Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Łódź: Docieplenie elewacji wraz ze zmianą kolorystyki budynku nr B17 Instytutu Papiernictwa i Poligrafii PŁ w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 221/223
Numer ogłoszenia: 372715 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka - Dział Rozbudowy i Remontów , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6361699, faks 042 6365615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie elewacji wraz ze zmianą kolorystyki budynku nr B17 Instytutu Papiernictwa i Poligrafii PŁ w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 221/223.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wartość zamówienia mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wymagana wpłata wadium w wysokości 30 000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wyboru spośród wykonawców, którzy : 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków: ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty wyszczególnione w pkt. 2.1, 2.2. i 2.3. 2.1. spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.1. i 1.4. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -podpisane oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.2. spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.2. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, min. 4 roboty o wartości co najmniej 300 000, 00 PLN brutto, każda z robót. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy uzyskali największą ilość punktów. Za każde wykonane przez Wykonawcę zamówienie powyżej 4 robót, Wykonawca otrzyma 1 pkt. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy wykażą się doświadczeniem oczekiwanym przez Zamawiającego będzie większa od 5, wówczas Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy wykonali największą ilość zamówień o wartości co najmniej 300 000, 00 PLN brutto. W sytuacji uzyskania takiej samej najmniejszej liczby punktów przez ponad 5 Wykonawców, o zaproszeniu do złożenia ofert zadecyduje największa wartość zrealizowanych zamówień, po zsumowaniu przez Zamawiającego wartości zamówień wskazanych przez Wykonawców, -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykonawca musi zatrudniać co najmniej 10 osób na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -dokumenty min. 1 osoby posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, odpowiednio do postanowień ustawy Prawo budowlane i dokumentu o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, osoby, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, -podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, 2.3.spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.3. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: -polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie Wykonawcy spełniającego warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, -oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. min 4 roboty budowlane o wartości każdej z nich na co najmniej 300 000,00 PLN brutto, -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykonawca musi zatrudniać co najmniej 10 osób na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -dokumenty min. 1 osoby posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, odpowiednio do postanowień ustawy Prawo budowlane i dokumentu o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, -polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116, bud. nr A28, pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2009 godzina 09:00, miejsce: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116, bud. A28, Kancelaria - wejście ze wschodniego szczytu budynku, w godzinach 7:30 - 15:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- Modernizacja dachów w budynkach IMGW-PIB Krakowie, budowa nowego budynku garażowego w Krakowie oraz modernizacja budynku garażowego "F" w IMGW-PIB w Krakowie
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu o dodatkowe sale zajęć, żłobek i węzeł kuchenny.
- Odbudowa dworku w Żurawicy Górnej wraz z jego rozbudową i przebudową - ETAP II roboty wykończeniowe - w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa dworku w Żurawicy Górnej"
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Gorzycach przy ul. Kościelnej 15 - Etap I - wymiana stolarki okiennej
- "Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Imielno"
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.