Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-01
Gliwice: Przetarg na worki papierowe
Numer ogłoszenia: 372678 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach , ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2701801, faks 32 2701934.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.icimb.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na worki papierowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Worki papierowe: a) wentylowe, białe, klejone o wym. 40 x 44 x 13 cm w ilości do 40 000 szt. b) wentylowe, białe, klejone o wym. 35 x 43 x 13 cm w ilości do 10 000 szt. CZĘŚĆ II Worki papierowe: a) otwarte, klejone, szare o wymiarach 60 cm x 40 cm x 13 cm w ilości do 80 000 szt. b) otwarte, klejone, szare o wymiarach 60 cm x 40 cm x 13 cm z wkładką foliową HDPE w ilości do 10 000 szt c) otwarte, klejone, szare o wymiarach 70 cm x 50 cm x 20 cm w ilości do 15 000 szt. d) otwarte, klejone, szare o wymiarach 90 cm x 50 cm x 15 cm z wkładką foliową HDPE w ilości do 5 000 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22.1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22.1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22.1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22.1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) opis techniczny /wzór zał. nr 1a , 1b, b) worek wzorcowy dla części II p. b) otwarte, klejone, szare o wymiarach 60 cm x 40 cm x 13 cm z wkładką foliową HDPE. c) wykazu podwykonawców oraz zakres wykonywanych przez nich prac /jeżeli występują, d) Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością lub wypełnioną ankietę oceny systemu jakości e)parafowany wzór umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)wydłużenia terminu określonego w §1 ust.1 w sytuacjach nie zrealizowania pełnego zakresu dostaw określonych w§1 ust.1 ./ilości/ b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icimb.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Materiałów Ogniotrwałych ul.Toszecka 99 44-100 Gliwice pok.239.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Oddział Materiałów Ogniotrwałych ul.Toszecka 99 44-100 Gliwice pok.127.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Worki papierowe otwarte, klejone, szare.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki papierowe: a) otwarte, klejone, szare o wymiarach 60 cm x 40 cm x 13 cm w ilości do 80 000 szt b) otwarte, klejone, szare o wymiarach 60 cm x 40 cm x 13 cm z wkładką foliową HDPE w ilości do 10 000 szt c) otwarte, klejone, szare o wymiarach 70 cm x 50 m x 20 cm w ilości do 15 000 szt. d) otwarte, klejone, szare o wymiarach 90 cm x 50 cm x 15 cm z wkładką foliową HDPE w ilości do do 5 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Worki papierowe wentylowe, białe, klejone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wentylowe, białe, klejone o wym. 40 x 44 x 13 cm w ilości do 40 000 szt. b) wentylowe, białe, klejone o wym. 35 x 43 x 13 cm w ilości do 10 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów wraz z wymiennikownią c.o./c.w.u.- zamówienie w częściach.
- Remonty mieszkań w budynkach Gminy Gliwice oraz TBS zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach będących w zasobach Rej. Obsługi Mieszk. Nr 4, Nr 6, Nr 10
- Świadczenie usługi pozwalającej na wysyłkę powiadomień SMS za pomocą bramek Zamawiającego przez okres 36 miesięcy dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach,
- 4WOG-1200.2712.37.2024 Usługa strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach w podziale na 4 zadania.
- Dostawa automatycznego ekspresu do kawy. Znak sprawy IA1.282.34.2024.AG.
- Dostawa oprzyrządowania wspierającego pacjenta w procesie podtrzymywania właściwego cyklu oddechowego dla posiadanego akceleratora EDGE (SN/2804) oraz TRUEBEAM (SN/2411) dla NIO-PIB o/Gliwice.
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.