnie z pkt. 3 ppkt. 1 SIWZ. - format A4 (złożone), - wydruk dwustronny, - kolor: 4/4 kolorowy, - papier: kreda mat 170 g/m2. c) Ulotki format A5 - 27200 sztuk, zgodnie z pkt. 3 ppkt. 1 SIWZ. - format A5 (148 x 210 mm), - wydruk dwustronny, - kolor: 4/4 kolorowy, - papier: kreda mat 170 g/m2. 2.2 Dodatkowe informacje, określające wygląd przedmiotowych materiałów promocyjno - informacyjnych: a) na każdej stronie materiałów wymienionych w ppkt. 2.1 niniejszego punktu (w nagłówku i stopce) powinny znaleźć się: - logotypy Regionalnego Programu Operacyjnego (w folderach przedmiotowe logotypy należy umieścić również na okładce), - hasło: Fundusze Europejskie dla rozwoju Dolnego Śląska (w folderach przedmiotowe hasło należy umieścić również na okładce), - herb Miasta Zgorzelec (w folderach przedmiotowy herb należy umieścić również na okładce), - formułka: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 (w folderach przedmiotową formułkę należy umieścić również na okładce), b) foldery na każdej stronie powinny zawierać zapis: Folder wydany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. 3. Obowiązujące logotypy Regionalnego Programu Operacyjnego w wersji kolorowej dostępne są na stronie internetowej www.rpo.dolnyslask.pl w zakładce: Dla realizujących projekt / Promocja projektów / znaki graficzne do wykorzystania. 4. Herb Miasta Zgorzelec jest do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego, tj.: http://www.zgorzelec.eu, w zakładce: O mieście / Insygnia miejskie. 5. Zamawiający każdorazowo wraz ze zleceniem przekaże Wykonawcy materiały do druku w formacie cdr lub pdf lub jpg lub tiff oraz treści merytoryczne do przygotowania projektów graficznych. Przedmiotowe materiały przekazywane będą na serwer ftp lub pocztę mailową wskazane przez Wykonawcę, po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego ( max. w ciągu 2 godzin) potwierdzenia otrzymania zlecenia zgodnie z wyborem Wykonawcy, tj. faksem lub e-mailem. 7. Projekty graficzne przed drukiem muszą być przekazane do akceptacji przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia przedmiotowych projektów w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zlecenia. W przypadku braku akceptacji projektów graficznych Zamawiający niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu jednego dnia, zawiadomi Wykonawcę i wskaże elementy wymagające poprawienia, wyznaczając w tym celu odpowiedni termin. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia zmian zgodnie z sugestiami Zamawiającego do momentu ich ostatecznego zaakceptowania. 8. Po zaakceptowaniu projektu graficznego Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia i dostarczy materiały w terminie do 4 dni roboczych. 9. Wykonawca każdorazowo przed podpisaniem protokołu odbioru, o którym mowa w § 3 ust. 7 projektu umowy, zobowiązany będzie do przekazywania wykonanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów materiałów na nośniku w formie płyty CD/DVD w wersji edytowalnej, w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 10. Zamówienia będą składane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 11. Wykonanie projektów graficznych, druk, załadunek, transport oraz rozładunek będą odbywały się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12. Dostarczane materiały muszą być opisane, odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem lub rozkompletowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na własny koszt zniszczonych egzemplarzy na nowe w terminie siedmiu dni, liczonych od chwili stwierdzenia wady przez Zamawiającego. 13. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miasta Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, Punkt Obsługi Interesanta (parter). Dostawa odbywać się będzie w godzinach urzędowania Zamawiającego, tj.: od 7.30 do 15.30 w poniedziałki, środy, czwartki, od 7.30 do 17.00 we wtorki oraz od 7.30 do 14.00 w piątki. 14. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej zobowiązany jest: a) zapewnić materiały i maszyny do realizacji zamówienia. b) na podstawie otrzymanego projektu wykonać wszystkie czynności techniczne niezbędne do zrealizowania zamówienia (np. naświetlanie, falcowanie). c) Wykonać przedmiot zamówienia na druku wysokiej jakości, na profesjonalnych maszynach drukarskich. 15. Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • S-PRINT 2 Sp. z o.o., ul. Techników 5, 40-326 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114767,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29626,60

  • Oferta z najniższą ceną: 29626,60 / Oferta z najwyższą ceną: 46256,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.