eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sukcesywne dostawy kartonów zszywanych wykonanych z tektury trzywarstwowej o gramaturze od 510 - 536 g/m2 przez okres 12 miesięcy.



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Łódź: Sukcesywne dostawy kartonów zszywanych wykonanych z tektury trzywarstwowej o gramaturze od 510 - 536 g/m2 przez okres 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 37269 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Wojewódzki ZUS w siedzibą w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, fax 042 6382665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy kartonów zszywanych wykonanych z tektury trzywarstwowej o gramaturze od 510 - 536 g/m2 przez okres 12 miesięcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy kartonów zszywanych wykonanych z tektury trzywarstwowej o gramaturze od 510 - 536 g/m2 przez okres 12 miesięcy. nr sprawy 210000/370/1/2008/TP/NA-1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera I część Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.Wartość niniejszego zamówienia wynosi 24.291,35 euro. Rodzaj zamówienia: dostawy Przewidywane zapotrzebowanie na sukcesywne dostawy kartonów zszywanych wykonanych z tektury trzywarstwowej o gramaturze od 510 - 536 g/m2 przez okres 12 miesięcy wynosi: Wymiary Ilości 370 x 310 x 175 mm 50.000 szt. 350 x 240 x 175 mm 8.000 szt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać kartony w opakowaniach zbiorczych (po 20 szt. kartonów w opakowaniu), na paletach (opakowania zbiorcze ułożone do wysokości 160 cm), na własny koszt do magazynu Zamawiającego, znajdującego się na terenie Łodzi przy ul. Wólczańskiej 225. Asortyment ujęty w zamówieniu częściowym winien być w całości dostarczony w ramach jednej dostawy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.21.11.10 - Pudła z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.70.00 - Pudła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Prawa zamówień publicznych.Potwierdzeniem spełniania tych warunków w niniejszym postępowaniu jest złożenie: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. - dokumentu rejestrowego, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605 (zwanego dalej Rozporządzeniem). - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 3) Rozporządzenia. - aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału ZUS lub KRUS, zgodnego z § 1 ust. 1 pkt. 3) Rozporządzenia. Ocena spełniania w/w warunków podmiotowych (dokumentów Wykonawcy), odbywać się będzie metodą spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów przedstawionych wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zał. Nr 2 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605 (zwanego dalej Rozporządzeniem). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - w rozumieniu Rozporządzenia. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US - w rozumieniu Rozporządzenia.Za aktualny uważa się dokument, w którym, w zakresie objętych nim faktów, utrzymują się okoliczności nim potwierdzone, ważny na dzień składania ofert. WYKONAWCY ZAGRANICZNI Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednio do przepisów Rozporządzenia, zamiast dokumentów wymienionych w Pkt. 2 - 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,o których mowa w pkt. 1) - 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być sporządzone z zachowaniem terminów odpowiednio jak dla dokumentów wymienionych w pkt. 1) i 2).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 12:00, miejsce: ZUS Oddział Wojewódzki w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, p. XI, pok. 1114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W niniejszym postępowaniu dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Nie dopuszcza się możliwości porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów drogą elektroniczną.Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Pan Andrzej Kułakowski tel.0-42 689 18 47 i Pan Zbigniew Wasylejko tel. 0-42 689 18 07 W sprawach proceduralnych: Pan Bartosz Dziadecki i Pan Remigiusz Lewandowski tel. 0-42 638 29 65, 0-42 638 27 40, faks 0-42 638 26 65 Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS Oddział Wojewódzki w Łodziul. Zamenhofa 2, piętro XI, pok. nr 1112Bdnia 10.03.2008 r. o godz. 12.30.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.